Ο Nasr αρχικά έλεγχε το ρυθμό για τη Sauber με τον Ericsson να συμμετείχε σε ένα περιστατικό στον πρώτο γύρο, ο Βραζιλιάνος ανέβηκε μέχρι την 11η θέση με τα Medium ελαστικά όμως άφησε τον team mate του να περάσει επειδή είχε πιο φρέσκα ελαστικά. Ο Ericsson με φρέσκα ελαστικά έφτασε στην 11η θέση και έμεινε εκεί, αλλά χωρίς συγκρούσεις ανάμεσα στην πρώτη δεκάδα, δεν υπήρχε καμία πιθανότητα για την Sauber να μπει στους βαθμούς.
Marcus Ericsson, 11ος
“Ήταν ένας καλός αγώνας σήμερα. Η σύγκρουση στην αρχή ήταν ατυχής, και για να είμαι ειλικρινής ήμουν ανήσυχος ότι επρόκειτο να είναι το τέλος του αγώνα μου αφού χτυπήθηκα. Κατάφερα να φτάσω στα pits για να βάλω μια νέα εμπρός πτέρυγα. Είδαμε επίσης κάποια δεδομένα από το δάπεδο του μονοθεσίου που είχε υποστεί ζημιά. Συνέχισα και κατάφερα να βρω ξανά ρυθμό και ήταν καλός. Σήμερα ήμασταν κοντά στους βαθμούς, αλλά όχι αρκετά κοντά. Εμείς ως ομάδα πήραμε πολλά θετικά από αυτό το Σαββατοκύριακο. Αυτό δείχνει και πάλι ότι κάνουμε βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Θα αντεπιτεθούμε στη Βραζιλία”.
Felipe Nasr, 15ος
“Καθώς άρχισα τον αγώνα με τη μέση γόμα, ήμουν το μόνο αυτοκίνητο στο grid που πήγε με επιθετική στρατηγική. Πήγα καλά στον πρώτο γύρο, ήμουν σε θέση να κερδίσω κάποιες θέσεις, αλλά ορισμένοι οδηγοί είχαν ξεκινήσει με τη μαλακή γόμα. Νομίζω ότι ήμουν άτυχος με το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο έκλεισε τις διαφορές και μας έφερε ξανά όλους μαζί. Αυτό δεν βοήθησε τη στρατηγική μου, αλλά μερικές φορές έτσι είναι οι αγώνες. Πέρα από αυτό, είχα ένα χτυπημένο μπροστινό φτερό, καθώς και ένα πτερύγιο καμπής, το οποίο χαλούσε τους χρόνους μου. Τώρα είναι καιρός να σκεφτούμε τον επόμενο αγώνα στη Βραζιλία. Είναι πάντα ένα μεγάλο συναίσθημα να γυρνάς πίσω στο σπίτι και να αγωνίζεσαι στο Interlagos”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!