Δεν δείχνουν να έχουν εξαντληθεί οι πιθανότητες του Mick Schumacher να βρίσκεται στη F1 του χρόνου, με την Audi να φέρεται να τον εξετάζει ως πιθανό παρτενέρ του Nico Hulkenberg.
Ο Γερμανός εκτελεί αυτή τη στιγμή χρέη τρίτου οδηγού στη Mercedes, όταν έμεινε εκτός grid στα τέλη του 2022, με τη Haas να μην ανανεώνει τη συνεργασία τους.
Ο Schumacher βρισκόταν σε καλό σημείο ώστε να τρέξει για λογαριασμό της Alpine του χρόνου, καθώς υπάρχουν σχέση με τους Γάλλους λόγω της συμμετοχής του φέτος στο WEC με την Alpine. Ωστόσο, στο Enstone επέλεξαν να προτιμήσουν τον rookie Jack Doohan.
Το κλείσιμο αυτού του παραθύρου φερόταν να αφήνει εκτός F1 για του χρόνου τον Schumacher. Ωστόσο, ο Mattia Binotto, νέος επικεφαλής της Audi αποκάλυψε πως ο νεαρός οδηγός είναι στο ραντάρ των Γερμανών.
Αυτή τη στιγμή, η Sauber (που θα γίνει από του χρόνου Audi) έχει μόνο έναν εξασφαλισμένο οδηγό, τον Nico Hulkenberg. Μέχρι πρότινος, φαινόταν πως η άλλη θέση είχε δύο μνηστήρες: τους Valtteri Bottas και Gabriel Bortoleto, πρωτοπόρο στη F2 αυτή τη στιγμή.
Μιλώντας σε συνέντευξη με την ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera, ο Binotto δήλωσε πως η ομάδα του ακόμα δεν έχει καταλήξει στον υποψήφιο, ενώ θεωρεί πως δεν πρόκειται για μια απόφαση που πρέπει να παρθεί τόσο σύντομα.
“Έχουμε την πολυτέλεια του να μη βιαζόμαστε, καθώς όλες οι άλλες ομάδες έχουν κλείσει τους οδηγούς τους”, δήλωσε ο Ιταλός, ξεκαθαρίζοντας το τοπίο.
“Υπάρχουν δύο βασικές επιλογές: από τη μια, η επιλογή της εμπειρίας ώστε να μας πάει στο μονοπάτι της εξέλιξης. Από την άλλη, η επιλογή της νιότης, ενός ταλαντούχου οδηγού που μπορεί να μας συνοδέψει στο μονοπάτι προς την κορυφή”.
Ερωτηθείς συγκεκριμένα για την περίπτωση Schumacher, ο Binotto, που τον γνωρίζει από τα χρόνια της Ferrari, απάντησε: “Σίγουρα τον εξετάζουμε ως περίπτωση. Τον συνάντησα και του μίλησα. Τον γνωρίζω για αρκετό καιρό, καθώς ήταν μέλος της Ακαδημίας Νέων Οδηγών της Ferrari. Γνωρίζω τα δυνατά του σημεία και πλεονεκτήματα. Είναι ένα από τα ονόματα που έχουμε στο νου μας”.
Valtteri Borista ☕️ pic.twitter.com/2nbBa1HhU0
— Stake F1 Team KICK Sauber (@stakef1team_ks) October 7, 2024
Ο Binotto δήλωσε επίσης πως η ανάγκη για βλέμματα προς το μέλλον είναι αναγκαία, επειδή το project της Audi είναι μια τεράστια πρόκληση που θα πάρει πολύ καιρό μέχρι να καρποφορήσει.
“Είμαστε στην αρχή της αναρρίχησής μας. Μπροστά μας έχουμε το Έβερεστ, και αυτή τη στιγμή βλέπουμε μόνο τη βάση”.
“Επιλέγουμε με ποιους θέλουμε να ανέβουμε την κορυφή αυτή, αλλά είναι σημαντικό να καθορίσουμε ένα μονοπάτι. Εάν συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τον ανταγωνισμό, έχουμε 400 λιγότερα άτομα περίπου. Πρέπει να αυξήσουμε τον κόσμο μας ώστε να μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε στο ίδιο επίπεδο: δεν μπορούμε να τους βρούμε μέσα σε δύο μέρες, και όχι απαραιτήτως εντός της F1. Η επιλογή μας είναι να επενδύσουμε σε νέο ταλέντο”.
Τέλος, δεχόμενος πίεση να αποκαλύψει περισσότερα για το χρονοδιάγραμμα που υπάρχει ώστε να πιάσει η Audi κορυφή, ο Binotto απάντηση: “Άλλες ομάδες χρειάστηκαν χρόνια για να βρεθούν στην κορυφή”.
“Ο Todt πήγε στο Maranello το 1993 και το πρώτο πρωτάθλημα κατασκευαστών ήρθε το 1999. Το ίδιο και στην περίπτωση της Mercedes. Θα μας πάρει 5 με 7 χρόνια. Περιμένουμε να παλέψουμε για την κορυφή γύρω στο 2030”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!