Η Ferrari 499P τερμάτισε στην 2η θέση στον αγώνα 6 ωρών του Portimao με τους Antonio Fuoco, Miguel Molina και Nicklas Nielsen να εκμεταλλεύονται τον ρυθμό του μονοθέσιο με το No. 50 και να τερματίζουν στο βάθρο.
Το No. 50 έκανε μία καλή εμφάνιση παρά το γεγονός ότι δεν μπόρεσε να βρεθεί στην Toyota και τερμάτισε 1 γύρο πίσω από τον πρωτοπόρο.
Το δεύτερο μονοθέσιο της Ιταλικής μάρκας τερμάτισε στην 6η θέση με τους Pier Guidi, Calado και Giovinazzi αντιμετωπίζοντας προβλήματα στα φρένα. Παρά την παρέμβαση των μηχανικών στα pits, 2 ώρες και 20 λεπτά στον αγώνα, τα προβλήματα με σύστημα των φρένων και την ανάρτηση μείωσαν τον ρυθμό της Ferrari.
Το πλήρωμα με το No. 51 πήρε 8 βαθμούς ενόψει της συνέχειας και ελπίζει σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στον αγώνα του Spa – Francorchamps.
Ο Nicklas Nielsen οδηγός του No. 50 δήλωσε: “Είμαστε χαρούμενοι. Εξασφαλίσαμε ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα εδώ στο Portimao, πηγαίνοντας ακόμη ένα βήμα μπροστά από τον πρώτο αγώνα στο Sebring.
“Είμασταν επίσης τυχεροί όταν η μία από τις δύο Toyotas είχε πρόβλημα και, σε εκείνο το σημείο, κάναμε το καλύτερο και μείναμε σταθερά στην 2η θέση.
“Τώρα ο στόχος είναι να συνεχίσουμε σε αυτό το μονοπάτι ενόψει του Spa, ένας αγώνας όπου είναι τόσο όμορφος όσο και πολύπλοκος.”
Από την άλλη πλευρά ο James Calado οδηγός του No. 51 δήλωσε: “Είμαι απογοητευμένος με το αποτέλεσμα. Είχαμε ένα πρόβλημα με τα φρένα, όταν ο Antonio μπήκε στο Hypercar, και για το πιο μεγάλος μέρος του αγώνα, προσπαθήσαμε να το διαχειριστούμε.
“Είναι κρίμα επειδή θα μπορούσαμε να είχαμε βρεθεί στο βάθρο. Ο ρυθμός ήταν καλός συγκριτικά με τα άλλα αυτοκίνητα. Θα προσπαθήσουμε να μείνουμε θετικοί και σκεφτόμαστε ήδη τον αγώνα στο Βέλγιο.”
Ο επικεφαλής της ομάδας Antonello Coletta σχολίασε: “Η 2η θέση ήταν μία καλή παρουσία με εξαιρετική απόδοση και πραγματοποιήσαμε ένα βήμα πιο μπροστά από την 3η θέση που τερματίσαμε στο Sebring.
“Γνωρίζουμε ότι έχουμε μακρύ δρόμο μπροστά μας, και αντίπαλοι μας είναι αρκετά δυνατοί. Εδώ στο Portimao, είχαμε πρόβλημα με την 499P και το No. 51 που μας σταμάτησε από το να έχουμε ένα διπλό βάθρο.
“Φεύγουμε χαρούμενοι αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύομε, ειδικά στην αξιοπιστία.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!