Η Toyota αποκάλυψε τα χρώματα του αγωνιστικού της για την επόμενη σεζόν στο WRC, με το μαύρο πλέον να κυριαρχεί!
Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές του WRC επέλεξαν για το 2024 να προβούν σε γενναία αλλαγή στο livery τους, ξεφεύγοντας από την κλασσική λογική του ερυθρόλευκου, κατά τα πρότυπα των χρωμάτων της σημαίας της Ιαπωνίας.
Ενώ αμφότερα τα χρώματα εξακολουθούν να υπάρχουν, πλέον δεν είναι το βασικό χρώμα του Yaris GR Rally1, με το ματ μαύρο να έχει πάρει τη θέση τους.
Η συγκεκριμένη επιλογή δείχνει πως έρχεται από αρκετά ψηλά στον ιαπωνικό κολοσσό, με το ίδιο χρωματολόγιο να επιλέγεται και για τη GR010, το Hypercar των Ιαπώνων που σαρώνει στο WEC,
“Μέχρι στιγμής, κυριαρχούσε το ερυθρόλευκο επειδή αντιπροσώπευε την Ιαπωνία, αλλά υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα με παρόμοια χρώματα, έτσι ζητήσαμε μια αλλαγή”, δήλωσε επί του νέου livery o Akio Toyoda, πρόεδρος της φίρμας.
Τον περασμένο μήνα, η Toyota ανακοίνωσε και το οδηγικό τιμ που θα τρέξει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally του χρόνου. Εκεί, η μεγάλη έκπληξη ήρθε από τον Kalle Rovanpera. Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής, αν και μόλις 23 ετών, επέλεξε να μην τρέξει full-time του χρόνου, επιλέγοντας συγκεκριμένα event, ενώ έβαλε σε πρώτο πλάνο την ανάκαμψη, ξεκούραση και τον χρόνο με την οικογένειά του.
2024 livery alert! 🤩 @TGR_WRC reveal their stunning colours for next season – do you like it? pic.twitter.com/HUmdAwL8Gq
— World Rally Championship (@OfficialWRC) December 12, 2023
Στην ίδια λογική με τον Φινλανδό θα συνεχίσει και για το 2024 ο Sebastien Ogier, οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής.
Ο φετινός φιναλίστ του πρωταθλήματος, Elfyn Evans, αναμένεται άρα να είναι το ξεκάθαρο Νο. 1 στα γκαράζ της ομάδας, ενώ full-time καθήκοντα θα έχει και ο Takamoto Katsuta, που θα κληθεί να αναλάβει έναν ρόλο μεγαλύτερων ευθυνών το 2024.
Αν και το Yaris GR ήταν για ακόμα μια χρονιά το καλύτερο αγωνιστικό, κερδίζοντας 9 από τα 13 rally το 2023, η Toyota αναμένεται να φέρει αρκετές αλλαγές και αναβαθμίσεις στην ερχόμενη σεζόν.
“Θεωρώ πως είμαστε σε καλή κατάσταση και δεν έχουμε κάτι το οποίο θα ορίζαμε απαραίτητα ως αδυναμία που χρειάζεται άμεση προσοχή. Φυσικά, όμως, υπάρχουν πράγματα που επιδέχονται βελτίωσης”, δήλωσε ο Tom Fowler, τεχνικός διευθυντής της Toyota, στο Motorsport.com.
“Έχουμε ήδη θέσει σε ισχύ σχέδιο για την επόμενη σεζόν ώστε να φέρουμε κάποιες αναβαθμίσεις. Είναι δύσκολο αυτή τη στιγμή να πω περισσότερα γι’ αυτές”.
“Σίγουρα, βλέπουμε πως πλέον τα πράγματα είναι γενικά πιο άβολα από πλευράς ρυθμού με τη Hyundai, υπό την έννοια ότι σε κάθε είδους συνθήκες είμαστε αρκετά κοντά. Είναι δίκαιο το να ειπωθεί πως σε κανέναν αγώνα αυτή τη στιγμή δεν ξέρουμε εξ’ αρχής πιο αγωνιστικό ανάμεσα στην Toyota και τη Hyundai θα αποδώσει καλύτερα. Θέλουμε να το αλλάξουμε αυτό”.
“Ψάχνουμε να βρούμε επίδοση στο αγωνιστικό συνεχώς αναφορικά με τη δουλειά που απαιτείται για κανονική εξέλιξη ή την αίτηση για χρήση joker”.
“Φυσικά, πάντα εργαζόμαστε πάνω στις μικρές λεπτομέρειες στην αξιοπιστία. Αναφορικά με τα πακέτα αναβαθμίσεων, όμως, δεν αναμένεται να κάνουμε κάτι”.
The #WRC stars were suited and booted for last night’s @FIA Prize Giving Ceremony in Baku 🤵♂️
More pictures here ⤵️
— World Rally Championship (@OfficialWRC) December 9, 2023
Οι αντίπαλοι της Toyota, Hyundai και M-Sport, δεν έχουν αποκαλύψει τα νέα τους αυτοκίνητα για το 2024 ακόμα. Η M-Sport έχει ανακοινώσει πως το Ford Puma Rally1 της θα αποκαλυφθεί την περίοδο 11-14 Ιανουαρίου, στο Autosport International Show.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!