Ο Valentino Rossi επιβεβαίωσε ότι η μοτοσυκλέτα της Yamaha για το 2018 στο MotoGP θα βασιστεί στην έκδοση της Μ1 του 2016, μετά από το ιδιωτικό τεστ που έκανε η ομάδα στη Sepang.
Μαζί με τον ιταλό συμφώνησαν και οι Maverick Vinales και Johann Zarco, όπου έκαναν συγκρίσεις μεταξύ των εκδόσεων της M1 του 2016 και του 2017.
Αυτό ακολούθησε τις δοκιμές στη Βαλένθια, όπου το τρίο πέρασε επίσης χρόνο εξετάζοντας ποια από τις δύο εκδόσεις πρέπει να αποτελέσει τη βάση για το 2018.
Ο Rossi έχει αποκαλύψει ότι και οι τρεις συμφώνησαν στη Sepang ότι η Yamaha θα έπρεπε να παρατήσει το προβληματικό πλαίσιο του 2017 και να μείνει με την έκδοση του 2016 που ο Zarco χρησιμοποίησε για να έχει τόσο καλά αποτελέσματα κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς.
«Δοκίμασαμε το παλιό πλαίσιο, από το 2016», δήλωσε ο Rossi στο Radio Deejay της Ιταλίας. “Συζητήσαμε και όλοι συμφωνήσαμε ότι του 2017 ήταν χειρότερο.
“Πρέπει ακόμα να δούμε για το πως θα είναι η νέα μοτοσυκλέτα, θα υπάρξει κάτι ενδιαφέρον, αλλά η βάση θα είναι η μοτοσυκλέτα από το 2016.
“Τώρα είναι μια κρίσιμη στιγμή. Μέχρι το Φεβρουάριο, η Yamaha πρέπει να κάνει ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός».
Από μία χρονιά που ο Rossi πήρε μόλις την 5η θέση στους βαθμούς, ο ιταλός δήλωσε ότι το λάθος του ήταν να υποθέσει ότι το πρόβλημα ήταν σχετικά με τον ίδιο και όχι με τη μοτοσυκλέτα, όταν ο Vinales ήταν ο ταχύτερος στη δοκιμή της Βαλένθια το περασμένο έτος.
“Το πρόβλημα ήταν ότι όταν έφτασε ο Vinales, πήγε πολύ γρήγορα”, πρόσθεσε ο Rossi.
“Δοκίμασα και δεν μου άρεσε, αλλά σκέφτηκα, ίσως επειδή ήταν το τέλος της σεζόν, ήμουν εκτός φόρμας. Οπότε συνεχίσαμε με αυτό το project [το πλαίο του 2017], αλλά αυτό ήταν ένα λάθος, επειδή χάσαμε πολύ χρόνο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!