Ο Helmut Marko παραδέχτηκε ότι ο «καταθλιπτικός» ρυθμός της Red Bull στο Grand Prix του Μαϊάμι της F1 ήταν χειρότερος από τον αναμενόμενο, αφού ο Max Verstappen έπεσε σε μια μακρινή τέταρτη θέση.
Ο Verstappen νίκησε τον Lando Norris στην pole position το Σάββατο, αλλά αφού είχε συγκρουστεί με τον Βρετανό στην εκκίνηση, κάτι που έριξε τον Norris στην έκτη θέση, ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ανίσχυρος να αντισταθεί σε κανέναν από τους δύο οδηγούς της McLaren. Πρώτα ο Piastri και στη συνέχεια ο Norris προσπέρασαν τον οδηγό της Red Bull για να πάρουν μια κυρίαρχη νίκη με 1-2 για την παπάγια ομάδα.
Ο Verstappen μετάνιωσε για την έλλειψη πρόσφυσης που τον είδε να παραχωρεί περίπου επτά δέκατα ανά γύρο στις McLaren, ενώ ήταν άτυχος που έχασε την τρίτη θέση από τον George Russell, καθώς ο οδηγός της Mercedes έκανε ένα λιγότερο δαπανηρό pitstop υπό την επίδραση ενός εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας στη μέση του αγώνα.
Αλλά με σκληρότερα ελαστικά, ο Verstappen δεν μπόρεσε να προσπεράσει τον Russell κατά τη διάρκεια του δεύτερου stint, και τελικά τερμάτισε τέταρτος, 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον Piastri, ο οποίος κατέκτησε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του.
Όταν ρωτήθηκε λίγο μετά τον τερματισμό, ο σύμβουλος της ομάδας Marko είπε ότι εξεπλάγην από την απογοητευτική εικόνα για την Red Bull στην αγωνιστική προετοιμασία, παραδεχόμενος ότι η διαφορά των επτά δέκατων από τη McLaren ήταν «καταθλιπτική».
«Το κύριο συμπέρασμα είναι ότι είμαστε πολύ αργοί», είπε ο Αυστριακός. «Είδαμε ότι όταν οδηγούσαν με τέρμα γκάζι, εμείς βρισκόμασταν επτά δέκατα του δευτερολέπτου πίσω. Είδαμε την πραγματική ταχύτητα για πρώτη φορά».
«Πρέπει να βρούμε κάποια απόδοση αμέσως, αλλά ήταν καταθλιπτικό το πόσο γρήγορες είναι στην πραγματικότητα οι McLaren».
Η Red Bull αναμένεται να φέρει περαιτέρω αναβαθμίσεις στον επόμενο αγώνα στην Imola μετά την εισαγωγή ενός νέου δαπέδου για τον Verstappen. Ωστόσο, ο Marko αναγνώρισε ότι θα ήταν δύσκολο να ξεπεραστεί το πλεονέκτημα ταχύτητας αγώνα της McLaren, το οποίο φαίνεται πολύ μεγαλύτερο σε πίστες που παρουσιάζουν υπερθέρμανση ελαστικών.
Ερωτηθείς αν το επόμενο πακέτο αναβάθμισης θα ήταν αρκετό, απάντησε: «Πρέπει να είναι, αλλά ένα τόσο μεγάλο βήμα είναι δύσκολο να καλυφθεί».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!