Η Ferrari επιμένει πως το πλεονέκτημα του κινητήρα της είναι μικρότερο από αυτό που πιστεύει ο κόσμος και “όχι και τόσο μεγάλο σαν αυτό που είχε η Mercedes στο παρελθόν”.
Όταν η F1 μπήκε στην εποχή των V6 turbo υβριδικών κινητήρων το 2014, η Mercedes ανέβηκε στην κορυφή του grid με μεγάλη διαφορά έναντι των υπολοίπων, αρχικά κυρίως λόγω του ανώτερου κινητήρα της. Ωστόσο, όσο εξελίσσεται η παρούσα γενιά των κινητήρων, η Ferrari έχει εξαλείψει αυτό το χάσμα στη δύναμη κινητήρα και έχει εδραιωθεί η ίδια ως το σημείο αναφοράς το 2019, αφήνοντας τη Mercedes να παραπονιέται πως στις ευθείες μένουν πίσω.
Ερωτώμενος εάν είναι έκπληκτος από το πλεονέκτημα κινητήρα της ομάδας του, δεδομένου ότι όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές συγκλίνουν στο ίδιο επίπεδο, ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, δήλωσε: “Δε θα συμφωνούσα πλήρως με αυτό που λέτε”.
“Αρχικά, δεν νομίζω πως οι υπόλοιποι συγκλίνουν στο ίδιο επίπεδο. Ακόμα πιστεύω πως υπάρχουν διαφορές ανάμεσα και στους τέσσερις κατασκευαστές. Είμαστε πιθανώς ο πιο ισχυρός κινητήρας. Δεν νομίζω όμως πως οι υπόλοιποι είναι στο ίδιο επίπεδο επίσης”.
“Πιστεύω επίσης πως το πλεονέκτημά μας δεν είναι τόσο μεγάλο όσο νομίζετε. Έχουμε καλό ρυθμό στην ταχύτητα σε σχέση με τους άλλους, όμως αυτό οφείλεται και στο μονοθέσιο και στην αντίσταση που παράγει. Εάν επεκταθούμε και σε πιο λεπτομερή ανάλυση, νομίζω πως ναι έχουμε πλεονέκτημα όμως όχι τόσο τεράστιο. Για παράδειγμα, η Mercedes είχε τεράστιο πλεονέκτημα στο παρελθόν, όταν ξεκάθαρα είχαν τον καλύτερο κινητήρα”.
Η τελική της Scuderia στις ευθείες ενισχύεται από την απόφαση της ομάδας να επιλέξει μια φιλοσοφία που να βασίζεται σε ένα αποτελεσματικό αεροδυναμικά μονοθέσιο, εις βάρος μεγάλης κάθετης δύναμης. Ωστόσο, ορισμένοι στα paddock θεωρούν πως αυτή η απώλεια είναι πλέον της τάξης των δύο ή τριών δεκάτων του δευτερολέπτου, την ώρα που στο Sochi η Ferrari κέρδιζε στις ευθείες 0,7 δευτερόλεπτα από τη Mercedes κατά τις κατατακτήριες.
Ο Wolff αποδέχεται το πλεονέκτημα της Ferrari, επιμένοντας στους άλλους τομείς που μπορεί να βρει κέρδη η Mercedes
Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, παραδέχτηκε πως αυτή είναι μια “από τις πιο δύσκολες” περιόδους της υβριδικής εποχής επειδή η Ferrari “απλά τους καταποντίζει όλους με την τελική της στις ευθείες”.
“Πιστεύω πως σε ωμή απόδοση, δεν υπάρχουν πολλά να ειπωθούν φέτος”, σχολίασε ο Wolff. “Νομίζω πως πρέπει να αναγνωρίσετε ότι υπάρχει μια διαφορά η οποία είναι αγεφύρωτη. Πρέπει όμως να κάνουμε καλύτερη δουλειά στο να έχουμε ένα καλό σασί στην πίστα και να κατανοούμε τη συμπεριφορά των ελαστικών και να κάνουμε τις σωστές στρατηγικές στους αγώνες”.
“Μπορείτε να δείτε πως στους τελευταίους αγώνες είχαμε ένα πραγματικά καλό μονοθέσιο ακόμα και με έλλειμμα ταχύτητας τα Σάββατα. Νομίζω πως εκεί βρίσκονται οι ευκαιρίες μας. Ξεκάθαρα, με τη μονάδα ισχύος που έχει η Ferrari δε θα πρέπει να περιμένουμε να κυριαρχήσουμε στα ερχόμενα Grand Prix”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!