Παρά την πρόσφατη βελτίωση της W13, στη Mercedes θεωρούν πως δεν είναι σε θέση ακόμα να διεκδικούν τη νίκη σε κάθε αγώνα, όντας προετοιμασμένοι και για δύσκολους αγώνες ενόψει.
Οι Lewis Hamilton βρέθηκε κοντά στη διεκδίκηση της νίκης στο Zandvoort το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, ωστόσο οι ελπίδες τους για το ψηλότερο σκαλί του βάθρου καταβαραθρώθηκαν από το VSC το αυτοκίνητο ασφαλείας που έδωσε τη δυνατότητα στον Max Verstappen να κυνηγήσει με άνεση τη νίκη, χρησιμοποιώντας φρέσκα ελαστικά.
Η διεκδίκηση της νίκης έρχεται μετά και την πρώτη pole της ομάδας στην Ουγγαρία πριν την καλοκαιρινή διακοπή, εκεί που ο George Russell αναδείχτηκε poleman, πριν εν τέλει τερματίσει 3ος.
Αν και ο αγώνας στο Spa έκτοτε ταλαιπώρησε τη Mercedes και τους οδηγούς της, λόγω και των χαρακτηριστικών της ως πίστας, στην ομάδα δηλώνουν πως αξιοποίησαν τον συγκεκριμένο αγώνα ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά της W13 σε πίστες με μεγάλες ταχύτητες.
Ωστόσο, παρά τη θετικότητα που υπάρχει σχετικά με τη βελτίωση του πακέτου του μονοθεσίου, ο Toto Wolff, επικεφαλής των Ασημί Βελών, γνωρίζει πως πρόκειται να υπάρξουν πίστες που δεν θα ταιριάζουν στο μονοθέσιο της ομάδας, όπως είναι το Austin που υπάρχουν αρκετές αναπηδήσεις.
“Η απόδοσή μας εξαρτάται σε τεράστιο βαθμό από τη φιλοσοφία του μονοθεσίου. Πλέον όμως καταλαβαίνουμε καλύτερα το πως η W13 αλληλεπιδρά με τα πάντα”, δήλωσε ο Αυστριακός ενόψει του αγώνα στη Monza. “Θεωρώ πως μπορούμε να στήνουμε το μονοθέσιο με μεγαλύτερη ακρίβεια ώστε να μπαίνουμε στο παράθυρο ιδανικής λειτουργίας”.
“Λέγοντας αυτό, ξέρουμε πως θα υπάρξουν αγώνες που θα μας πάνε καλύτερα και αγώνες που θα δυσκολευτούμε περισσότερο”.
“Το Austin είναι μια περίπτωση που την έχουμε συζητήσει. Εκεί μπορεί να δυσκολευτούμε πολύ. Έτσι, θα πρέπει, θεωρώ, να παραμένουμε ρεαλιστές για το τί μπορούμε να καταφέρουμε”.
“Δεν θα παλέψουμε για την pole στις υπόλοιπες πίστες, αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να δουλέψουμε ώστε να επιστρέψουμε σε τέτοιες εμφανίσεις του χρόνου”.
Monza this weekend. 💚🤍❤️ pic.twitter.com/vt4ejNrzON
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) September 8, 2022
Πέρα από την αδυναμία της W13 σε πίστες με αναταράξεις, που αναγκάζουν την W13 να τρέχει με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος απ’ ότι ιδανικά θα ήθελαν οι μηχανικοί, οι Hamilton και Russell στέκονται και στο έλλειμμα του μονοθεσίου και σε τελική ταχύτητα σε σχέση με τις κορυφαίες αντίπαλες ομάδες, κάτι που ίσως μεγεθύνει τη διαφορά τους στη Monza, τον ναό της ταχύτητας.
Ο Wolff δήλωσε πως σημαντικό είναι να υπάρξει πρόοδος φέτος, ώστε του χρόνου να μπορεί το νέο μονοθέσιο να αποδίδει παντού όπως θέλει η ομάδα.
“Ο κακός αγώνας (στο Spa) ήταν πραγματικά αναγκαίος ώστε να μπορέσουμε να καταλάβουμε το τί πηγαίνει καλά στο Zandvoort”, σχολίασε ο Wolff. “Όσο περίεργο κι αν ακούγεται για ένα υψηλής τεχνολογίας εργαστήριο με ρόδες, τα δεδομένα δεν συσχετίζονται με την πραγματικότητα φέτος. Έτσι, συλλέγουμε δεδομένα στην πίστα για να συνθέσουμε το παζλ του μονοθεσίου (για το 2023)”.
“Προσθέσαμε κάποια κομμάτι στο παζλ ήδη για του χρόνου. Όπως έχω ήδη αναφέρει όμως, δεν περιμένω να έχουμε αγώνες σαν του Zandvoort κάθε εβδομάδα μέχρι το τέλος του έτους”.
“Θα υπάρχουν πίστες με πιο ανώμαλο οδόστρωμα που δεν θα μας επιτρέπουν να τρέχουμε με τις ρυθμίσεις που θέλουμε. Θα υπάρχουν και πίστες που θα έχουμε πολύ έντονο περιορισμό από την αεροδυναμική αντίσταση. Έτσι, δεν πρόκειται να κερδίσουμε τους επόμενους 7 αγώνες”.
Ο Wolff επίσης τόνισε πως στο Brackley έχουν αρχίσει και ζυγίζουν το να παρθούν μερικά ρίσκα με σκοπό το να έρθει μια νίκη φέτος. Αν και στο Zandvoort η ομάδα επέλεξε να αφήσει τον Hamilton στην πίστα με την πατημένη μέση γόμα στην επανεκκίνηση του αγώνα, κάτι που στοίχισε φανερά στον Βρετανό, ο Wolff ξεκαθάρισε απ’ τη μεριά του πως θα ήθελε πολύ να παρθούν ρίσκα με στόχο τη νίκη”.
“Κάθε μέρα της ζωής μου, θα προτιμούσα να ρισκάρω τα πάντα για τη νίκη, από το να βολευτώ με τη δεύτερη και την τρίτη θέση”, τόνισε ο Αυστριακός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!