Στο Q3 κατάφεραν να προκριθούν και οι δύο Aston Martin στο Αυστριακό GP. Αν και εξασφάλισαν μία θέση στη δεκάδα, μια ποινή τριών θέσεων οδήγησε τον Vettel στην 11η θέση εκκίνησης. Πιο συγκεκριμένα ο Γερμανός τιμωρήθηκε καθώς παρεμπόδισε ακούσια τον τελευταίο γρήγορο γύρο του Alonso στο Q2 με αποτέλεσμα ο τελευταίος να μείνει εκτός Q3. O Stroll κερδίζει έτσι μία επιπλέον θέση και ξεκινάει 9ος ενώ ο Vettel μένει εκτός δεκάδας χωρίς να έχει ελεύθερη επιλογή ελαστικών.Sebastian Vettel 8ος (θα εκκινήσει 11ος)«Σίγουρα μπορούμε να στοχεύσουμε βαθμούς αύριο και είμαι ικανοποιημένος με την απόφασή μας για να ξεκινήσουμε με τη μαλακή γόμα. Δεν θα διαρκέσουν όσο τα μέσα ή η σκληρή αλλά θα είναι ένα γρήγορο ελαστικό, οπότε ας περιμένουμε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αύριο. Κάναμε μερικές μικρές βελτιώσεις σε όλες τις περιόδους και το μονοθέσιο ήταν καλύτερα ισορροπημένο σήμερα. Ήμασταν ανταγωνιστικοί όλο το Σαββατοκύριακο και είναι η πρώτη φορά φέτος που και τα δύο μονοθέσια ήταν στο Q3. Αν μπορέσουμε να τρέξουμε με καθαρό δρόμο θα μπορέσουμε να έχουμε αξιοπρεπή ρυθμό αγώνα. Είναι κρίμα που ο Fernando είχε επιπτώσεις στο γύρο στο Q2. Όλοι οι οδηγοί συμφώνησαν χθες να επιβραδύνουν στις ευθείες μεταξύ των στροφών οκτώ και εννέα, κάτι που έκανα, αλλά άλλοι οδηγοί προσπέρασαν την ουρά και στη συνέχεια επιβραδύναν στις τελευταίες στροφές, κάτι που δεν επιτρέπεται. Αυτό με πήγε και εμένα πίσω. Είναι μια περίεργη κατάσταση και κάτι που είναι πραγματικά δύσκολο να αποφευχθεί. Λυπάμαι για τον Fernando γιατί δεν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσε να κάνει.»Lance Stroll 10ος (θα εκκινήσει 9ος)«Μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι με τις κατατακτήριες σήμερα, γιατί ξεκινώντας από τους πρώτους 10 μας δίνει μια καλή ευκαιρία για βαθμούς αύριο. Εκ των υστέρων, νομίζω ότι θα μπορούσαμε ενδεχομένως να ξεκινήσουμε λίγο ψηλότερα. Το μονοθέσιο είχε καλή αίσθηση στο Q2 και οι γύροι συνδυάστηκαν καλά, αλλά ήταν λίγο πιο δύσκολο να κάνουμε καθαρούς γύρους κατά τη διάρκεια του Q3. Μπορέσαμε να δούμε σήμερα ότι οι ομάδες χρησιμοποίησαν τόσο τα μαλακά όσο και τα μεσαία ελαστικά στις κατατακτήριες, έτσι οι γόμες θα μπορούσαν να είναι πολύ κοντά η μία στην άλλη. Αυτό είναι κάτι για εμάς για να φύγουμε και να το σκεφτούμε για αύριο, γιατί η στρατηγική θα μπορούσε να είναι πιο σημαντική με τις πιο μαλακές γόμες ελαστικών αυτή τη φορά. Θα πάμε να κάνουμε την δουλειά μας και θα επιστρέψουμε αύριο για να παλέψουμε για βαθμούς.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!