Χωρίς να εντυπωσιάσει, αλλά με σταθερότητα και συνέπεια, η McLaren έφυγε από την Imola με 10 βαθμούς, με τους Carlos Sainz και Lando Norris να τερματίζουν στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα.
Είναι γεγονός πως η McLaren δείχνει να υστερεί από τις Renault και Racing Point στα τελευταία Grand Prix, με τη μάχη για την 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών να έχει φουντώσει για τα καλά, με μόλις 4 γύρους να απομένουν.
Ωστόσο, η McLaren προσπαθεί να αξιοποιήσει τη σταθερότητά της και το γεγονός πως διαθέτει δύο σχεδόν ισοδύναμους οδηγούς, για να διατηρηθεί στη μάχη της 3ης θέσης.
Χαρακτηριστικό είναι πως αν και οι Ricciardo και Perez τερμάτισαν ψηλότερα από τα μονοθέσια της Βρετανικής ομάδας, αυτή ήταν η μοναδική που έβαλε και τα δύο της μονοθέσια στους βαθμούς (πέραν των Mercedes και Alfa Romeo).
Ας δούμε όμως τι είχαν να πουν μετά το τέλος του αγώνα οδηγοί και ομάδα:
Carlos Sainz, 7η θέση:
“Ήταν ένα αρκετά καλός αγώνας όπου εκτελέσαμε καλά τα πάντα με την ομάδα. Ανεβήκαμε τρεις θέσεις, τα παιδιά έκαναν καλά pitstops, μείναμε μακριά από προβλήματα και από άποψη ρυθμού θεωρώ πως ήμασταν και λίγο ταχύτεροι από τα μπροστινά μονοθέσια. Ωστόσο, εδώ οι προσπεράσεις είναι εξαιρετικά δύσκολες και δεν μπορούσα να ανέβω στην κατάταξη όσο θα ήθελα προφανώς”.
“Είχα ένα συμβάν κατά την επανεκκίνηση όταν ο Albon έκανε τετακέ ακριβώς μπροστά μου. Έπεσα πάνω στα φρένα και έπειτα αμύνθηκα από τα πίσω μου μονοθέσια. Κατάφερα να σώσω την κατάσταση και να τερματίσω 7ος. Και με τα δύο μονοθέσια στο top 10, πήραμε καλούς βαθμούς ώστε να διατηρηθούμε στη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε επειδή τα πράγματα γίνονται όλο και πιο αμφίρροπα”.
Lando Norris, 8η θέση:
“Δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά σήμερα. Δεν μπορούσαμε να προσπεράσουμε, αλλά αυτό δεν μπορούσαν να το κάνουν και οι υπόλοιποι, ακόμα και μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Απλά δεν είχαμε αρκετά μεγάλο πλεονέκτημα ρυθμού ώστε να περάσουμε τα μπροστινά μονοθέσια. Ακόμα και εάν είσαι 3 με 4 δέκατα ταχύτερος, απλά κολλάς πίσω από το μπροστά μονοθέσιο. Χρειάζεται να αμυνθούν μόνο στη στροφή 1 και ύστερα είναι ασφαλείς για τον υπόλοιπο αγώνα. Έγινε ουσιαστικά αγώνας προσπάθειες υπεράσπισης της θέσης του καθενός”.
“Έχοντας πει αυτά, δεν θεωρώ πως θα πρέπει να είμαστε και πολύ απογοητευμένοι. Έχουμε ακόμα εξαιρετικό ρυθμό, απλά πρόσφατα έχουμε σταθεί και άτυχοι. Θα πρέπει να σιγουρευτούμε πως τα πράγματα θα έρθουν με το μέρος μας στους τελευταίους αγώνες και αυτό είναι που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε”.
Andreas Seidl, επικεφαλής της ομάδας:
“Ήταν ένα δύσκολο μεσημέρι για μας, αλλά θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα και τους οδηγούς για τη σκληρή μάχη τους, φέρνοντας και τα δύο μονοθέσια στους βαθμούς και δίνοντάς μας 10 υπερπολύτιμους βαθμούς για τη μάχη του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών”.
“Ο ρυθμός μας περιορίστηκε από τη θέση που βρεθήκαμε στις κατατακτήριες, κάτι που μας ανάγκασε να κολλήσουμε πίσω από κίνηση για όλο τον αγώνα σήμερα. Πριν πάμε στην Τουρκία, θα πάμε στο εργοστάσιο και θα περάσουμε τις επόμενες 10 μέρες κοιτώντας κάθε λεπτομέρεια σχετικά με το πώς μπορούμε να βρούμε περισσότερο ρυθμό από το μονοθέσιο, ιδιαίτερα τα Σάββατα”.
“Συγχαρητήρια στη Mercedes για τον 7ο διαδοχικό τίτλο κατασκευαστών. Είναι το σημείο αναφοράς που όλοι οι υπόλοιποι στη F1 θα πρέπει να προσπαθήσουν να μιμηθούν”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!