Σε ανοιχτό διάλογο παραμένουν Sebastien Loeb και M-Sport για πιθανή παρουσία του Γάλλου σε κάποιους από τους φετινούς αγώνες του WRC, ωστόσο το μεγαλύτερο βάρος δίνεται στην προσαρμογή και τη δουλειά με τον Ott Tanak.
Ο διαχειριστικός διευθυντής της M-Sport, Malcolm Wilson, εξακολουθεί να συζητά με τον εννιά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Sebastien Loeb, για μια πιθανή συμμετοχή του σε κάποια από τα φετινά Rally. Ωστόσο, βασική προτεραιότητα για την ομάδα παραμένει ο Ott Tanak.
Έχοντας φύγει το 2017 από την M-Sport, ο Tanak γύρισε φέτος ξανά στην ομάδα που τον ανέδειξε. Αυτή τη φορά όμως είναι ένας εντελώς διαφορετικός αθλητής. Εκτός από το πρωτάθλημα του 2019, ο Εσθονός έχει εμπειρίες και γνώσεις από Toyota και Hyundai, τις οποίες κουβαλάει μαζί του ερχόμενος στην M-Sport.
Τις γνώσεις και την εμπειρία του Tanak τις επιθυμεί διακαώς η νέα του ομάδα, η οποία θέλει να ανταγωνιστεί στα ίσα δύο πλήρως εργοστασιακές ομάδες. Επίσης, θέλει να δώσει στον νέο της οδηγό ένα αγωνιστικό αντάξιο των ικανοτήτων του, ικανό να διεκδικήσει νίκες.
Την ίδια στιγμή, υπάρχει και η περίπτωση του Sebastien Loeb: ένας θρύλος του WRC, με 9 τίτλους, όλους ως οδηγός της Citroen. Ο Γάλλος, έχοντας κατακτήσει τους τίτλους αυτούς ως αντίπαλος του Wilson και της M-Sport, έτρεξε πέρσι σε κάποιους αγώνες της σεζόν με το Ford Puma της ομάδας, ενώ στέφθηκε νικητής στο Monte Carlo. Επίσης εντυπωσιακή ήταν η παρουσία του στο Rally Acropolis, όπου διεκδικούσε τη νίκη μέχρι να σταθεί άτυχος από μηχανικά προβλήματα το Σάββατο του εθνικού μας αγώνα.
Spot light 🔦 on the 🐈⬛ pic.twitter.com/RqqzdYRNce
— M-Sport (@MSportLtd) February 1, 2023
Φέτος, δεν έχει υπάρξει κάποια συμφωνία ανάμεσα σε Loeb και M-Sport, τουλάχιστον ακόμα. Αν και ο Loeb σίγουρα καλόβλεπε την προοπτική του Monte Carlo, οι υποχρεώσεις του στο Rally Dakar έκαναν τη συμμετοχή στον πρώτο αγώνα της φετινής σεζόν του WRC, πρακτικά ανέφικτη.
Ο διάλογος όμως ανάμεσα σε Loeb και Wilson δεν έχει σταματήσει.
“Είμαστε σε συζητήσεις μαζί του”, δήλωσε στο DirtFish ο Wilson. “Θα ήθελα σίγουρα να τον δω να επιστρέφει εάν βρεθεί ο τρόπος να πάρει μέρος σε κάποιους αγώνες”.
“Αλλά η έμφαση από την πλευρά μας δίνεται στον Ott ώστε να βρεθεί στο σημείο να είναι εντελώς ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο και την ομάδα”.
Πέρσι, η M-Sport είχε τις υπηρεσίες ενός έμπειρου πρωταθλητή (του Loeb), μόνο στο 30% των αγώνων, με το υπόλοιπο line-up της ομάδας να απαρτίζεται από ταλαντούχους μεν οδηγούς, αλλά χωρίς παραστάσεις από κορυφαίο επίπεδο (Greensmith, Breen, Fourmaux, Loubet).
Φέτος, ωστόσο, τα πράγματα είναι διαφορετικά, με τον Tanak να είναι 100% προσηλωμένος στην ομάδα και τη δική του αγωνιστική παρουσία, όντας ένας από τους κορυφαίους στο WRC αυτή τη στιγμή. Έτσι, η M-Sport είναι σε πολύ καλύτερη βάση για κάτι καλό μέσα στη σεζόν σε σχέση με το 2022. Σημαντικό είναι λοιπόν, για την ομάδα, η όποια συμφωνία στην οποία καταλήξει με τον Loeb, να μην αποτελέσει εμπόδιο στους φετινούς της στόχους αλλά και τους στόχους του Tanak.
Μετά την πέμπτη του θέση στο Monte Carlo, ο Tanak δήλωσε πως ήταν “πολύ νωρίς για να ξέρει σίγουρα” σχετικά με την ανταγωνιστικότητά του φέτος. Ήταν, όμως, ικανοποιημένος που έκανε ένα σχετικά ήρεμο ξεκίνημα, κάτι που είχε να βιώσει από τα χρόνια που έτρεχε για την Toyota.
“Τουλάχιστον, φεύγουμε με βαθμούς από το Monte”, είχε δηλώσει ο Εσθονός στο DirtFish. “Είναι καλό σημείο για το ξεκίνημα της σεζόν, θεωρώ, όπως και να ‘χουν τα πράγματα”.
“Οι 14 βαθμοί είναι περισσότεροι από το συνολικό άθροισμα των τριών προηγούμενων ετών (δηλαδή του stint του στη Hyundai)”.
Με το Rally Σουηδίας να ξεκινά στις 9 Φεβρουαρίου, μένει να φανεί το πόσο καλά προσαρμόζεται ο Tanak στη νέα του ομάδα, ερχόμενος μάλιστα από μια καλή προπόνηση στο χιονισμένο Rally Otepaa της Εσθονίας, όπου αναδείχτηκε με άνεση νικητής.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!