Ο Phil Hanson δήλωσε ότι στην United Autosports παραμένουν ρεαλιστές ενόψει του αγώνα 24 ωρών του Le Mans παρά τις επιτυχίες της ομάδας το προηγούμενο διάστημα.
Το Βρετανικό πλήρωμα της LMP2 έχει κερδίσει τους τελευταίους τρεις αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA καθώς και τους τρεις εναρκτήριους αγώνες του European Le Mans Series την φετινή χρονιά.
Ο Hanson, ωστόσο, δήλωσε ότι το Le Mans είναι ένα “απόλυτο θηρίο” και οι περιστάσεις γύρω από την φετινή εκδήλωση αποτελούν μία ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση.
“Πιστεύω ότι ειδικά στο Le Mans ποτέ δεν παίρνεις κάτι όταν έρχεσαι με αυτοπεποίθηση,” δήλωσε ο Hanson στο Sportscar365.
“Είναι πάντα τόσο μεγάλες οι πιθανότητες, τόσα πολλά πράγματα μπορούν να πάνε στραβά και να βγουν εκτός ελέγχου και με τόσους πολλούς παράγοντες φέτος στο Le Mans, αυξημένο σκοτάδι, περισσότερα αυτοκίνητα στην GTE-Am, υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που μπορούν να πάνε στραβά εκτός της ομάδας ή από τον έλεγχο μου.
“Παρόλο που πιστεύω ότι η ομάδα λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και όλοι οι οδηγοί κάνουν την δουλειά τους τέλεια αυτή την στιγμή υπάρχουν τόσα πολλά που θα μπορούσαν να πάνε λάθος και άλλες ομάδες θα μπορούσαν να είναι ταχύτερες.”
Ο φετινός αγώνας θα είναι η πρώτη φορά για την ομάδα στην πίστα του de la Sarthe που θα αγωνιστεί με την Oreca 07 Gibson, έχοντας τρέξει με την Ligier JS P217 Gibson στο παρελθόν.
“Με την έλλειψη δοκιμών και την έλλειψη προετοιμασίας για το φετινό Le Mans, δεν υπάρχει ημέρα ελεύθερων δοκιμών, υπάρχουν λιγότερες ελεύθερες δοκιμές γενικά, έτσι υπάρχει μεγαλύτερο παράθυρο στο ενδεχόμενο να πάνε λάθος τα πράγματα,” σχολίασε ο Hanson.
“Αν και ίσως να φαινόμαστε λίγο πιο αισιόδοξοι για το που βαδίζουμε λόγο της πρόσφατης επιτυχίας μας στους τελευταίους αγώνες του ELMS και του WEC, όλο αυτό το άγχος πίσω από τον COVID-19 μας ανάγκασε να προσαρμοστούμε που σημαίνει ότι είμαι πιο νευρικός από ποτέ.”
Δεδομένου ότι η ομάδα έχει έλλειψη εμπειρίας στην πίστα με την Oreca, ο Hanson είπε ότι θα εξετάσουν όλα τα δεδομένα από τον αγώνα στο Spa-Francorchamps για να “βρουν ότι μπορούν από αυτά” που ίσως να βοηθήσει στο Le Mans.
“Αυτό επηρεάζει τα πράγματα σε μεγάλο βαθμό. Το Le Mans είναι μία πίστα όπου η εμπειρία είναι το πιο σημαντικό,” πρόσθεσε αυτός.
“Δεν έχουμε καμία πραγματική εμπειρία με αυτό το αυτοκίνητο σε σχέση με το Le Mans και κανονικά θα είχαμε μερικές ημέρες δοκιμών για να πραγματοποιήσουμε κάποιους γύρους με το αυτοκίνητο στην πίστα, αλλά το μόνο που έχουμε είναι οι συστάσεις της Oreca για το που νομίζουν αυτοί ότι πρέπει να είμαστε.”
Η United προηγείται στην βαθμολογία της κατηγορίας στην LMP2 με 22 βαθμούς, με τον Hanson και τον Filipe Albuquerque στους 120 βαθμούς και τον συνοδηγό τους Paul Di Resta να είναι 15 βαθμούς πίσω εξαιτίας της απουσίας του στον δεύτερο γύρο της χρονιάς 2019-2020 στο Fuji λόγο της δέσμευσης που είχε με το DTM.
Όπως έγινε και στην περίπτωση του ELMS, η ομάδα θα συνοδεύεται από το δεύτερο αδερφικό αυτοκίνητο της Oreca που οδηγούν οι Alex Brundle, Will Owen και Job van Uitert, οι οποίοι κέρδισαν στον εναρκτήριο γύρο του ELMS στο Paul Ricard τον Ιούλιο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!