Ο Αρχιμηχανικός της Red Bull, Paul Monaghan, αποκάλυψε ότι η τελευταία αναβάθμιση για την RB19 είναι εμπνευσμένη από την Williams!
Η ομάδα με έδρα το Milton Keynes ήταν κυρίαρχη μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν, εξασφαλίζοντας τη νίκη σε κάθε έναν από τους πρώτους επτά αγώνες για να χτίσει πλεονέκτημα 135 πόντων έναντι της δεύτερης Mercedes στη βαθμολογία των Κατασκευαστών.
Αλλά στην επιδίωξη της τελειότητας, οι σχεδιαστές της Red Bull – με επικεφαλής τον Adrian Newey – έχουν ρίξει ματιές στον ανταγωνισμό για να συνεχίσουν να βελτιώνουν τις επιδόσεις.
Αυτή η εξερεύνηση απλώνεται σε όλο το grid και ο Monaghan επιβεβαίωσε ότι η τελευταία βελτίωση στο διαχύτη της Red Bull είναι εμπνευσμένη από τη Williams, η οποία έχει σημειώσει μόνο έναν βαθμό σε σύγκριση με τους 287 των Αυστριακών στο Πρωτάθλημα.
«Δεν γίνεται να υποθέσεις ότι έχεις την καλύτερη λύση σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου όταν πατήσει για πρώτη φορά στην πίστα», είπε ο Monaghan σε μέσα ενημέρωσης.
«Το ζητούμενο μας είναι ο χρόνος γύρου και αυτό το κομμάτι του σχεδιασμού του δαπέδου, κυκλοφόρησε στις αρχές του 2022. Θυμάμαι ότι οι Williams το είχαν αρκετά νωρίς, κάποιοι άλλοι το είχαν αργότερα.»
«Δεν λειτούργησε απαραιτήτως για εμάς, το έχουμε εξετάσει μερικές φορές και είναι ένα μικρό όφελος – είναι μια ελαφρώς μεγαλύτερη αλλαγή από ό,τι φαίνεται στην πραγματικότητα.»
«Έρχεται προς το πίσω μέρος του δαπέδου, οπότε δεν πρόκειται να είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Βοηθάει λίγο. Έχουμε αρκετό καιρό τώρα που το συμπεριλαμβάνουμε στη δουλειά μας και καταφέραμε να το συμπεριλάβουμε στο πάτωμα των μονοθεσίων μας.»
Το μπροστινό τμήμα του πλαϊνού φτερού διαθέτει ήδη ένα προφίλ σε σχήμα C για να μιμείται την κοπή στο δάπεδο από κάτω.
Ωστόσο, καθώς το πλαϊνό φτερό φτάνει προς τα πίσω, υπάρχει μια γραμμή που έχει προστεθεί στο αναποδογυρισμένο τμήμα κύλισης. Αυτό θα βοηθήσει στην καθοδήγηση της ροής αέρα που εκφορτώνεται από το δάπεδο σε αυτήν την περιοχή.
Η επάνω γωνία του διαχύτη έχει επίσης τροποποιηθεί με μια αντίστροφη διάταξη τσέπης που χρησιμοποιείται, παρόμοια με πολλούς από τους ανταγωνιστές του.
Η αλλαγή είναι δίκοπο μαχαίρι, καθώς όχι μόνο αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας του διαχύτη εσωτερικά αλλά αλλάζει και τη συμπεριφορά της ροής αέρα στην επάνω γωνία.
*Οι φωτογραφίες είναι από το Motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!