Η μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς των κινητήρων που έρχεται το 2026 αποτελεί μια ευκαιρία για τις ομάδες να επανεξετάσουν τις συνεργασίες τους με τους προμηθευτές κινητήρων τους.
Η Audi θα ολοκληρώσει την εξαγορά της Sauber εκείνη τη χρονιά και οι “γίγαντες” της αυτοκινητοβιομηχανίας Ford θα επιστρέψουν στο σπορ μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες απουσίας! Η Ford θα συνεργαστεί με την “Red Bull Powertrains” για να γίνει “Red Bull Ford”, βοηθώντας στην παροχή κινητήρων της ομάδας και βελτιστοποιώντας τις δυνατότητες της μονάδας ισχύος της.
Η Ford εμπλέκεται σε μεγάλο βαθμό στο NASCAR και ορισμένοι Αμερικανοί οπαδοί έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους για την επιστροφή τους στη F1, υπονοώντας ότι τώρα θα μπορούσαν να παραμελήσουν τις άλλες ομάδες τους.
Βέβαια, ο παγκόσμιος διευθυντής της Ford Performance Motorsports, Mark Rushbrook, επέμεινε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, υποστηρίζοντας ότι το σχέδιο για την F1 αποτελεί σημαντική προσθήκη στα σχέδιά τους και όχι αντικατάσταση.
“Ο τρόπος με τον οποίο το προσεγγίζουμε είναι ότι η Formula 1, για εμάς, είναι μια επιπλέον “στρώση” στα υπάρχοντα προγράμματά μας”, δήλωσε.
“Δεν υποκαθιστά ή εκτοπίζει κανένα από τα τρέχοντα σχέδιά μας,” δήλωσε κατηγορηματικά.
Ένας άλλος αμερικανικός κολοσσός αυτοκινήτων θα μπορούσε επίσης να ενταχθεί στο grid το 2026, με τη General Motors. Η αμερικανική εταιρία ελπίζει να εισέλθει στην F1 σε συνεργασία με την Andretti-Cadillac, χρησιμοποιώντας ουσιαστικά την Cadillac ως τη ναυαρχίδα του εγχειρήματος για την F1.
Ο Jim Campbell, ο αντιπρόεδρος επιδόσεων και μηχανοκίνητου αθλητισμού της Chevrolet, συνέστησε ότι η συμμετοχή της General Motors στη F1 θα μπορούσε να ωφελήσει πραγματικά τις ομάδες της NASCAR.
“Θα έλεγα ότι εμείς βρισκόμαστε στην αρχή της διαδικασίας ακόμη”, δήλωσε.
“Μόλις την περασμένη εβδομάδα υποβάλαμε την εκδήλωση ενδιαφέροντος στη FIA, οπότε υπάρχουν πολλά βήματα πριν θεωρηθεί ότι θα συμμετέχουμε στο πρωτάθλημα,” σχολίασε στην συνέχεια.
“Έτσι, έχουμε ακόμη δρόμο από την δική μας πλευρά, αλλά για εμάς θα ήταν πραγματικά συμπληρωματικό και χρησιμοποιούμε τις επιδόσεις και τους αγώνες ως ένα μέρος για να μαθαίνουμε πράγματα στην πίστα και να αναπτύσσουμε τους υπαλλήλους μας! Προφανώς, έχεις τα οφέλη και από την επιχειρηματική πλευρά, διότι όταν κερδίζεις αγώνες, ανεβάζεις την εκτίμηση της μάρκας.”
“Έτσι θα έλεγα ότι είμαστε σε πρώιμο στάδιο ακόμα, αλλά ναι αυτό θα ήταν συμπληρωματικό. Πιστεύουμε στην τακτική αυτή ως έναν τρόπο να προσδώσουμε αξία στην εταιρεία, αλλά και να προωθήσουμε τις μάρκες και τους οδηγούς μας”.
Η είσοδος της Andretti-Cadillac στην F1 απέχει πολύ από το να επιβεβαιωθεί, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της F1 Stefano Domenicali να εξακολουθεί να αντιτίθεται σθεναρά στην επέκταση του grid, παρά τη βούληση της FIA να εμπλέξει τους αμερικανικούς κολοσσούς…
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!