Υπήρξαν στοιχεία που ήταν υπέρ του Wehrlein, ο οποίος μπήκε στο Q2 για πρώτη φορά μετά από την Ιταλία. Δυστυχώς, δεν ήταν σε θέση να φτάσει τους Ericsson και Magnussen, καθώς έτρεξε με πατημένα supersoft, αλλά 16ος ήταν ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα. Ο Ocón αντίθετα δυσκολεύτηκε με την MRT05 και έκανε χρόνο μόνο για 20η θέση.
Pascal Wehrlein, 16ος, 1:21.785
“Λοιπόν, πρώτα απ ‘όλα είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος. Ειδικά για την ομάδα, το χρειαζόμασταν αυτό. Τέταρτη φορά μου στο Q2 φέτος και εκεί είναι που θέλουμε να είμαστε. Όλοι έκαναν μια φανταστική δουλειά όλο το Σαββατοκύριακο και έχουμε βελτιώσει το αυτοκίνητο σε κάθε βήμα. Μετά από αυτό, θα ήθελα απλώς οδηγήσω με την καρδιά μου”.
“Είναι μια πραγματικά δύσκολη πίστα, έχει πάντα πολλή υποστροφή και υπερστροφή μέσα στο γύρο αλλά φαίνεται πώς έχουμε βρει έναν τρόπο και παίρνουμε το καλύτερο από το αυτοκίνητο και έχουμε ξεπεράσει τις προσδοκίες μας εδώ. Θα μπορούσε να ήταν ακόμη καλύτερα αλλά δεν είχαμε νέα ελαστικά για το Q2, ενώ άλλοι είχαν, γι ‘αυτό δεν ήμουν σε θέση να βελτιώσω την θέση μου”.
“16ος στο grid είναι μεγάλη θέση. Χρειάζομαι ένα καλό ξεκίνημα αύριο για να πιέσω όσο πιο σκληρά μπορώ. Θα πρέπει να αγωνιστώ με τους άλλους οδηγούς μπροστά μου και πιστεύω ότι όλα είναι πιθανά”.
Esteban Ocón, 20ος, 1:21.881
“Δεν ήταν μια καλή μέρα για μένα. Πραγματικά με δυσκολεύει το μονοθέσιο και δεν νοιώθω άνετα για να πιέσω. Είμαι δεύτερος στο speed trap, κάτι που δεν με κάνει να νοιώθω καλύτερα, γιατί δείχνει ότι το μονοθέσιο παίρνει το μέγιστο στην ευθεία, αλλά δεν μπορεί να πάρει αυτό που χρειάζεται στο υπόλοιπο του γύρου. Θα το προσπεράσω όμως, επειδή είναι ένα θετικό Σαββατοκύριακο σε σχέση με άλλα μέχρι τώρα. Είμαι χαρούμενος για τον Pascal, είναι τέλειο για την ομάδα και αυτό είναι σημαντικό”.
“Mπορούμε ακόμα να βελτιωθούμε για το αύριο, ακόμη και με μικρές προσαρμογές, έτσι πρέπει να παραμείνω θετικός για τον αγώνα, επειδή μπορούμε ακόμα να λύσουμε το πρόβλημα. Η εκκίνηση και η στρατηγική είναι κάποια πράγματα που μπορούνε να τα αλλάξουν όλα. Θα δώσω ότι καλύτερο έχω”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!