Η Κίνα ήταν ένα πολύ ευτυχές μέρος για τον Lewis Hamilton στο παρελθόν – και ήταν και πάλι την Κυριακή…
Η νίκη του Lewis Hamilton ήταν η πέμπτη του στην Κίνα σε 11 προσπάθειες. Η Mercedes εν τω μεταξύ έχει πλέον κερδίσει πέντε από τους τελευταίους έξι αγώνες στη Σαγκάη, μεταξύ των οποίων τέσσερις στη σειρά.
Ο Hamilton γίνεται μόνο ο δεύτερος οδηγός στην ιστορία, μετά από τον Michael Schumacher, που έχει πέντε νίκες σε τρεις ή περισσότερες πίστες (με τις άλλες του να είναι η Circuit Gilles Villeneuve του Μόντρεαλ και το Hungaroring της Βουδαπέστης).
Μαζί με τη 54η νίκη της καριέρας του, ο Hamilton πήρε επίσης τον 32ο ταχύτερο γύρο του και οδήγησε κάθε γύρο. Αυτό συνδυάζεται με την 63η του pole position από το Σάββατο, που έδωσε στον οδηγό της Mercedes το τρίτο του Grand Slam (pole, ταχύτερο γύρο, νίκη, και πρωτοπορία σε κάθε γύρο), φτάνοντας τον Nelson Piquet στη συγκεκριμένη λίστα όλων των εποχών. Ο μόνος τωρινός οδηγός με περισσότερα Grand Slam είναι ο Sebastian Vettel με τέσσερα. Ο αείμνηστος Jim Clark είναι ο κάτοχος του ρεκόρ με οκτώ.
Μιλώντας για τον Vettel, ο οποίος σκόραρε το πέμπτο βάθρο του στην Κίνα, είναι πλέον μαζί με τον Hamilton στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών – η πρώτη φορά που δύο οδηγοί είναι μαζί από το 2012, όταν οι Vettel και Fernando Alonso ήταν μαζί με 61 βαθμούς μετά το ισπανικό Grand Prix.
Ο Max Verstappen είχε ένα εξαιρετικό αγώνα από την 16η στο grid έως την τρίτη, με την εξασφάλιση μιας τριάδας Mercedes-Ferrari-Red Bull για το δεύτερο έτος στη σειρά (στην πραγματικότητα, η σειρά των ομάδων στην πρώτη πεντάδα ήταν η ίδια με το 2016, με τον Daniel Ricciardo να τερματίζει τέταρτος πάλι για την Red Bull και τον Kimi Raikkonen στην πέμπτη για τη Ferrari).
Το βάθρο του Verstappen ήταν το όγδοό του στην F1, αλλά το πρώτο του ενώ έχει εκκινήσει έξω από την πρώτη δεκάδα. Μόνο έξι άλλοι τρέχον οδηγοί έχουν κάνει το βήμα από έξω από το top10 στο grid, αλλά ο μόνος άλλος οδηγός για να σκοράρει βάθρο στη Σαγκάη, έχοντας αποκλειστεί από το Q1, ήταν ο Mark Webber, ο οποίος ήταν τρίτος για την Red Bull το 2011.
Και για τη Red Bull, ήταν ο 100ος αγώνας, όπου είχαν έναν ή περισσότερο από τους οδηγούς τους στο βάθρο, και 136η θέση τους σε βάθρο στο σύνολο.
Ο Carlos Sainz συνέχισε το καλό ξεκίνημα της Toro Rosso στη σεζόν και σκόραρε βαθμούς για δεύτερο αγώνα στη σειρά (και τέταρτη φορά μέσα σε έξι αγώνες από την τελευταία χρονιά). Η έβδομη θέση είναι και πάλι ο δεύτερος καλύτερος τερματισμός του στην F1.
Με την όγδοη, ο Kevin Magnussen έχει επιτύχει το καλύτερο τερματισμό του από τον περσινό αγώνα στη Ρωσία, όπως ο ίδιος πήρε τους πρώτους βαθμούς του για τη νέα ομάδα του τη Haas.
Με τον Sergio Perez στην ένατη και τον Esteban Ocón στην δέκατη (για το δεύτερο αγώνα στη σειρά), η Force India είναι η μόνη ομάδα εκτός από τη Mercedes και τη Ferrari που έχει φέρει και τα δύο αυτοκίνητα στους βαθμούς, για του πρώτους δύο γύρους της σεζόν.
Ο Perez έχει πλέον σκοράρει βαθμούς σε 12 διαδοχικές κούρσες – το μεγαλύτερο τρέχον σερί στο grid. Αλλά το σερί 27-αγώνων του Kimi Raikkonen είναι ακόμα πολύ μακριά όμως…
Οι Renault, Sauber και McLaren περιμένουν ακόμη τους πρώτους βαθμούς της σεζόν. Η τελευταία του εν λόγω τρίο είχε πρώτο διπλό DNF της από τη Σιγκαπούρη του 2015, και μόλις το πέμπτο της από την επανασύνδεση με τη Honda το 2015.
Αλλά η τελευταία κουβέντα πρέπει να πάει στον άτυχο Lance Stroll, ο οποίος εγκατάλειψε με την Williams του στον πρώτο γύρο μετά την επαφή με τον Perez. Ο καναδός έχει ολοκληρώσει μόλις 40 γύρους αγώνων μέχρι στιγμής τη φετινή σεζόν από τους 113 – το μικρότερο σύνολο από κάθε οδηγό στο grid. Θα τα πάει καλύτερα στο Μπαχρέιν το επόμενο Σαββατοκύριακο;
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!