Η FIA εισήγαγε νέους κανονισμούς σχετικά με τα όρια ταχύτητας κατά τη διάρκεια των αυτοκινήτων ασφαλείας και των διπλών κίτρινων σημαιών ενόψει του Grand Prix του Μονακό αυτό το Σαββατοκύριακο.
Προηγουμένως, οι οδηγοί έπρεπε να μειώσουν την ταχύτητά τους όταν έβγαινε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας ή να επιβραδύνουν εντελώς πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, αν υπήρχε ατύχημα. Τώρα, έχουν γίνει μικρές προσαρμογές στους κανόνες, ώστε να είναι πιο ακριβείς και εφαρμόσιμοι, προκειμένου να αυξηθεί η ασφάλεια, ενώ τα όρια θα ισχύουν για ορισμένους τομείς της πίστας!
Οι οδηγοί θα προειδοποιούνται για το σε ποιους τομείς θα ισχύουν αυτά τα όρια ταχύτητας μέσω του ασυρμάτου της ομάδας τους και των πινακίδων που υπάρχουν διάσπαρτοι σε όλη την πίστα.
“Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να παρέχουμε στους οδηγούς ένα εργαλείο που θα τους βοηθάει κατά τη διάρκεια των συμβάντων και θα κάνει τους αγώνες ακόμα πιο ασφαλείς,” εξηγεί ο Τεχνικός Διευθυντής της FIA, Tim Goss.
Η F1 προσπαθεί να εξελίσσεται διαρκώς για να συμβαδίζει με την εποχή και η ασφάλεια είναι μια βασική πτυχή αυτού. Συγκεκριμένα, η FIA έχει κάνει εκτεταμένες δοκιμές σε πίστες φέτος και η ανάλυσή τους λέει ότι αυτά τα μέτρα έχουν την προοπτική να βοηθήσουν όσον αφορά τη συνολική ασφάλεια του αθλήματος.
Οι διπλές κίτρινες σημαίες κουνιούνται όταν “υπάρχει κίνδυνος που εμποδίζει εν όλω ή εν μέρει την πίστα και/ή τους κριτές που εργάζονται στην πίστα ή δίπλα στην πίστα” σύμφωνα με τον Διεθνή Αθλητικό Κώδικα της FIA και τώρα, θα δίνεται ιδιαίτερη προσοχή κατά τη διαπραγμάτευση αυτών των περιοχών της πίστας.
Ο Olivier Hulot, επικεφαλής του ηλεκτρονικού τμήματος της FIA, εξήγησε πώς λειτουργεί όλο αυτό στην πράξη, λέγοντας:
“Στο πλαίσιο ενός Virtual Safety Car, όταν ένας οδηγός εισέρχεται σε διπλές κίτρινες σημαίες, αυτό που βλέπει στο ταμπλό είναι μηδενικό. Έτσι ο χρόνος δέλτα (που δείχνει την διαφορά μεταξύ του χρόνου που κάνει αυτή την στιγμή ο οδηγός, σε σύγκριση με έναν προκαθορισμένο χρόνο που έχει ορίσει) μηδενίζεται και στη συνέχεια πρέπει να οδηγήσει κάτω από το νέο όριο ταχύτητας. Στη συνέχεια παίρνει ένα θετικό ή αρνητικό δέλτα σε αυτό το όριο ταχύτητας. Επομένως, είναι η ίδια αρχή με πριν, μόνο που είναι συγκεκριμένα πια για μια διπλή κίτρινη ζώνη.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!