Ο Lando Norris της McLaren είναι σκεπτικός σχετικά με τις επανεκκινήσεις από στάση, μετά το χαοτικό τέλος του Grand Prix της Αυστραλίας της Κυριακής.
Ο Βρετανός τελικά τερμάτισε έκτος μετά την κόκκινη σημαία όταν ο Kevin Magnussen χτύπησε στον τοίχο και έχασε τον τροχό του. Ήταν η δεύτερη κόκκινη σημαία του απογεύματος μετά το προηγούμενο βαρύ τρακάρισμα του Alex Albon, και γρήγορα οδήγησε σε μία τρίτη σημαία.
Ο Carlos Sainz ήρθε σε επαφή με τον Fernando Alonso και ενώ όλοι διέσχιζαν το μακελειό, ο Pierre Gasly συγκρούστηκε με τον team-mate του στην Alpine Esteban Ocon, στέλνοντάς τους και τους δύο εκτός αγώνα.
Μετά από μια συζήτηση σχετικά με την κατάλληλη εντολή για την επανέναρξη του αγώνα, η FIA τελικά συμφώνησε με την επανεκκίνηση υπό συνθήκες Safety Car με τη σειρά που βρίσκονταν οι οδηγοί πριν από το περιστατικό του Magnussen.
Ο Norris ανέβηκε στην έκτη θέση μετά τη συντριβή των Alpine και μια ποινή για τον Sainz για τη συμμετοχή του στο γύρισμα του Alonso, αλλά ο 23χρονος νιώθει ότι η επανεκκίνηση του αγώνα αργά, μετά από μια κόκκινη σημαία δεν συμβάλλει σε ένα δίκαιο αποτέλεσμα.
«Νιώθεις ότι μπορείς να κάνεις έναν τόσο καλό αγώνα και, επειδή κάποιος είναι λίγο ανόητος και κλειδώσει τροχούς στη στροφή 1, απλά τελειώνεις τον αγώνα σου», είπε.
«Δεν μου αρέσουν οι επανεκκινήσεις. Υποθέτω ότι ίσως στο πρώτο τέταρτο του αγώνα το καταλαβαίνω – στο δεύτερο μισό και ειδικά με τέσσερις γύρους να απομένουν, νιώθω ότι καταστρέφεις πολλά πράγματα.
«Και δεν αισθάνομαι ότι είναι δίκαιο για πολλούς ανθρώπους που έχουν κάνει καλή δουλειά και βγαίνουν εκτός από άλλους από ατύχημα, και τελειώνει ο αγώνας τους. Οπότε, αμφιβάλλω ότι θα αλλάξουν κάτι. Αισθάνομαι ότι ίσως δεν χρειαζόταν η τελευταία κόκκινη σημαία. Δεν ξέρω, δεν βλέπω όλα τα δεδομένα.
«Από ό,τι μπορούσα να δω στο αυτοκίνητο, δεν ένιωθα ότι ήταν απαραίτητο. Κατάλαβα ότι υπήρχε η απόψη «τέσσερις γύροι ακόμα, δεν θέλουμε να τερματίσουμε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας» και απλώς προκάλεσε ένα κακό τέλος στον αγώνα. Οπότε, νομίζω ότι αν είχαμε τελειώσει πίσω από το Safety Car, θα ήταν λίγο πιο απλό.
«Λίγο ενοχλητικό και από την πλευρά μας, αλλά υποθέτω ότι ήμασταν λίγο τυχεροί και πήραμε τη θέση από τον Gasly, αλλά θα μπορούσαμε επίσης να ήταν πολύ χειρότερα και για εμάς την ίδια στιγμή».
Ο Norris, του οποίου οι βαθμοί την Κυριακή ήταν οι πρώτοι του στη σεζόν, πρότεινε μια «μικρή επανεξέταση» της πολιτικής της κόκκινης σημαίας στα τελευταία στάδια ενός Grand Prix.
«Αισθάνομαι ότι αν είναι πριν από το ένα τέταρτο του αγώνα, νιώθω ότι βρίσκεσαι ακόμα στο πρώτο μέρος του αγώνα όπου προσπαθείς να σταθείς τυχερός και παίρνεις αυτά τα ρίσκα», πρόσθεσε.
«Απλώς αισθάνομαι ότι μπορεί εύκολα να βλάψει τους ανθρώπους και μπορεί να είσαι τόσο άτυχος αφού έχεις οδηγήσει τέλεια 56 γύρους. Κάποιος κάνει κάτι ανόητο στη στροφή 1, κλειδώνει και ο αγώνας σου τελείωσε γιατί απλά θέλουν να κάνουν κάτι πιο συναρπαστικό.
«Αλλά, στο τέλος της ημέρας, ξέρω ότι είναι μια παράσταση, αλλά δεν είμαστε εδώ για να κάνουμε απλώς μια καλή παράσταση. θέλουμε να αγωνιστούμε μεταξύ μας και να είμαστε δίκαιοι, και δεν νομίζω ότι είναι δίκαιο για όλους».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!