Ορατό φέρεται πως είναι το ενδεχόμενο ώστε οι ζάντρες των τροχών στην F1 το 2021 να μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο από τώρα σύμφωνα με ανθρώπους μέσα από την FIA.
Το εν λόγω ενδεχόμενο, κάθε άλλο παρά διαψεύδει και ο Charlie Whiting ο οποίος είπε χαρακτηριστικά: “Θα το έλεγα. Είναι ένα μέρος του πακέτου που συζητάμε.”
Παράλληλα, αρκετές ομάδες όχι απλώς είναι σύμφωνες σε αυτό το σενάριο, αλλά μάλιστα βιάζονται και θα ήθελαν να συμβεί από το 2020. Συμφωνήθηκε πάντως, ότι θα ήταν πιο σωστό, μια τέτοια αλλαγή να υπάρξει το 2021, τότε δηλαδή που θα γίνουν οι μαζικές αλλαγές.
Η αλλαγή αναμένεται να είναι τεράστια και από 13 ίντσες να φτάσουν τις 18 οι τροχοί του 2021, ενώ με μια τέτοια κίνηση, σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της FIA, θα αφήσει μία “πόρτα” ανοιχτή ώστε εκτός από την Pirelli, να υπάρξουν και άλλοι προμηθευτές ελαστικών.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Pirelli, Marco Tronchetti Provera, επιβεβαίωσε πως είναι έτοιμοι να κάνουν την αλλαγή. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
“Είμαστε ανοικτοί. Είναι προφανές πως πρέπει να βρουν τη σωστή ρύθμιση και οι ομάδες να είναι έτοιμες να το υιοθετήσουν.”
“Υπάρχει ένας αριθμός θεμάτων στην αεροδυναμική, στην ανάρτηση και ούτω καθεξής. Όταν οι ομάδες είναι έτοιμες, είμαστε έτοιμοι.”
“Για εμάς, είναι πάντα τεχνολογία. Είμαστε ευχαριστημένοι με τις 13, είμαστε ευχαριστημένοι με τις 18. Τα ελαστικά είναι πιο ορατά. Όσο μεγαλύτερα είναι, τόσο καλύτερα είναι. Αλλά οι τεχνολογικές προκλήσεις είναι διαφορετικές.”
Το αφεντικό της Pirelli, Mario Isola, από την πλευρά του τόνισε:
“Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε συζητήσει λεπτομερώς το θέμα. Επειδή δεν λείπουν μόνο οι κανονισμοί για τα ελαστικά, αλλά όλοι οι κανονισμοί.”
“Είπαμε ότι είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ότι ζητούν με το σωστό χρόνο και δοκιμές. Αυτή είναι η θέση μας.”
“Πρέπει να κάνουμε ένα σωστό σχέδιο. Στο παρελθόν, κάναμε διαφορετικά ελαστικά, κάναμε ευρύτερα ελαστικά, προσπαθούμε πάντα να ακολουθήσουμε τις απαιτήσεις της Formula 1. Αλλά θα χρειαστούμε ένα κατάλληλο αυτοκίνητο για να το δοκιμάσουμε. Είναι μια παρόμοια κατάσταση με το 2016, με τα ευρύτερα ελαστικά.”
“Νομίζω πως το 2020 είναι πολύ κοντά για μια τέτοια αλλαγή. Δεν βγάζει πολύ νόημα συμπεριλαμβανομένου ότι το 2021 θα έχουμε κι άλλες αλλαγές, οπότε είναι καλύτερα να τις κάνουμε όλες μαζί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!