Απορημένοι με την έλλειψη σταθερότητας της SF-23 ήταν τόσο ο Carlos Sainz όσο και ο Charles Leclerc μετά το GP του Miami, τερματίζοντας στην 5η και 7η αντίστοιχα θέση στον χθεσινό αγώνα.
Εκκινώντας 7ος στον αγώνα στο Miami λόγω ατυχήματος που είχε στο Q3, ο Leclerc δυσκολεύτηκε στον αγώνα να βρει τον δρόμο προς ψηλότερες θέσεις, παλεύοντας αρκετούς γύρους με τη Haas του Kevin Magnussen.
Μετά την αλλαγή ελαστικών του, ο Μονεγάσκος εν τέλει κατάφερε να περάσει τον Δανό, ενώ ακολούθως ξεπέρασε και το εμπόδιο του Gasly. Στα τελευταία στάδια του αγώνα όμως, ο Leclerc έχασε μια θέση από τον ανερχόμενο Lewis Hamilton, παίρνοντας εν τέλει την καρό σημαία από τη θέση από την οποία εκκίνησε.
Αντίστοιχη πορεία και για τον Sainz, με τον Ισπανό να εκκινεί 3ος, και να χάνει πολύ εύκολα τη θέση του από τον Max Verstappen, στον δρόμο του Ολλανδού προς τη νίκη ενώ και ο Russell τον πέρασε αργότερα μέσα στον αγώνα.
Αμφότεροι οι οδηγοί της Ferrari φάνηκαν μετά το τέλος του αγώνα να έχουν μεταξύ τους μια τεταμένη συζήτηση, με τον Leclerc να εξηγεί λίγες στιγμές αργότερα στα media το τί είχε συζητηθεί.
“Ήταν πραγματικά δύσκολος αγώνας”, ξεκίνησε ο οδηγός της Ferrari. “Μόλις μιλούσαμε με τον Carlos και συμφωνούσαμε πως έχουμε ένα τόσο δύσκολο στην οδήγηση μονοθέσιο, το οποίο είναι απρόβλεπτο όταν βρίσκεται στο όριο. Προσωπικά, στις στροφές υψηλών ταχυτήτων ένιωθα το μονοθέσιο να κινείται”.
“Όχι το πίσω του μέρος, συνολικά όλη η πλατφόρμα του μονοθεσίου κουνούσε σαν τρελή. Θα πρέπει να ελέγξουμε συνολικά το μονοθέσιο, αλλά η αίσθηση σίγουρα δεν ήταν καλή. Όπως λέγαμε και με τον Carlos, ήταν πολύ ασταθές το μονοθέσιο σήμερα. Προφανώς και δεν είχαμε καλό αγώνα”.
Όταν ρωτήθηκε γιατί το μονοθέσιό του αναπηδούσε πολύ χειρότερα από του teammate του, ο Leclerc απάντησε: “Θα πρέπει να το δούμε. Δεν μπορώ να μιλήσω για τον Carlos. Δεν έχω δει πλάνα”.
“Δεν θεωρώ πως είχε τόσα παράπονα, με βάση την κουβέντα που κάναμε, αλλά για μένα ήταν τρελό αυτό που συνέβαινε, δεν ξέρω πραγματικά τί γινόταν”.
Ερωτηθείς για το πόσο σημαντικές είναι οι αναβαθμίσεις που έρχονται για την SF-23 στους επόμενους αγώνες, ο Μονεγάσκος απάντησε: “Θα είναι πολύ σημαντικές επειδή αυτή τη στιγμή είμαστε πολύ μακριά (από τη Red Bull). Πάρα πολύ μακριά”.
“Και για μένα, πραγματικά δυσκολεύομαι να βρω εξηγήσεις γιατί απέχουμε τόσο πολύ στον αγώνα αλλά στις κατατακτήριες είμαστε αρκετά πιο κοντά τους. Είναι κάτι που πρέπει να το λύσουμε”.
Fred reflects on our #MiamiGP 🇺🇸 pic.twitter.com/KSk73fEGfr
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) May 8, 2023
Στον αντίποδα, ο Sainz, αποκάλυψε όλα όσα τον ταλαιπώρησαν στο δεύτερο stint του αγώνα του, και τον είδαν από το να μάχεται με τον Alonso, στο να χάνει τη θέση του από τον Russell και να τερματίζει 5ος.
“Είχα ένα πολύ ενθαρρυντικό πρώτο stint, παλεύοντας με τον Fernando και σκεπτόμενος πως όντως μπορούσαμε να τον περάσουμε και να μείνουμε μπροστά από τη Mercedes στον αγώνα αυτό. Ύστερα, επιχειρήσαμε το undercut και η πίεση στους πρώτους γύρους μετά την αλλαγή κατέστρεψε τα ελαστικά μου και ήταν από εκεί μέχρι το τέλος ένα πολύ μεγάλο stint”.
“Παλεύαμε με τις αστάθειες του αέρα, με την έλλειψη προβλεψιμότητας του μονοθεσίου, με την υπερθέρμανση των ελαστικών, το οποίο σημαίνει πως είχαμε ελάχιστη ευελιξία στον αγώνα ώστε να παλέψουμε με τα άλλα μονοθέσια εκμεταλλευόμενοι εναλλακτικές στρατηγικές. Και νομίζω πως πληρώσαμε το τίμημα της αλλαγής ελαστικών κατά πέντε γύρους νωρίτερα ώστε να επιχειρήσουμε το undercut στον Fernando”.
Ερωτηθείς για το τί μπορεί να κάνει η ομάδα ώστε να επιλύσει τα ζητήματα αυτά, ο Sainz αποκρίθηκε: “Να συνεχίσουμε να δοκιμάζουμε πράγματα. Προσπαθούμε σε κάθε αγώνα, αλλάζοντας συνεχώς το μονοθέσιο. Απλά πρέπει να βρούμε το γιατί είμαστε στη μάχη της pole τα Σάββατα και ένα δευτερόλεπτο (στον γύρο) μακριά τις Κυριακές”.
“Θα πρέπει να συνεχίσουμε να το ερευνούμε, ώστε να κατανοήσουμε τι γίνεται. Θα μας δώσει καλύτερη αντίληψη για το υπόλοιπο της σεζόν”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!