Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, James Allison, συμφωνεί με τα αφεντικά της F1 ότι τα μονοθέσια πρέπει να είναι ελαφρύτερα και ζήτησε αλλαγές στους κανονισμούς.
Τα μονοθέσια έχουν σήμερα βασικό βάρος 798kg, το οποίο είναι 200kg περισσότερο από ό,τι το 2008, όταν εισήχθησαν οι μπαταρίες και το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS).
Η έλευση των σωτήριων συστημάτων halo καθώς και τα μεγαλύτερα ελαστικά έχουν επίσης αυξήσει το βάρος των μονοθεσίων με την πάροδο των ετών.
Ορισμένοι οδηγοί, όπως ο George Russell, έχουν παραπονεθεί ότι τα μονοθέσια είναι πολύ βαριά και αντιθέτως γίνονται όλο και λιγότερο ασφαλή, λόγω της πιθανότητας σύγκρουσης τόσο βαρέων οχημάτων.
Ο Allison συμφωνεί με αυτές τις δηλώσεις, δηλώντας σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι:
“Συμφωνώ απόλυτα με τον Stefano Domenicali (CEO της Formula 1) και δεν είναι ο μόνος που πιστεύει ότι αυτό το είδος της ακραίας ανοδικής τάσης στο βάρος είναι κάτι που πρέπει να σταματήσει και στη συνέχεια να αντιστραφεί.”
“Από χρόνο σε χρόνο, τα μονοθέσια γίνονται όλο και πιο βαριά. Δεν είναι πολύ εύκολο να κινηθεί το βάρος προς την αντίθετη κατεύθυνση. Είναι ιδιαίτερα δύσκολο να σκαρφιστείς τεχνικούς κανόνες που θα κάνουν το αυτοκίνητο πολύ ελαφρύτερο,” πρόσθεσε ο μηχανικός της Mercedes.
Ο Allison πιστεύει, ωστόσο, ότι οι κανονισμοί πρέπει να αλλάξουν, ώστε να αφήνουν περισσότερες αποφάσεις στις ομάδες σχετικά με το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να έχουν τα μονοθέσιά τους.
“Ο τρόπος για να τα κάνουμε ελαφρύτερα είναι να μειώσουμε το όριο βάρους και να το κάνουμε δικό μας πρόβλημα,” εξήγησε.
“Αν τα μονοθέσια είναι πάνω από το όριο, τότε μας αναγκάζει όλους να πάρουμε κάποιες αρκετά δύσκολες αποφάσεις σχετικά με το τι βάζουμε στα μονοθέσιά μας και τι όχι,” σχολίασε ο Βρετανός τεχνικός διευθυντής της Mercedes.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!