Η κυριαρχία της Mercedes είναι εμφανέστατη φέτος. Η ομάδα δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω και αυτό είναι επίσης εμφανές από την ιπποδύναμη που παράγει ο κινητήρας. Σύμφωνα με το Motorsport.com, η W11 φτάνει τουλάχιστον στους 1022 ίππους σε κατάσταση κατατακτηρίων.
Κατά τη διάρκεια των κατατακτηρίων για το Βρετανικό Grand Prix έγινε πολύ σαφές ότι η Mercedes βρίσκεται σε άλλο επίπεδο σε σχέση με τις άλλες ομάδες. Στο Q3 η ομάδα κατάφερε να ανοίξει μια διαφορά μεγαλύτερη από 1 δευτερόλεπτο σε σύγκριση με τη δεύτερη ταχύτερη ομάδα στον έναν γύρο.
Πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις στο Silverstone, οι οποίες δείχνουν ότι η W11 δεν έχει λιγότερους από 1022 ίππους σε κατάσταση κατατακτηρίων. Ο Lewis Hamilton είχε αυτή τη δύναμη στη διάθεσή του στην τελική φάση των κατατακτηρίων, ενώ ο Valtteri Bottas θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει 1020 ίππους σύμφωνα με τις μετρήσεις. Αυτό καθιστά τον κινητήρα της Mercedes πιο ισχυρό από το προηγούμενο έτος, σε αντίθεση με τους κινητήρες των αντιπάλων.
Η Honda είναι πιο κοντά στη Mercedes όταν πρόκειται για καθαρή ισχύ. Ο ιαπωνικός κατασκευαστής είναι πίσω μόλις 28 ίππους. Η Renault υστερεί κατά 37 ίππους, ενώ η Ferrari έχει 42 ίππους λιγότερους σε σχέση με τη Mercedes.
Σύμφωνα με το Motorsport.com, η ομάδα έχει επιτύχει αυτή τη δύναμη μέσω μιας νέας βενζίνης εγκεκριμένης για το Spielberg και μιας διαφορετικής στρατηγικής όσον αφορά τον υβριδικό κινητήρα. Μαζί αυτά τα δύο στοιχεία θα πρέπει να δημιουργήσουν ένα “εκπληκτικό μείγμα”. Στην τηλεμετρία, η FIA δεν έχει δει τίποτα ύποπτο, αλλά αν συνεχιστεί έτσι, θα είναι θέμα χρόνου προτού διαμαρτυρηθούν άλλες ομάδες εναντίον της Mercedes.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!