O Jack Miller θα μεταβεί – όπως όλα δείχνουν – στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati το 2021, με τις φήμες να επιβεβαιώνονται από τον υπεύθυνο της ομάδας της Pramac, Francesco Guidotti.
O Miller, που τα τελευταία χρόνια αγωνίζεται για την Pramac Ducati, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα αντικαταστήσει τον Danilo Petrucci στην εργοστασιακή ομάδα της ιταλικής εταιρίας την επόμενη σεζόν, με τον Αυστραλό να παίρνει τελικά την ευκαιρία που αναζητούσε τα τελευταία χρόνια.
Με τον Αυστραλό να αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικός πάνω στην σέλα της Desmosedici, οι φήμες τον ήθελαν να αναζητά ήδη από πέρυσι την “προαγωγή” στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati – όμως, κάτι τέτοιο δεν συνέβη, και παρά την φημολογούμενη συμφέρουσα προσφορά από την ΚΤΜ, ο Αυστραλός επέλεξε να παραμείνει ακόμη μία χρονιά στην “δορυφορική” Pramac, έχοντας και πάλι εργοστασιακή υποστήριξη.
Τελικά, φαίνεται ότι η Ducati αποφάσισε να επιβραβεύσει τις προσπάθειες – αλλά και την αφοσίωση στην ιταλική εταιρία – του 25χρονου Miller, προσφέροντάς του μία θέση στην πρώτη ομάδα για το 2021.
O Guidotti, μιλώντας στο MotoGP.com, επιβεβαίωσε τις φήμες, λέγοντας ότι η μετακίνηση του Αυστραλού την επόμενη σεζόν πρέπει να θεωρείται δεδομένη, παρά την έλλειψη ακόμη ενός επίσημου συμβολαίου.
“Η πιο λογική και φυσιολογική κατάσταση είναι ότι ο Jack θα πάει στην εργοστασιακή ομάδα”, δήλωσε ο Ιταλός.
“Ξεκίνησε μαζί μας με στόχο να οδηγήσει μία μέρα για την εργοστασιακή ομάδα. Μετά από μια δύσκολη πρώτη χρονιά, νομίζω ότι πέρυσι έδειξε πολύ καλές δυνατότητες, έκανε ένα μεγάλο βήμα. Περιμέναμε για φέτος να δούμε μια ακόμη βελτίωση, αλλά, προς το παρόν, δεν υπάρχει δυνατότητα να το δείξει αυτό (λόγω της έλλειψης αγώνων). Νομίζω ότι και η Ducati πιστεύει ότι έχει τις δυνατότητες”.
“Είναι έτοιμος για την εργοστασιακή ομάδα. Δεν είμαι σίγουρος αν το συμβόλαιο έχει υπογραφεί, επειδή από το τέλος της περασμένης σεζόν έχουμε μια νέα συμφωνία με την Ducati. Συνήθως ήμασταν ανεξάρτητοι στην επιλογή των αναβατών μας. Φυσικά, εμείς πάντα ενημερώναμε την Ducati και στη συνέχεια συμμετείχε και αυτή στις διαπραγματεύσεις. Το πρώτο βήμα όμως, η πρώτη προσέγγιση για έναν νέο αναβάτη, γινόταν από εμάς”.
“Στα τέλη του περασμένου έτους, αποφασίσαμε να αλλάξουμε την σειρά, και τώρα η πρώτη προσέγγιση γίνεται από την Ducati, επειδή ήθελαν να έχουν έναν μακροπρόθεσμο σχεδιασμό για τους νεαρούς αναβάτες, και μας ρώτησαν αν αυτό ήταν δυνατόν. Φυσικά μας ενημερώνουν βήμα προς βήμα. Έτσι, όσον αφορά τον Jack, κάνουν τις διαπραγματεύσεις και, από όσο γνωρίζω, δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα. Αλλά, φυσικά, και από τα δύο μέρη υπάρχει η πρόθεση να γίνει η συμφωνία, και θεωρώ ότι είναι κοντά σε αυτό”.
“Πέρυσι ο Jack θα μπορούσε να είχε φύγει όταν η KTM του πρόσφερε πολλά χρήματα, αλλά έμεινε μαζί μας – με πολύ λιγότερα χρήματα. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ ευχαριστημένος με τον τεχνικό τομέα, του αρέσει η μοτοσυκλέτα και η αίσθηση είναι καλή”, συμπλήρωσε.
Με βάση τα παραπάνω, αναμένουμε τις εξελίξεις γύρω από τους αναβάτες που θα οδηγούν μοτοσικλέτες της Ducati το 2021, καθώς οι ενδιαφερόμενοι είναι πολλοί. Αν πάντως επιβεβαιωθεί η αντικατάσταση του Petrucci, υπάρχουν ήδη φήμες ότι η ιταλική ομάδα επιθυμεί την μετάβαση του Ιταλού στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes, για να ηγηθεί των προσπαθειών της για την κατάκτηση του τίτλου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!