Στην Mercedes υποστηρίζουν ότι δεν θέλουν να πάνε στους επόμενους αγώνες με το σκεπτικό ότι τώρα έχουν το γρηγορότερο μονοθέσιο στη Formula 1 με βάση την κυριαρχία τους στο Βρετανικό Grand Prix, επειδή φοβούνται τυχόν ανάκαμψη της Ferrari.
Ο Lewis Hamilton ήταν σε έναν δικό του αγώνα στο Silverstone το περασμένο Σαββατοκύριακο και ηγήθηκε του 1-2 της Mercedes, ενώ ο Valtteri Bottas κατόρθωσε να τερματίσει στην δεύτερη θέση, παρόλο που ξεκινούσε ένατος τον αγώνα επειδή είχε 5 θέσεις ποινής από αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων.
Η Mercedes κέρδισε τρεις από τους τέσσερις τελευταίους αγώνες, έχοντας χάσει μόνο στο Μπακού εξαιτίας της ατυχίας που χτύπησε τον Hamilton με το προσκέφαλο που τον ανάγκασε να μπει στα pits. Συνεπώς όλα συνηγορούν στο ότι η ομάδα έχει απελευθερώσει τώρα τις πραγματικές δυνατότητες της πολύπλοκης W08.
Όμως, το αφεντικό της Mercedes Toto Wolff θέλει να κρατήσει χαμηλές προσδοκίες μέχρι τον επόμενο αγώνα στην
Ουγγαρία προτού καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα σχετικά με το αν η ομάδα του είναι πλέον ξεκάθαρα μπροστά από την Ferrari. “Θα ήθελα να είναι έτσι τα πράγματα, αλλά από τη στιγμή που θα το πω αυτό, μπορεί στον επόμενο αγώνα να είμαστε εμείς πίσω και τότε αυτό θα είναι ένα πολύ δυνατό χαστούκι”, δήλωσε ο Wolff όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com εάν πίστευε ότι η Mercedes είχε τώρα το ταχύτερο μονοθέσιο. “Είναι δύσκολο γενικά, το μονοθέσιο μας δεν είναι πάντα εύκολο να ανακατασκευαστεί, ωστόσο έχουμε γίνει καλύτεροι στο να κάνουμε κάτι τέτοιο. Είναι μια εξαιρετική ομαδική προσπάθεια σε συνδυασμό με την καλή απόδοση των ελαστικών. Θα ήθελα όμως να δούμε τι θα γίνει και στη Βουδαπέστη, πώς θα λειτουργεί εκεί το αυτοκίνητο, σε μία πίστα χαμηλών ταχυτήτων και υψηλών θερμοκρασιών, και έπειτα ίσως θα έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το που βρισκόμαστε”.
Ο Hamilton, ο οποίος πλησίασε στον μόλις ένα βαθμό τον Sebastian Vettel στην κατάταξη του πρωταθλήματος οδηγών, εξακολουθεί να πιστεύει ότι η απόδοση μεταξύ των δύο ομάδων είναι αρκετά κοντά ώστε να μπορεί να ταλαντεύεται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε πίστας. “Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα μεταξύ των δύο ομάδων όσον αφορά την απόδοση”, δήλωσε χαρακτηριστικά. “Ορισμένα Σαββατοκύριακα είναι λίγο πιο μπροστά από εμάς και άλλα Σαββατοκύριακα όχι, γι ‘αυτό πιστεύω ότι οι διαφορές που παρουσιάζονται οφείλονται κυρίως στα χαρακτηριστικά της πίστας. Παρ’ όλο που αυτή τη στιγμή είχαμε την καλύτερη εμφάνιση, ο Sebastian είναι ακόμα μπροστά από εμένα στο πρωτάθλημα οδηγών, αλλά συλλογικά ως ομάδα οδηγούμε το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, έτσι υποθέτω ότι είμαστε στον σωστό δρόμο. Είναι ισορροπημένο γενικά, αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο μπορέσαμε να εκμεταλλευτούμε την πλήρη απόδοση του αυτοκινήτου μας περισσότερο από κάθε άλλη φορά μέχρι στιγμής φέτος. Είναι μια εξαιρετική εμφάνιση που μας φέρνει σε καλή θέση και μας δίνει μια ισχυρή ώθηση για να ξεκινήσουμε το ίδιο καλά και το δεύτερο μισό της σεζόν”.
Ο Hamilton θεωρεί ότι η Mercedes έχει κάνει σημαντικά βήματα ως προς την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο θα μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα το μονοθέσιο, έχοντας αντιμετωπίσει βέβαια η ίδια αυτό το πρόβλημα στη Ρωσία και το Μονακό. “Αυτό το αυτοκίνητο είναι λίγο πιο δύσκολο να το συνηθίσεις και να πάρεις το σωστό set-up”, εξήγησε ο ίδιος. “Όταν ξεκινάμε με λάθος τρόπο ένα Σαββατοκύριακο, δεν μπορούμε μετά να πετύχουμε το τέλοιο set-up και έτσι δεν εκμεταλλευόμαστε τις επιδόσεις του μονοθεσίου μας στο έπακρο. Η Ferrari από την άλλη είναι πραγματικά ασυναγώνιστη σε αυτόν τον τομέα από την αρχή της σεζόν. Το αυτοκίνητό τους λειτουργεί παντού!”, τονίζει ο Βρετανός πιλότος της Mercedes. “Αλλά με πολλή δουλειά και πολλές αναλύσεις, ξεκινήσαμε να βελτιωνόμαστε, ειδικά στους δύο τελευταίους αγώνες, αν όχι στους τρεις. Ξεκινήσαμε αμέσως με το σωστό set-up, είναι υπέροχο ότι συνέβη τόσο σύντομα, από το μέσο της σεζόν. Ο ρυθμός που πετύχαμε στις κατατακτήριες φαίνεται πολύ δυνατός, αλλά και ο ρυθμός μας στον αγώνα ήταν καθαρά καλύτερος από αυτόν των δύο Ferrari, ίσως για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν. Αυτό είναι σπουδαίο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι αυτοί ήρθαν με αναβάθμιση κινητήρα ενώ εμείς δεν ήρθαμε με κάποιες αναβαθμίσεις”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!