Ο Raul Fernandez είναι κοντά στην ολοκλήρωση μιας μεταγραφής στην ομάδα RNF Aprilia MotoGP το 2023, αφού επετεύχθη συμφωνία με την KTM για την απελευθέρωσή του από το τρέχον συμβόλαιό του.
Ο Fernandez επιθυμούσε να ενταχθεί στη δορυφορική ομάδα RNF της Yamaha – επίσημα Petronas SRT – αλλά δεν μπόρεσε όταν η KTM τον κράτησε σε συμβόλαιο παρά το γεγονός ότι υπήρχε ρήτρα εξαγοράς μισού εκατομμυρίου ευρώ.
Σε μια δύσκολη σεζόν στο ντεμπούτο του με την RC16, ο Fernandez έχει σημειώσει μόλις πέντε πόντους με καλύτερο τερματισμό στη 12η θέση στο Γερμανικό Grand Prix.
Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο Fernandez συναντήθηκε το πρωί της Κυριακής στο GP της Αυστρίας με τον CEO της KTM Stefan Pierer για να συζητήσουν το τρέχον συμβόλαιό του.
Πριν από αρκετούς μήνες ο Pierer επέκτεινε το συμβόλαιο του Fernandez για έναν ακόμη χρόνο έως το τέλος του 2023, με την KTM να απαιτεί περισσότερα από ένα εκατομμύριο ευρώ για τον Ισπανό να αποχωρήσει από τη συμφωνία όπως ήθελε.
Αυτό φαινόταν σχεδόν αδύνατο να ξεπεραστεί, αλλά και τα δύο μέρη έχουν πλέον καταλήξει σε μια πιο φιλική συμφωνία που θα εξασφαλίσει την έξοδο του Fernandez από την KTM στα τέλη του 2022.
Αυτό θα επιτρέψει στον Fernandez να συνεχίσει πλήρως τη μετακόμισή του στην RNF Aprilia για το 2023, με μια συμφωνία που είναι πιθανό να επεκταθεί μέχρι το τέλος του 2024.
Ο Fernandez είχε σοβαρές προτάσεις να επιστρέψει στο Moto2 από τη Marc VDS και την Pons Racing για την επόμενη χρονιά, καθώς και σκέψεις για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.
Προς το παρόν, δεν είναι σαφές ποιος θα συνεργαστεί με τον Fernandez στην RNF, με την προηγούμενη επιλογή του Miguel Oliveira να φαίνεται πλέον αβέβαιη.
Ο Oliveira θα χάσει τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα KTM στο τέλος της χρονιάς και θα αντικατασταθεί από τον Jack Miller.
Στον Πορτογάλο αναβάτη έχει γίνει πρόταση για μετακίνηση στην Tech 3, αλλά αρχικά δεν ήθελε να επιστρέψει στην ομάδα με την οποία κέρδισε δύο GP το 2020.
Ωστόσο, το έργο Tech 3 έχει ανανεωθεί για το 2023 καθώς η αδελφή μάρκα KTM της GasGas θα γίνει στην πραγματικότητα νέος κατασκευαστής – αν και μόνο με το όνομα, καθώς η Tech 3 θα τρέχει KTM εργοστασιακών προδιαγραφών.
Με αυτό το γεγονός, η KTM δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο ο Oliveira να παραμείνει στο μισθολόγιο της, οδηγώντας για τηνTech 3 μαζί με τον Pol Espargaro – η απόκτηση του οποίου ανακοινώθηκε την Παρασκευή στο Red Bull Ring.
Το σίγουρο είναι ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής Moto2 Remy Gardner δεν θα είναι μέρος του set-up της KTM το 2023.
Ο Αυστραλός έχει υπομείνει μια παρόμοια δύσκολη σεζόν με τον Fernandez και παραδέχτηκε την Κυριακή στο Red Bull Ring ότι είναι απίθανο να είναι στο grid του 2023 – κριτικάροντας τους τρέχοντες πληρωτές του για αυτό.
«Όχι, δεν είναι», είπε όταν είπαν ότι το μέλλον του δεν φαινόταν καλό. «Στο MotoGP, δεν φαίνεται να υπάρχει τίποτα. Η KTM το έκανε ξανά. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!