Ο Mattia Binotto φοβάται πως η Ferrari θα βιώσει ακόμα μια σεζόν μακριά από επιτυχίες, αναγνωρίζοντας πως θα είναι δύσκολο να μειωθεί η διαφορά με τις Mercedes.
Πέρυσι, η Ferrari δεν κατάφερε να κερδίσει σε κάποιον αγώνα, με τη συνολική απόδοση να θυμίζει εποχές 1993.
Στη Scuderia παραδέχτηκαν πως κάτι τέτοιο το γνώριζαν από τις χειμερινές δοκιμές, όπου η έδειξαν πως η SF1000 βρισκόταν ξεκάθαρα εκτός ρυθμού σε σχέση με τις κορυφαίες ομάδες, έχοντας πληρώσει το τίμημα για τη μονάδα ισχύος του 2019 η οποία κρίθηκε παράνομη.
Χτυπημένη από τις Τεχνικές Ντιρεκτίβες της FIA, η Ferrari έχασε ρυθμό και ισχύ από τη μονάδα ισχύος της και δεν μπόρεσε να ανακάμψει εντός του 2020.
Υπάρχουν προοπτικές να συνεχιστεί αυτή το κακό σερί της ιταλικής ομάδας, καθώς το 2021 το μεγαλύτερο μέρος των μονοθεσίων θα είναι ίδιο, με την εξέλιξη πάνω σε αυτά να είναι μικρή.
Έτσι, ο Binotto δήλωσε πως η Ferrari “δεν θα μπορέσει” να κλείσει τη διαφορά από τους νικητές του 2020, τη Mercedes.
“Ειλικρινά, η διαφορά με την καλύτερη ομάδα σήμερα είναι πολύ μεγάλη και δεν θα την κλείσουμε”, δήλωσε ο Ιταλός στο GPFans.
“Αλλά το να κερδίσεις αγώνες, ποτέ δεν ξέρεις τί μπορεί να συμβεί μέσα στη σεζόν, κατά τη διάρκεια των αγώνων. Εάν υπάρξει κάποια ευκαιρία, τότε θα την πάρουμε. Δεν έχω κρυστάλλινη σφαίρα”.
“Θα περιμένουμε να δούμε”.
“Αυτό είναι το εξαιρετικό με τη F1. Υπάρχουν αβεβαιότητες και δουλεύουμε πολύ σκληρά για να κάνουμε το καλύτερό μας. Ας δούμε ποιο θα είναι το επίπεδο ανταγωνιστικότητας τον Μάρτιο”.
Φέτος, η Ferrari θα έχει να επιδείξει ένα πολύ νέο ηλικιακά οδηγικό της δίδυμο, με τον Charles Leclerc (23) και τον Carlos Sainz (26).
Ο Sainz πήγε στη Ferrari από τη McLaren, αντικαθιστώντας τον Sebastian Vettel που πλέον είναι οδηγός της Aston Martin για το 2021.
Ο Binotto ελπίζει να δει τη νέα μεταγραφή της ομάδας να ανεβαίνει στο βάθρο σχετικά σύντομα.
“¨Ελπίζουμε να τον δούμε στο βάθρο. Πραγματικά ελπίζω να τον δω στο βάθρο”, σχολίασε ο Ιταλός. “Θεωρώ πως αυτό δεν εξαρτάται από τον ίδιο αλλά σίγουρα από το μονοθέσιο”.
“Εάν το μονοθέσιο είναι αρκετά καλό, θεωρώ πως είναι σε θέση να κάνει καλούς αγώνες και θα βρίσκεται στο βάθρο”.
“Ξανά, πιστεύω πως είναι πολύ νέος οδηγός. Το νεότερο δίδυμό μας από το 1968. Φυσιολογικά, κάνουμε μια τέτοια επιλογή όχι μόνο για δύο χρόνια. Είναι επειδή προσπαθούμε να δημιουργήσουμε στέρεα θεμέλια για το μέλλον και κοιτάμε και στο μετά επίσης”.
“Έτσι, ελπίζουμε πως ο Carlos θα ανανεωθεί και θα βρίσκεται μαζί μας επίσης και τα επόμενα χρόνια”.
Η Ferrari ανέβηκε τρεις φορές στο βάθρο πέρυσι, δύο με τον Leclerc και μια με τον Vettel.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!