Ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, δήλωσε πως η ομάδα του Woking χρειάζεται “ανασύνταξη και επανεκκίνηση” ύστερα από δύο άσχημα Σαββατοκύριακα σε Spa και Monza, τα οποία επέτρεψαν στην αντίπαλη Renault να κλείσει τη μεταξύ τους διαφορά.
Στην Ιταλία, ο Carlos Sainz έχασε μια πιθανή 6η θέση όταν ο εμπρός δεξιά τροχός του δεν κούμπωσε σωστά στο pitstop του. Σαν αποτέλεσμα ο Ισπανός σταμάτησε το μονοθέσιό του αμέσως μετά το pitlane. Από την άλλη, ο teammate του, Lando Norris, μπόρεσε να βρεθεί μέχρι τη 10η θέση, εκκινώντας τελευταίος λόγω ποινής για αλλαγή κινητήρα.
Προβλήματα όμως για την ομάδα υπήρξαν και στο προηγούμενο Grand Prix στο Βέλγιο. Εκεί ήταν ο Norris αυτός που έχασε σημαντικούς βαθμούς όταν στον τελευταίο γύρο, και όντας 5ος, εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα. Μηχανικό πρόβλημα αντιμετώπισε εκεί και ο Sainz ο οποίος λίγο μετά την εκκίνηση εγκατέλειψε την προσπάθειά του.
Μέσα σε μόλις δύο Σαββατοκύριακα, η Renault κατάφερε να κλείσει κατά 25 βαθμούς τη διαφορά από τη McLaren στη μάχη της 4ης θέσης του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
“Είναι σημαντικό τώρα ως ομάδα να αποχωρήσουμε από εδώ (Monza), να ανασυνταχθούμε, να κάνουμε επανεκκίνηση και να αναλύσουμε τι συνέβη λεπτομερώς όσον αφορά το pitstop. Και μετά ελπίζουμε να βρούμε λίγη παραπάνω κάθετη δύναμη εντός της πίστας ώστε να βρεθούμε εκεί που ήμασταν πριν την καλοκαιρινή διακοπή”, σχολίασε ο Seidl.
Ο Γερμανός δήλωσε πως μέχρι το συμβάν της Monza τα pitstop της ομάδας δεν είχαν αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα και ήταν πολύ καλά και γρήγορα.
“Και πάλι πρέπει να αναλύσουμε το τί συνέβη. Η συγκεκριμένη αλλαγή ελαστικού ήταν αρκετά χαώδης, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να μην κουμπώσει σωστά ο εμπρός δεξιά τροχός. Το καταλάβαμε αυτό αμέσως μόλις αφήσαμε το μονοθέσιο να φύγει. Δυστυχώς συμβαίνουν τέτοια πράγματα”.
“Και πάλι, σε σύγκριση με πέρυσι νομίζω πως κάναμε ένα καλό βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά τα pitstops αλλά και την ομάδα. Είχαμε εξαιρετικούς αγώνες όπου πήραμε καλούς βαθμούς και προσπεράσαμε άλλα μονοθέσια μέσω των pitstops”.
“Είναι σημαντικό τώρα να επιστρέψουμε στη βάση μας και να αναλύσουμε ενδελεχώς το τί συνέβη και να κάνουμε επανεκκίνηση. Ύστερα να επιστρέψουμε στη Σιγκαπούρη έχοντας την απόδοση που είχαμε πριν την καλοκαιρινή διακοπή”.
Ο Seidl ωστόσο έδειξε να ενθαρρύνεται από την απόδοση του κινητήρα της Renault.
“Όλοι τώρα έχουμε την Spec-C στα μονοθέσια, η οποία δουλεύει καλά, πολύ καλά. Είναι ένα μικρό βήμα βελτίωσης όσον αφορά την απόδοση και την αξιοπιστία. Δε νομίζω πως υπάρχει κάτι που μας κρατά πίσω. Πρέπει να εστιάσουμε σε εμάς και να σιγουρευτούμε πως θα συνεχίσουμε ως ομάδα να βελτιωνόμαστε”.
“Αυτοί οι δύο αγώνες ήταν ένα πισωγύρισμα, ύστερα και από μια πολύ καλή παρουσία πριν την καλοκαιρινή διακοπή. Είναι αυτό μέρος του αθλήματος, μέρος της εξέλιξης επίσης θα έλεγα ως ομάδα. Είναι σημαντικό τώρα όπως είπα και πριν να κάνουμε επανεκκίνηση και να συνεχίσουμε από τη Σιγκαπούρη ανοδικά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!