Ο Τεχνικός Διευθυντής της Red Bull, Pierre Wache, παραδέχτηκε πως η ομάδα του περίμενε περισσότερα από το φετινό μονοθέσιο, παρά το γεγονός πως ο εντονότερος ανταγωνισμός ήταν κάτι που είχαν προβλέψει στην ομάδα.
Η Red Bull μπήκε στη φετινή σεζόν δείχνοντας πως είχε διατηρήσει το πλεονέκτημα ρυθμού που απολάμβανε όλο το 2023 απέναντι στις υπόλοιπες ομάδες και της έφερε 21 νίκες σε 22 GP.
Ο Max Verstappen πήρε χωρίς ιδιαίτερο ανταγωνισμό 4 νίκες στους 5 πρώτους αγώνες του 2024, ενώ ο Sergio Perez ανέβηκε στο βάθρο σε Bahrain, Σαουδική Αραβία και Ιαπωνία.
Ωστόσο, έκτοτε η Red Bull έχει τεθεί υπό έντονη πίεση, καθώς η McLaren έχει κερδίσει 2 αγώνες και έχει ανέβει στο βάθρο σε 12 σερί αγώνες, ενώ και η Mercedes έχει βελτιωθεί αισθητά, έχοντας 3 νίκες στο παλμαρέ της για φέτος.
Αν και μετά από 14 γύρους οι Κόκκινοι Ταύροι διατηρούν προβάδισμα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ο Wache παραδέχτηκε πως η ομάδα του δεν έχει πετύχει όλες τις φιλοδοξίες που είχε με το νέο πακέτο.
Ερωτώμενος για το εάν το φετινό μονοθέσιο έχει πετύχει τις προσδοκίες που υπήρχαν, ο Wache απάντησε στο Motorsport.com: “Δεν θα έλεγα κάτι τέτοιο. Έχουμε χωρίς αμφιβολία βελτιώσει το μονοθέσιο σε σχέση με πέρυσι, αν και σε κάποιους τομείς δεν έχουμε αποδώσει τα αναμενόμενα”.
“Ειδικά στις γρήγορες στροφές, περιμέναμε κάτι περισσότερο απ’ ό,τι τώρα. Χωρίς να δούμε τον ανταγωνισμό, βασισμένοι μόνο στα δικά μας εργαλεία, αναμέναμε κάτι παραπάνω”.
Ο Wache επέμεινε πως η ομάδα του έχει βελτιώσει την RB19 στις αργές καμπές, αλλά εις βάρος επίδοσης και ανταγωνιστικότητας στις γρήγορες καμπές.
Την ίδια στιγμή, ο Γάλλος επίσης υπογράμμισε και το πέρασμα απ’ τα κερμπ ως μια καίρια αδυναμία του μονοθεσίου, κάτι που ξεγυμνώθηκε στα μάτια της ομάδας του στο GP του Μονακό για πρώτη φορά φέτος.
“Δεν ξέρω εάν έχουμε κάποιο σημείο στο οποίο είμαστε οι καλύτεροι!”, δήλωσε αινιγματικά ο Wache.
“Θεωρώ πως βελτιωθήκαμε αρκετά στις καμπές χαμηλών και μέσων ταχυτήτων σε σχέση με πέρυσι. Πλέον, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, είμαστε λίγο πιο αργοί στις γρήγορες στροφές σε σχέση με το 2023. Πέρυσι, ήμαστε πολύ καλοί στο συγκεκριμένο κομμάτι”.
“Τέλος, είμαστε σαφώς αρκετά αδύναμοι στα περάσματα πάνω απ’ τα κερμπ, αλλά αυτό συνέβη και πέρυσι. Στο συγκεκριμένο κομμάτι δεν έχουμε κάνει βήματα βελτίωσης”.
In love with this on-board camera 📸 @SChecoPerez 🇲🇽#F1 || #BelgianGP 🇧🇪pic.twitter.com/68ZYMdx88N
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) August 4, 2024
Ενόψει του Ουγγρικού GP, η Red Bull είχε φέρει ένα γενναίο πακέτο αναβαθμίσεων, το οποίο ωστόσο δεν κατάφερε να τα βάλει με τη McLaren, η οποία πέτυχε ένα εμφατικό 1-2 στο Hungaroring.
Ο Wache πιστεύει πως η Red Bull δεν πετυχαίνει όσα ήθελε με την εξέλιξη του μονοθεσίου ως συνέπεια του λιγότερου χρόνου για αεροδυναμικές δοκιμές που έχει διαθέσιμο σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
“Θεωρώ κάποια κομμάτια συνδέονται και σχετίζονται με αυτό”, εξήγησε ο Wache. “Χρησιμοποιούμε μια σχετικά παλιά αεροσήραγγα και, πέραν τούτου, έχουμε λιγότερο χρόνο διαθέσιμο προς χρήση λόγω της θέσης μας στο Πρωτάθλημα”.
“Επίσης, είμαστε στον τρίτο χρόνο των τωρινών κανονισμών”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!