Ψηλότερα στόχευε ο Alex Albon στη Βραζιλία, κάτι που θεωρεί ότι θα είχε πετύχει αν δεν ήταν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στο τέλος. Την ίδια ώρα ο Nicholas Latifi έμεινε στα προβλήματα που αντιμετώπισε όλο το Σαββατοκύριακο.
Το δίδυμο της Williams, Alex Albon και Nicholas Latifi, έμειναν και οι δύο απογοητευμένοι μετά το Grand Prix του Σάο Πάολο, αφού πέρασαν τη γραμμή τερματισμού ως οι προτελευταίοι οδηγοί στη 15η και 16η θέση αντίστοιχα, μπροστά μόνο από τον Yuki Tsunoda.
Ο Albon έκανε το τελευταίο του pit stop λίγο πριν από ένα Virtual Safety Car (Γύρος 52 από 71), που στη συνέχεια έγινε πλήρης περίοδος Safety Car στον Γύρο 55, που σημαίνει ότι τα αντίπαλα αυτοκίνητα μπορούσαν να φορέσουν φρέσκα ελαστικά χωρίς ουσιαστικό κόστος σε χρόνο, βάζοντας τέλος σε κάθε αμυδρή ελπίδα που έτρεφε να βρεθεί στους βαθμούς.
«Ήμασταν πολύ άτυχοι με το αυτοκίνητο ασφαλείας. Όλοι μπροστά μας πήραν ένα δωρεάν pit stop και αυτό έθεσε σε κίνδυνο ολόκληρο τον αγώνα μας. Είμαι σίγουρος ότι θα είχαμε τερματίσει πολύ πιο μπροστά από ότι βρεθήκαμε εν τέλει», είπε ο Albon, ο οποίος παρατήρησε επίσης ένα «πρόβλημα κινητήρα» στα τελευταία στάδια του αγώνα.
«Κάναμε καλή δουλειά συνολικά και ένιωσα ότι ήταν το μέγιστο που μπορούσαμε δεδομένων των συνθηκών που προέκυψαν. Ήμουν ικανοποιημένος, δεν υπήρχαν λάθη. Φυσικά, χρειαζόμαστε και περισσότερο ρυθμό. Αυτό το κομμάτι εκθέτει τα σημεία που είμαστε αδύναμοι, οπότε ανυπομονώ για το επόμενο στο Άμπου Ντάμπι.»
Ο Latifi, εν τω μεταξύ, σκεφτόταν τι θα μπορούσε να έχει πετύχει αν δεν ήταν ένα κακό πρώτο pit stop –περίπου πέντε δευτερόλεπτα πιο αργό από τις άλλες δύο επισκέψεις του στο pit lane– που τον άφησε πίσω από τους άμεσους αντιπάλους του.
«Ήταν η πρώτη συνεδρία σε ολόκληρο το Σαββατοκύριακο που δεν είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο, οπότε ήταν υπέροχο. Βρήκαμε αυτή τη μεγάλη ζημιά στο μονοθέσιο από τον 1ο γύρο του Sprint και είχαμε πρόβλημα με την ανάρτηση το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο πριν από τον αγώνα», σχολίασε ο Καναδός.
«Αισθανόμασταν καλύτερα κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά είναι λυπηρό που είχαμε ένα πολύ αργό pit stop και μετά ήμασταν απλά εκτός αγώνα, βασικά, από εκεί κι έπειτα».
Ο Latifi και η Williams θα χωρίσουν τους δρόμους τους μετά το φινάλε της σεζόν αυτού του Σαββατοκύριακου στο Άμπου Ντάμπι, με τον Καναδό να αποχωρεί από τη F1 μετά από 61 αγώνες με την ιστορική μάρκα, ενώ τα σχέδιά του για το 2023 και μετά δεν έχουν ακόμη καθοριστεί.
Βέβαια θα πρέπει να επικυρωθεί κι η Superlicence του αντικαταστάτη του Logan Sargeant που δίνει τον τελευταίο του αγώνα στην F2 επίσης αυτό το Σαββατοκύριακο. Ακόμα βέβαια κι αν ο νεαρός Αμερικανός δεν καταφέρει να τερματίσει τρίτος στο πρωτάθλημα, χωρίς κάποιο συμβάν υπ’ ευθύνη του, ο Καναδός δεν φαίνεται πως θα παραμείνει στην Formula 1.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!