Ο Oscar Piasti αποκάλυψε πως η ομάδα του παραμέρισε τις “επιπτώσεις” προς τον Lando Norris που είχαν επιβληθεί μετά το GP της Σιγκαπούρης, με τον ίδιο να παίρνει μερίδιο της ευθύνης για την επαφή των δύο του στο Sprint των ΗΠΑ.
Ο Lando Norris είχε επαφή με τον teammate του, Piastri, στην εκκίνηση του αγώνα στη Marina Bay, με τη McLaren να εξετάζει εσωτερικά το συμβάν και να κρίνει πως ήταν κάτι που μπορούσε να αποφευχθεί. Έτσι, επέλεξε να πλήξει τον Norris με μια σειρά “επιπτώσεων” για το συγκεκριμένο συμβάν. Αυτές, εκτιμάται πως ήταν ότι πλέον ο Piastri θα είχε την προτεραιότητα μέχρι το τέλος της σεζόν να διαλέγει τη σειρά με την οποία τα μονοθέσια θα έβγαιναν απ’ τα pits στις κατατακτήριες.
Νέα δεδομένα έφερε, ωστόσο, η επαφή των δύο οδηγών στο Sprint κατά τη διάρκεια του GP των ΗΠΑ. Εκεί, ο Piastri, κατόπιν επαφής που δέχτηκε απ’ τον Nico Hulkenberg, έπεσε πάνω στην MCL39 του Norris. Αμφότεροι οι οδηγοί της papaya εγκατέλειψαν, κάτι που έδωσε τη δυνατότητα στον Max Verstappen να κλείσει σημαντικά τη διαφορά από την κορυφή και πλέον να είναι μια σημαντική απειλή για τον τίτλο στο Πρωτάθλημα Οδηγών.
“Το εξετάσαμε ξανά: κάθε αγώνα τον εξετάζουμε ανεξάρτητα απ’ το τί συνέβη”, δήλωσε ο Piastri ενόψει και του GP του Μεξικό. “Θεωρώ πως υπάρχει ένας βαθμός υπαιτιότητας από εμένα στο Sprint και πλέον θα ξεκινήσουμε αυτό τον αγώνα (στο Autodromo Hermanos Rodriguez) με καθαρό παθητικό και για τους δυο μας”.
“Απλά θα βγούμε στην πίστα, θα διαγωνιστούμε και θα δούμε ποιος θα τερματίσει ψηλότερα. Οι επιπτώσεις απ’ την πλευρά του Lando έχουν αφαιρεθεί, ναι. Εν τέλει, έπαιξε ρόλο το κόψιμο που έκανα στο Sprint και κατέληξε στην επαφή μας. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που ενεπλάκησαν, όμως στο τέλος της ημέρας, αυτό αποφασίστηκε”.
Together 🧡#McLaren | #MexicoGP 🇲🇽 pic.twitter.com/XRb1WKgkzO
— McLaren (@McLarenF1) October 24, 2025
Ο Piastri πρόσθεσε πως η πίεση που του ασκούν πλέον Norris και Verstappen για τον τίτλο, με τον Βρετανό 14 βαθμούς πίσω και τον Ολλανδό 40, δεν έχει αλλάξει την προσέγγισή του. Σχολίασε, ωστόσο, πως πλέον η Red Bull αποδίδει πολύ πιο σταθερά μετά από “ψήγματα” καλού ρυθμού που είχε δείξει νωρίτερα στη σεζόν.
Εξετάζτοντας τη θέση του, ο Αυστραλός ανέφερε πως ήταν μια “τρομακτικά” παρόμοια κατάσταση με τον τίτλο του το 2020 στη Formula 3 και αυτόν του 2019 στη Formula Renault. Εκεί, ο Victor Martins πίεσε ιδιαίτερα τον Piastri στους τέσσερις τελευταίους γύρους, με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι μόλις 7,5 βαθμοί στο τέλος.
“Ξεκάθαρα, στους τελευταίους αγώνες η Red Bull και ο Max έχουν σαφώς βρει σταθερότητα. Υπήρξαν ψήγματα αυτού του ρυθμού νωρίτερα μέσα στη σεζόν, αλλά θεωρώ πως στους τελευταίους αγώνες έχουν φανεί πολύ σταθεροί”, συνέχισε σχετικά ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας.
“Είμαι σίγουρος ότι θα είναι και αυτό το Σαββατοκύριακο απειλή για εμάς και θα κάνουμε το καλύτερο για να πάρουμε το μέγιστο απ’ το μονοθέσιό μας και να δούμε που θα καταλήξουμε”.
“Υπάρχουν κάποια κοινά (με τη χρονιά στη F3). Εν τέλει, θεωρώ πως στο πρωτάθλημα αυτό νιώθω πιο ισχυρός από τότε και κάποια πράγματα είναι διαφορετικά. Επίσης, θεωρώ πως υπάρχουν ομοιότητες με το πρωτάθλημά μου στη Formula Renault, κατά μια έννοια τρομακτικά μεγάλες ομοιότητες. Θεωρώ πως το καλό ήταν πως έχω αποδείξεις ότι μπορώ να τα καταφέρω και κέρδισα και τα δύο αυτά πρωταθλήματα. Ξεκάθαρα, είναι ωραίες στιγμές αυτές”.
“Επίσης γνωρίζω πως, απλά επειδή το έχω πετύχει στο παρελθόν δεν σημαίνει πως αυτόματα θα ξανασυμβεί και τώρα. Είναι ωραίο να αναπολείς το πώς διαχειρίστηκες εκείνες τις περιστάσεις στο παρελθόν, την εμπειρία που έχεις αντλήσει απ’ αυτές και το πώς μπορείς να εφαρμόσεις όλα αυτά φέτος”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!








