Η McLaren θέλει να πιέσει με την εξέλιξη του μονοθεσίου της και συγκεκριμένα την εξέλιξη του εμπρός ρύγχους που δοκίμασε στην MCL35 στο Ρωσικό Grand Prix.
Ο Lando Norris δοκίμασε τη νέα εμπρός πτέρυγα στο Σότσι, καταλαμβάνοντας την 8η θέση στις κατατακτήριες, την ώρα που ο Carlos Sainz κατέλαβε την 6η θέση, με το παλιότερο ωστόσο ρύγχος. Αυτό, οδήγησε στις τότε δηλώσεις του επικεφαλής της ομάδας, Andreas Seidl, πως το νέο ρύγχος δεν ήταν ένα μεγάλο βήμα προόδου ακόμα.
Ωστόσο, μετά από σκληρή δουλειά ώστε να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα της κατοχύρωσης των εξαρτημάτων των μονοθεσίων, ο Seidl αναθεώρησε, λέγοντας πως η ομάδα έχει αρκετά δεδομένα ώστε να φτάσει στο συμπέρασμα πως το νέο ρύγχος μπορεί να ξεκλειδώσει περαιτέρω προοπτικές για την ομάδα.
“Με την ημερομηνία της κατοχύρωσης των εξαρτημάτων για το μέσον της σεζόν να είναι προ των πυλών, προφανώς θέλαμε να αποκτήσουμε λίγη εμπειρία με αυτό το κομμάτι (το ρύγχος) όσο πιο γρήγορα γινόταν”, δήλωσε ο Γερμανός στο Motorsport.com
“Γι’ αυτό αποφασίσαμε να το δοκιμάσουμε κανονικά βήμα-βήμα αμέσως μόλις είχαμε αρκετά εξαρτήματα του πακέτου διαθέσιμα. Έτσι, ο στόχος είναι ξεκάθαρος: αυτή είναι η εξελικτική κατεύθυνση που είδαμε στην αεροσήραγγα με αυτή τη διαφορετική φιλοσοφία στο ρύγχος. Είναι κάτι που πιστεύουμε πως είναι η σωστή κατεύθυνση για να κινηθούμε στο μέλλον”.
“Μας δίνει περισσότερες προοπτικές αναφορικά με το να ξεκλειδώσουμε περισσότερη δυναμική από το μονοθέσιο στο κομμάτι της απόδοσης. Και αυτή είναι η κατεύθυνση προς την οποία κινούμαστε”.
“Έτσι, το σχέδιο είναι να φέρουμε σιγά-σιγά όλο και περισσότερες βελτιώσεις σταδιακά στην πίστα, με ξεκάθαρο στόχο να ξεκλειδώσουμε περισσότερη απόδοση”.
Ο Seidl προσέθεσε πως τέτοιες αναβαθμίσεις, και η σωστή εξαγωγή συμπερασμάτων του αντίκτυπού τους, είναι ζωτικές ώστε να συνεχιστεί η μάχη με τη Racing Point και τη Renault για την 3η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
Αυτή τη στιγμή, η McLaren διατηρεί την 3η θέση, αλλά η Racing Point απέχει μόλις δύο βαθμούς από τη βρετανική ομάδα, με τη Renault να υπολείπεται επιπλέον 5 βαθμούς, όντας στην 5η θέση.
“Αναφορικά με τον ωμό ρυθμό του μονοθεσίου, θεωρώ πως η Racing Point είναι παρόμοια με το πώς εμφανίστηκε στις δοκιμές της Βαρκελώνης, και αυτό σημαίνει πως είναι ξεκάθαρα το ταχύτερο μονοθέσιο στη μάχη που έχουμε”, σχολίασε ο Seidl.
“Η Renault, είναι επίσης ξεκάθαρο πως έχει κάνει ένα καλό βήμα προόδου από το Spa και ύστερα. Ταυτόχρονα, πάντα μαχόμασταν μαζί τους στενά στους αγώνες, είτε μπροστά απ’ αυτούς είτε πίσω τους στις κατατακτήριες”.
“Αναγνωρίζουμε επίσης πως έχουν κάνει καλά βήματα προς τα εμπρός και επαφίεται μονάχα σε εμάς το να σιγουρευτούμε πως και εμείς επίσης θα εξελίξουμε το μονοθέσιο και θα βρούμε το βήμα παραπάνω αναφορικά με τον ρυθμό, εάν θέλουμε να διατηρήσουμε τη συγκεκριμένη μάχη ζωντανή”.
“Είναι σημαντικό να αναλύσουμε το τί συνέβη στη Ρωσία και να αναλύσουμε επίσης λεπτομερώς το τί επέφερε η εισαγωγή του νέου ρύγχους στο μονοθέσιο του Lando. Ύστερα, είναι σημαντικό να καταλήξουμε στα σωστά συμπεράσματα και να φέρουμε αναβαθμίσεις για να διατηρήσουμε τη συγκεκριμένη μάχη (της 3ης θέσης) ζωντανή”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!