Στο νέο project της GasGas Factory Racing, που αντικαθιστά την KTM Tech3 από το 2023, θα συνεχίσει την καριέρα του ο Pol Espargaro.
Ο Espargaro ενημερώθηκε για την αποχώρησή του από τη Honda νωρίτερα αυτό το έτος, καθώς η ιαπωνική μάρκα θέλει να ανακατέψει το line-up της για το 2023 μετά από μια άλλη δύσκολη σεζόν με το RC213V.
Ο Ισπανός αναμένεται εδώ και καιρό να επιστρέψει στην KTM με την ομάδα Tech3, με τον Espargaro να επιβεβαιώνει την τελευταία φορά που βγήκε στο Silverstone ότι είχε υπογράψει διετές συμβόλαιο και θα οδηγούσε μια «οικεία» μοτοσυκλέτα.
Ενόψει του Grand Prix της Αυστρίας αυτού του Σαββατοκύριακου στο Red Bull Ring, η KTM ανακοίνωσε επίσημα την ένταξη του Espargaro στην ομάδα Tech3, η οποία θα τρέχει τώρα με το όνομα GasGas Factory Racing από το 2023, έχοντας χάσει την υποστήριξη της Red Bull το 2021.
Η GasGas είναι ένας Ισπανός κατασκευαστής που αγοράστηκε από την KTM το 2019.
Η KTM επιβεβαίωσε ότι το Tech3 θα λάβει ισοτιμία μηχανών με την εργοστασιακή ομάδα KTM το 2023.
Δεν έχει δοθεί καμία ενημέρωση σχετικά με το ποιος θα συνεργαστεί με τον Espargaro στην Tech3 το επόμενο έτος.
Ο Espargaro έκανε το ντεμπούτο του στο MotoGP με την ομάδα Tech3 το 2014 ως παγκόσμιος πρωταθλητής Moto2, όταν η ομάδα έτρεχε υπό την αιγίδα της Yamaha.
Ο Ισπανός απέτυχε να ανέβει στο βάθρο στις τρεις πρώτες σεζόν του στην κορυφαία κατηγορία, καθώς η Μ1 σε μεγάλο βαθμό δεν ταίριαζε στο στυλ οδήγησης του.
Υπέγραψε ένα εργοστασιακό συμβόλαιο από την KTM για να διευθύνει το ντεμπούτο του στο MotoGP από το 2017, με τον Espargaro να παίζει καθοριστικό ρόλο στη μετατροπή του RC16 από μηχανή στο πίσω μέρος του grid σε νικητή αγώνα στις τέσσερις σεζόν που πέρασε με τη μάρκα.
Ο Espargaro σημείωσε το πρώτο βάθρο της KTM στο MotoGP σε έναν βρεγμένο αγώνα της Βαλένθια το 2018, πριν προσθέσει άλλα πέντε στον απολογισμό του το 2020, αν και στερήθηκε μια παρθενική νίκη στο Red Bull Ring εκείνη τη χρονιά από τον ομόλογό του στην Tech3, Miguel Oliveira.
Η Honda υπέγραψε τον Espargaro για τη σεζόν του 2021, με τον Ισπανό να πετυχαίνει δύο βάθρα με την ιαπωνική μάρκα σε μια κατά τα άλλα άκαρπη θητεία με το HRC.
Η επιστροφή του στο Tech3 και στην KTM ανοίγει τώρα τον δρόμο για τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2020 Joan Mir να ενταχθεί στην εργοστασιακή ομάδα της Honda μαζί με τον Marc Marquez.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!