Με τη νέα ηλεκτρική συνιστώσα του κινητήρα της Ferrari να καταφθάνει εν τέλει στη Ρωσία, ο Charles Leclerc θα πάρει νέο κινητήρα, που θα τον ρίξει στο τέρμα του grid για τον αγώνα της Κυριακής.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, είχε δηλώσει πολύ πρόσφατα πως ο αναβαθμισμένος κινητήρας της Ferrari αναμενόταν να έρθει “πολύ σύντομα“, και εν τέλει αυτό έγινε πραγματικότητα, μιας και στο Ρωσικό Grand Prix θα βρίσκεται στην πλάτη της SF21 του Charles Leclerc.
Ωστόσο, αυτό θα γίνει και με το ανάλογο τίμημα, μιας και ο Leclerc θα μπει στον 4ο κινητήρα του για φέτος, κάτι που θα τον ρίξει στην τελευταία θέση του grid στον αγώνα. Το σημαντικό όμως για τη Ferrari είναι πως θα έχει αρκετούς αγώνες μπροστά της ώστε να εξετάσει τα δεδομένα του νέου κινητήρα, ενόψει και της εντελώς νέας υβριδικής μηχανής που αναμένεται να φέρει για το 2022.
Ακόμα δεν έχει καθοριστεί το πότε θα πάρει ο έτερος οδηγός της ομάδας, Carlos Sainz, τον κινητήρα αυτό, αλλά η Scuderia ξεκαθάρισε πως αυτό θα γίνει σε μια στιγμή που θα ταιριάζει στα πλάνα της ομάδας στο μέλλον καθώς θα πρέπει να κάνει συμβιβασμούς “ανάμεσα στην ανταγωνιστικότητα και τις επιπτώσεις της ποινής”.
“Ο βασικός σκοπός της νέας μονάδας ισχύος είναι το να πάρουμε εμπειρίες για το project του 2022”, αναφέρει δήλωσε της ομάδας που έγινε πριν από λίγο.
“Πολύ προσπάθεια έχει γίνει στο μέτωπο αυτό, τόσο από τεχνικής όσο και από πλευράς logistics ώστε να μπορέσουμε να τον χρησιμοποιήσουμε όσο πιο σύντομα γίνεται, με την έλευσή του να χωρίζεται για τους οδηγούς”.
“Ο Charles θα είναι ο πρώτος που θα πάρει το νέο υβριδικό σύστημα. Η απόφαση αυτή αποτελεί μέτρο πρόληψης που σχετίζεται με τον πιθανό κίνδυνο από τη χρήση των μπαταριών που έπαθαν ζημιά στο Ουγγρικό GP”.
“Στο Sochi, ο Leclerc θα έχει τη νέα μονάδα ισχύος, έτσι θα ξεκινήσει από το τέρμα του grid στον αγώνα. Όσον αφορά για το πότε σχεδιάζουμε να εντάξουμε το νέο υβριδικό σύστημα στο μονοθέσιο του Carlos, αυτό θα αποφασιστεί μετά από αξιολόγηση του κατάλληλου συμβιβασμού ανάμεσα σε ανταγωνιστικότητα και αντίκτυπο της ποινής”.
Ο νέος κινητήρας έρχεται και εν μέσω της μεγάλης μάχης της Ferrari με τη McLaren για την 3η θέση στους Κατασκευαστές. Μετά και το 1-2 στη Monza, η McLaren ξέφυγε κατά 13.5 βαθμούς της Ferrari με 8 αγώνες για το πέσιμο της αυλαίας στη φετινή σεζόν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!