Από τη Ferrari, η μεγάλη έμφαση στην εξέλιξη της SF-24 τέθηκε στο να συσταθεί ένα πακέτο το οποίο θα είναι πιο προβλέψιμο και εύκολο στην οδήγηση για τους Charles Leclerc και Carlos Sainz.
Η προβλεψιμότητα είναι ένα ζήτημα που η ιταλική ομάδα αντιμετώπισε σε μεγάλο βαθμό με την SF-23, το οποίο και προσπάθησε να επιλύσει με τις αναβαθμίσεις που ήρθαν στη χρονιά που μας πέρασε. Μετά την καλοκαιρινή διακοπή, από το Zandvoort κι ύστερα, οι δύο οδηγοί της ομάδας προχώρησαν σε διαφορετικά στησίματα, ώστε να βρουν μια καλύτερη διαχείριση στον χειρισμό του απρόβλεπτου μονοθεσίου που είχαν στα χέρια τους.
Έτσι, μια στροφή προς ένα πιο υποστροφικό μονοθέσιο ευνόησε τον Sainz, ενώ με αντίστοιχες αλλαγές και στη συνέχεια της σεζόν, ο Charles Leclerc πήρε 4 pole position και 3 βάθρα στους τελευταίους 6 αγώνες του 2023.
Από τις βελτιώσεις, λοιπόν, που πέτυχε στο δεύτερο μισό του 2023, η Scuderia θέλει να χτίσει, με σκοπό το 2024 να έχει ένα πακέτο με προβλέψιμη συμπεριφορά.
“Η ομάδα σχεδιασμού, της οποίας ηγήθηκε ο Enrico Cardile, είχε στόχο να δώσει στους Charles και Carlos ένα μονοθέσιο εύκολο στην οδήγηση που να έχει προβλέψιμη συμπεριφορά. Το σημείο εκκίνησης σε αυτό ήταν η καλή αίσθηση που ένιωθαν εντός του cockpit οι οδηγοί στους τελευταίους αγώνες της περασμένης χρονιάς”, αναφέρει δήλωση της ομάδας.
Από την πλευρά του, ο Fred Vasseur, επικεφαλής της Scuderia, δήλωσε: “Φέτος, πρέπει να συνεχίσουμε από εκεί που σταματήσαμε στο τέλος της περσινής σεζόν, όπου και σταθερά ήμασταν στους πρώτους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση σε όλους τους τομείς”.
Ακόμα, ο Γάλλος τόνισε την ανάγκη η ομάδα του να γίνει πιο ακριβής και αποτελεσματική στη διαχείριση των αγώνων, ενώ θα πρέπει να παρθούν και “τολμηρές αποφάσεις”, στον στόχο που έχει θέσει ώστε να πιέσει τη Red Bull, που το 2023 έκανε περίπατο.
Πέραν των σχεδιαστικών αλλαγών, η SF-24 που παρουσιάστηκε σήμερα έχει και χτυπητές αλλαγές στο livery της. Μέρος του εκτεθειμένου ανθρακονήματος στο περσινό μονοθέσιο στο halo, το κυρίως σώμα της πίσω πτέρυγας και την ουρά πάνω από το κάλυμμα του κινητήρα έχουν δώσει τη δέση τους σε λεπτομέρειες του κόκκινου, άσπρου και κίτρινου. Τα τελευταία δύο χρώματα αποτελούν νύξη στην 499P, το hypercer με το οποίο η Scuderia κέρδισε πέρυσι τις 24h του Le Mans.
Μετά τις πρώτες δοκιμές με το νέο μονοθέσιο στον προσομοιωτή, ο Leclerc υπογράμμισε εκ νέου την κύρια έμφαση που έχει δοθεί στο φετινό πακέτο. “Η SF-24 φαίνεται πως θα είναι ένα λιγότερο ευαίσθητο και ευκολότερο στην οδήγηση μονοθέσιο για εμάς. Αυτό και χρειαζόμαστε ώστε να αποδώσουμε καλύτερα”.
“Περιμένω το μονοθέσιο να παρουσιάσει βελτίωση σε αρκετούς τομείς. Από την εντύπωση που σχημάτισα στον προσομοιωτή, θεωρώ πως βρισκόμαστε σε καλό σημείο”.
.@charles_leclerc gets a taste of our new SF-24! 🔥 pic.twitter.com/HO1sofLuzo
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) February 13, 2024
Με τη Ferrari να απομακρύνεται εντελώς από τη λογική της “μπανιέρας” στον σχηματισμό των sidepods της, αρχής γενομένης από το περσινό GP στην Ισπανία, η ομάδα είχε αναφέρει πως ο φετινός σχεδιασμός θα αλλάξει ριζικά στο μονοθέσιό της.
Πάνω στο θέμα αυτό, ο Cardile δήλωσε: “Με την SF-24 θέλαμε να χτίσουμε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και, στην πράξη, κάθε περιοχή του μονοθεσίου έχει επανασχεδιαστεί, ακόμα και εάν το σημείο από το οποίο ξεκινήσαμε ήταν η εξελικτική κατεύθυνση που υιοθετήσαμε πέρυσι και η οποία μας έφερε στο σημείο να βελτιωθούμε και να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί στο τελευταίο μέρος της σεζόν”.
“Λάβαμε υπόψη όσα μας είπαν οι οδηγοί και μετατρέψαμε τις ιδέες αυτές σε μηχανολογική πραγματικότητα, με τον στόχο να τους παράσχουμε ένα μονοθέσιο πιο εύκολο στην οδήγηση και άρα πιο εύκολο στο να το πιέσεις και να το φτάσεις στα όριά του”.
“Δεν θέσαμε στους εαυτούς μας σχεδιαστικούς περιορισμούς πέρα απ’ την ανάγκη να δώσουμε ένα δυνατό και αληθινό αγωνιστικό όχημα, το οποίο να μπορεί να αναπαράγει στην πίστα όλα όσα μας έδειξε στην αεροσήραγγα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!