Στη Red Bull ζυγίζουν μια πιθανή τράμπα Lawson και Tsunoda ήδη από τον επόμενο αγώνα της σεζόν, στην πίστα της Suzuka, σύμφωνα και με ρεπορτάζ του Motorsport.com.
Εν μέσω του πολύ δύσκολου και μη ανταγωνιστικού ξεκινήματος της σεζόν για τον Liam Lawson, η Red Bull έχει ήδη μπει σε σκέψεις και σενάρια για το οδηγικό δίδυμο που θα κατεβάσει στον τρίτο αγώνα της σεζόν, την πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία. Βάσει φημολογίας στα paddock, ο Tsunoda φαίνεται πως είναι το όνομα που βρίσκεται ψηλότερα στη λίστα της Red Bull για αυτή την πιθανή αντικατάσταση.
Αν και ακόμα δεν έχουν υπάρξει τελικές αποφάσεις και ανακοινώσεις, συζητήσεις για ένα τέτοιο σενάριο έχουν σίγουρα λάβει χώρα. Πλέον, το σενάριο μιας πιθανής “τράμπας” Lawson και Tsunoda σε Red Bull και Racing Bulls είναι σίγουρα στο τραπέζι ώστε να συμβεί άμεσα.
Μέχρι στιγμής, μόνο ενθαρρυντική δεν είναι η εμφάνιση του Νεοζηλανδού στην ομάδα του Milton Keynes. Στον πρώτο αγώνα του 2025 στην Αυστραλία ο Lawson κατετάγη 18ος, ενώ είχε έξοδο και εγκατάλειψη στον 46ο γύρο, χωρίς ιδιαίτερη πρόοδο μέσα στον αγώνα.
Αν και υπήρχαν ελπίδες βελτίωσης στην Κίνα, ο Lawson κατετάγη τελευταίος(!) τόσο στο Sprint όσο και στον αγώνα. Η διαφορά του σε ρυθμό ενός γύρου από τον Verstappen βρίσκεται περίπου στο ένα δευτερόλεπτο αυτή τη στιγμή. Στη 14η θέση τερμάτισε στο Sprint, ενώ πριν λίγο πήρε την καρό σημαία στον αγώνα από τη 15η θέση.
Μιλώντας χθες σε media στην πίστα, ο Lawson παραδέχτηκε πως έχει πολλά ακόμα να κάνει ώστε να συνηθίσει την RB21. “Είναι πραγματικά πολύ δύσκολη η οδήγηση, ειλικρινά”, σχολίασε στο Sky Sports F1. “Θεωρώ πως έχει πολύ μικρό παράθυρο λειτουργίας, αυτό είναι γνωστό. Ειλικρινά, όμως, αυτό δεν νομίζω πως αποτελεί δικαιολογία”.
“Χρειάζομαι χρόνο για να βελτιωθώ. Δυστυχώς, όμως, δεν έχει αρκετό χρόνο”, ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του ο Lawson.
Όταν τα λόγια του οδηγού μεταφέρθηκαν στον Helmut Marko, ειδικό σύμβουλο των Κόκκινων Ταύρων, η απάντηση του Αυστριακού ήταν: “Έχει δίκιο”.
Αν και ο Marko δεν προέβη σε λεπτομέρειες σχετικά με το εάν θα δοθεί χρόνος προσαρμογής στον Lawson, το γεγονός πως από την πλευρά του οδηγού δεν έχουν δοθεί λεπτομερείς απαντήσεις για το πώς θα βρει τον ρυθμό που του λείπει, κάνει τη Red Bull να σκέφτεται άμεση αλλαγή οδηγών, ειδικά υπό το πρίσμα και των μέχρι τώρα εμφανίσεων του Tsunoda.
Ο Ιάπωνας κατετάγη 5ος στην Αυστραλία με τη Racing Bulls, ενώ βρισκόταν 6ος στον αγώνα πριν το σοβαρό στρατηγικό λάθος της ομάδας του που τελικά τον έριξε στη 12η θέση.
Στην Κίνα, το τρέχον τριήμερο, ο Ιάπωνας έδειξε ξανά δυνατό ρυθμό. Τερμάτισε 6ος στο Sprint, υπεραμυνόμενος με αποτελεσματικότητα του Kimi Antonelli της Mercedes για 19 γύρους. Στον αγώνα, επίσης έδειξε πως είχε προοπτική να βαθμολογηθεί, ωστόσο η αστοχία στην εμπρός πτέρυγά του προκάλεσε επιπλέον pit stop, κάτι που τον έριξε 19ο και εκτός της οποιασδήποτε ευκαιρίας για διεκδίκηση βαθμών.
Όταν ρωτήθηκε για τις εμφανίσεις του Tsunoda νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, ο Marko σχολίασε: “Ο Yuki είναι ένας διαφορετικός άνθρωπος από τα προηγούμενα χρόνια. Διάγει την καλύτερη περίοδο της καριέρας του. Προφανώς και άλλαξε τη διαχείριση που κάνει. Έχει διαφορετική προσέγγιση. Είναι πιο ώριμος. Του πήρε κάποιο χρόνο, αλλά πλέον δείχνει να δουλεύει καλά γι’ αυτόν”.
Με τις δύο θετικές εμφανίσεις του Tsunoda, οι οποίες βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με αυτές του Lawson, οι υποθέσεις στα media για πιθανή αλλαγή των δύο οδηγών από τη θυγατρική στη μητρική και τούμπαλιν έχει ήδη ξεκινήσει. Ωστόσο, δεν υπήρχε η πεποίθηση πως μια τέτοια αλλαγή, εάν εν τέλει ερχόταν, θα γινόταν τόσο σύντομα.
POINTS BABYYY! 🤝
What a drive from both boys 😮💨#VCARB #F1 #ChineseGP pic.twitter.com/FGqtmBJv42
— Visa Cash App Racing Bulls F1 Team (@visacashapprb) March 22, 2025
Μετά τον τερματισμό του στην 6η θέση χθες, ο Tsunoda δήλωσε στη media session για το ενδεχόμενο να αλλάξει θέσεις με τον Lawson ενόψει του αγώνα της χώρας του: “Στην Ιαπωνία; Ναι, 100%. Το μονοθέσιο της Red Bull είναι ταχύτερο, οπότε ναι”.
Μετά και τον σημερινό αγώνα, βάσει και του ρεπορτάζ του Motorsport, οι συζητήσεις για το σενάριο αυτό θα συνεχιστούν σίγουρα. Η τελική απόφαση για το εάν θα προχωρήσει αυτή η αλλαγή τόσο σύντομα, θα αναμένονται μέσα στην επόμενη εβδομάδα.
Υπενθυμίζουμε πως το Grand Prix της Ιαπωνίας λαμβάνει χώρα το τριήμερο 4-6 Απριλίου, στην πίστα της Suzuka.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!