Ο διευθύνων σύμβουλος της Formula 1, Ross Brawn, αναφέρει ότι πρέπει να βρεθεί μια λύση στην ανισότητα των χρημάτων που λαμβάνουν οι μεγάλες και οι μικρές ομάδες, αν το άθλημα θέλει να προσελκύσει νέες ομάδες.
Συντάσσει μαζί με τους πρώην ιδιοκτήτες Bernie Ecclestone και CVC, τη συμφωνία μεταξύ των ομάδων, γνωστή ως Concorde, η οποία θα καθορίζει το πώς θα κατανέμονται τα χρήματα μεταξύ των ομάδων.
Υπάρχουν μερικές ιστορικές πληρωμές και μια από αυτές ονομάζεται Long Standing Team (LST) bonus, το οποίο σήμερα πληρώνεται μόνο στη Ferrari, το οποίο σημαίνει ότι η βασική της πληρωμή για την σεζόν του 2018 θα ήταν περίπου 140 εκατομμύρια δολάρια (ακόμα και αν τερματίσει τελευταία στο πρωτάθλημα) σχεδόν το 50% αυτού θα προέρχεται από την πληρωμή LST.
Υπάρχουν και άλλα bonus, όπως για ομάδες που έχουν κερδίσει πρόσφατα πρωταθλήματα, αλλά και για εκείνες που έχουν μια ιστορική θέση στο άθλημα, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να υπάρξει μια τεράστια διαφορά στις πληρωμές των χρημάτων, καθιστώντας έτσι την Formula 1 μη ελκυστική για νέες ομάδες.
Ως εκ τούτου, ο Brawn επιθυμεί να βρει λύση σε αυτό ζήτημα και ελπίζει ότι θα βάλει το χέρι του ώστε να πείσει τη Ferrari να διαχωρίσει μερικές από τις ειδικές πληρωμές της.
“Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο ή τριών κορυφαίων ομάδων και του υπόλοιπου grid”, όπως δήλωσε στους The Guardian. “Υπάρχουν κάποιες ομάδες που θα μπορούσαν να τερματίσουν τελευταίες και να κερδίσουν περισσότερα χρήματα από την ομάδα που κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα.”
“Πρέπει να αναγνωρίσουμε τη σημασία και την ιστορία της Ferrari και την μοναδική θέση που έχει στο άθλημα, αλλά πρέπει επίσης να βρούμε μια ισορροπία μεταξύ αυτής της αναγνώρισης και της δίκαιης αντιμετώπισης για τους υπόλοιπους.”
“Γνωρίζουμε ότι, όσοι το έχουν θέλουν να το κρατήσουν και αυτοί που δεν το έχουν το θέλουν περισσότερο. Προσπαθούμε να βρούμε μια δίκαιη ισορροπία στον τρόπο με τον οποίο κατανέμονται τα χρήματα. Γνωρίζουμε ότι εάν έχουμε μια πιο δίκαιη κατανομή στα έσοδα θα έχουμε μια καλύτερη F1.”
“Δεν πρόκειται ποτέ να προσελκύσουμε νέες ομάδες όταν έχουμε μια τέτοια άδικη κατανομή. Η Ferrari το αναγνωρίζει αυτό. Θα πολεμήσουν με νύχια και με δόντια για το καλύτερο που μπορούν να πάρουν, αλλά λογικά θα έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια εξεύρεσης λύσης.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!