Την θέση του κεντρικού χορηγού της Reb Bull θα πάρει η Aston Martin την επόμενη σεζόν σύμφωνα με δημοσιεύματα, αναβαθμίζοντας την σχέση τους που ξεκίνησε το 2016 και μεταξύ άλλων οδήγησε και στην εξέλιξη του υπεραυτοκινήτου Valkyrie.
Μια νέα μορφή κεντρικής χορηγίας, παρόμοια με την Infiniti (η πολυτελή μάρκα της Nissan) με την οποία είχε συνάψει συμφωνία στο παρελθόν η Red Bull, θα συνδέσει τις δύο εταιρίες ακόμα περισσότερο. Συνάμα, αποτελεί πρώτης τάξεως διαφήμιση για την Formula 1 καθώς ένα δυνατό σήμα εισέρχεται στο άθλημα.
Επίσημη ανακοίνωση δεν έχει γίνει ακόμα με τον Horner να δηλώνει πως «μπορείτε να κάνετε όσες υποθέσεις θέλετε, αλλά δεν αναφέρω τίποτα.»
«Έχουμε μια υπέροχη σχέση με την Aston, καθώς δουλεύουμε και αναπτύσσουμε το Valkyrie για αυτούς. Κάνουν φανταστική δουλειά, το προϊόν είναι καλό, και έχουν φοβερά πράγματα στο πρόγραμμα. Θα υπάρξουν νέα στις επόμενες εβδομάδες.»
Ο CEO της Aston Martin Andy Palmer παραδέχθηκε πως οι δύο εταιρίες ψάχνουν τον τρόπο να διευρύνουν τις σχέσεις τους λέγοντας πως « πρέπει να πω πως ένας από τους λόγους που είμαι εδώ και συζητάω είναι για την επόμενη σεζόν. Και μέσα σε αυτό το πλαίσιο, θα δώσουμε ή δεν θα δώσουμε κινητήρα το 2021. Μπορείτε να ενώσετε τις τελείες.»
«Μας αρέσει το άθλημα και είμαστε εταιρία που είναι τόσο πολύτιμη όσο η Ferrari. Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να αντιγράφουμε την Ferrari σε κάθε τρόπο. Είμαστε πιο δυνατοί στο WEC αλλά το να έχουμε παρουσία στην F1 είναι πολύ ενδιαφέρον.»
Ο Palmer ανέφερε στο παρελθόν πως η Aston Martin ενδιαφέρεται για τους κινητήρες του 2021. Αυτό θα γίνει μόνο, όπως είπε και η Porsche, πέσει το κόστος κατασκευής.
«Δεν ξέρω τι θα συμβεί με τον κινητήρα. Αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσο σοβαρά θα σκεφτεί η FIA να επαναφέρει το θέαμα στο άθλημα. Σαν εταιρία είμαστε στον ίδια κόσμο με την F1. Οπότε οι τεχνικές γνώσεις υπάρχουν, όλα έχουν να κάνουν με το χρήμα.»
«Είναι οκ μέχρι ένα σημείο, αλλά αν πρόκειται να έχουμε σύστημα ανάκτησης θερμικής ενέργειας, κανένα όριο στο μπάτζετ και όσες ώρες στο δυναμόμετρο θέλουμε απλά δεν θα αναμειχθούμε. Αλλά αν μπορούμε να το κάνουμε κάπως να δουλέψει, το άθλημα θα είναι πιο πλούσιο!.»
Το μεγάλο στοίχημα βέβαια είναι τι θα γίνει με την Honda. Η Ιάπωνες είναι πολύ πιθανόν να προμηθεύουν κινητήρες στην Red Bull για το 2019 και 2020 καθώς η Renault δύσκολα θα συνεχίσει να τους δίνει μοτέρ. Και το σίγουρο είναι πως δύσκολα η Honda να δεχθεί μια διετή συμφωνία…
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!