Η τελική απόφαση του αποτελέσματος για τον αγώνα 8 ωρών του Bahrain, και ακολούθως για το πρωτάθλημα της κατηγορίας GTE του WEC, πολύ πιθανόν να πάει στο Διεθνές Εφετείο της FIA μετά από το νέο αίτημα της Porsche.
Ο Γερμανός κατασκευαστής άσκησε έφεση η οποία απορρίφθηκε από τους αγωνοδίκες του αγώνα 8 ωρών του Bahrain για το αμφιλεγόμενο περιστατικό στο τέλος του αγώνα στον τελικό της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA το Σάββατο.
Το Sportscar365.com ανέφερε: ότι καταλαβαίνει πως ο Γερμανός κατασκευαστής έχει καταθέσει έφεση μετά την αρχική ένσταση που απορρίφθηκε από τους αγωνοδίκες του WEC νωρίς το πρωινό της Κυριακής μετά από ένα ‘δραματικό’ ατύχημα προς το τέλος του αγώνα μεταξύ του πρωτοπόρου No. 92 με την Porsche 911 RSR-19 και τον Michael Christensen στο τιμόνι και τον Alessandro Pier Guidi με το No. 51 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evo.
Η Porsche τώρα έχει 96 ώρες για να επιβεβαιώσει πλήρως την ένσταση στην FIA.
Στην ρίζα του προβλήματος βρίσκεται η απόφαση του κέντρου ελέγχου πρώτα να τιμωρήσει την Ferrari αλλά να μην ενεργήσει πλήρως σε αυτήν.
Το μήνυμα στις οθόνες των χρόνων έδειχνε ότι ο Pier Guidi έπρεπε να δώσει την θέση του πίσω στο No. 92 της Porsche μετά την επαφή μεταξύ των δύο αυτοκινήτων στα τελευταία λεπτά, όπου εξαφανίστηκε όταν ο Christensen μπήκε στα pit για έναν προγραμματισμένο ανεφοδιασμό.
Από την FIA και την ACO δεν έχει δοθεί καμία εξήγηση τόσο κατά την διάρκεια του event όσο και μετά από αυτό.
Οι χρόνοι και τα χρονομετρημένα κομμάτια της πίστας φαίνεται ότι έδειξαν πως ο Pier Guidi προσπάθησε να φρενάρει αρκετά ώστε να περιμένει τον Christensen να ξαναπάρει την πρωτιά.
Ο οδηγός της Ferrari σημείωσε 2:09.518 στον γύρο του – περίπου 10 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό της GTE-Pro – όπου στον ίδιο γύρο ο Christensen έκανε την προγραμματισμένη του στάση για pit stop.
Ο Pier Guidi, ο οποίος ήταν 11 δευτερόλεπτα μπροστά μετά την επαφή, μετά έκανε την τελευταία του στάση στα pit στο επόμενο πέρασμα.
Το WEC δημοσίευσε τα επίσημα αποτελέσματα του αγώνα κανονικά αργά το βράδυ του Σαββάτου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!