Με το 2022 να σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη F1, με εντελώς διαφορετικά μονοθέσια να κάνουν την εμφάνισή τους, η Ferrari έχει στρωθεί από νωρίς στη δουλειά, με τις προετοιμασίες να έχουν προχωρήσει αρκετά σύμφωνα με τον Mattia Binotto.
Την επόμενη σεζόν αναμένεται να υπάρξει μια τεράστια αλλαγή δεδομένων στη F1, με το αεροδυναμικό σκέλος των μονοθεσίων να υφίσταται σαρωτικές αλλαγές. Με την έμφαση να δίνεται στην επιστροφή του ground effect, αλλά και σε νέα ρύγχη και πτέρυγες και την κατάργηση των bargeboards, γίνεται μια εστιασμένη προσπάθεια να δοθούν ευκαιρίες για περισσότερες μάχες. Θέλοντας να βρεθεί ξανά στο προσκήνιο από του χρόνου, η Ferrari βρίσκεται για τα καλά εντός της διαδικασίας εξέλιξης του νέου της μονοθεσίου.
“Το 2022 έρχεται σιγά σιγά και αυτή την περίοδο γενικά είναι η εποχή που οριστικοποιούμε τις γεωμετρίες του σασί μας και όλη τη φιλοσοφία του μονοθεσίου, τη διαρρύθμιση της ανάρτησης και την ψύξη. Ας πούμε πως ο σχεδιασμός του μονοθεσίου σίγουρα έχει προχωρήσει αρκετά”, δήλωσε ο Binotto ενόψει και του Ρωσικού Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο.
“Όταν η φιλοσοφία παγιωθεί, τότε ξεκινά και η παραγωγή του σασί. Παράλληλα συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω στο κάλυμμα του μονοθέσιου, την αεροδυναμική, τις πτέρυγες κ.λπ. και χωρίς αμφιβολία δουλεύουμε πολύ και πάνω στη μονάχα ισχύος, η μονάδα του 2022 θα είναι εντελώς νέας φιλοσοφίας και σχεδιασμού”, πρόσθεσε ο Ιταλός.
Στα σκαριά βρίσκεται και αναβάθμιση της παρούσας μονάδας που χρησιμοποιεί η Ferrari στην SF21, κάτι που η ομάδα ελπίζει να τις δώσει κέρδη και να τη φέρει πιο κοντά στη Mercedes και τη Honda, μιας και αποτελεί μέρος του συνολικού στόχου της να ξαναγίνει διεκδικήτρια νικών και τίτλων.
“Για μας θα είναι σημαντικό να κάνουμε όσο πιο μεγάλο βήμα βελτίωσης γίνεται, γνωρίζοντας πως η μεγαλύτερη διαφορά από πλευράς επίδοσης είναι στη μονάδα ισχύος”.
“Στόχος μας είναι να ψαλιδίσουμε αυτό το μειονέκτημα, να το κλείσουμε. Γι’ αυτό και δουλεύουμε πολύ σκληρά πάνω στον κινητήρα και αυτή είναι μια πολύ σημαντική στιγμή (η έλευση της φετινής αναβάθμισης) μιας και όχι μόνο πρέπει να βρεις απόδοση αλλά και να διαπιστώσεις την αξιοπιστία του προϊόντος σου για την επόμενη σεζόν”.
Above the boiling point for water ?@MarelliTech’s ECUs can withstand a lot! #essereFerrari ? #TechTuesday pic.twitter.com/0iZSK5iV0i
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 21, 2021
Αναφορικά με το πότε αυτή η αναβάθμιση θα πατήσει πίστα, ο επικεφαλής της Scuderia ανέφερε ορισμένες δυσκολίες που υπάρχουν στο να έρθει αυτή το συντομότερο δυνατό, αποφεύγοντας να υποδείξει ένα συγκεκριμένο Grand Prix στο οποίο αυτή θα έρθει με βεβαιότητα.
“Δουλεύουμε πολύ σκληρά ώστε να την έχουμε διαθέσιμη το συντομότερο δυνατόν”, πρόσθεσε ο Binotto.
“Είναι αλλαγή τεχνολογίας στο υβριδικό σκέλος του κινητήρα. Για να μπορέσουμε να την φέρουμε θα πρέπει να μεταφέρουμε τα υλικά και, όντας υπό την ταμπέλα των επικίνδυνων υλικών, απαιτείται πλήρης πιστοποίηση και διαπίστευσή τους”.
“Έτσι, δεν αποτελεί μονάχα ζήτημα εξέλιξης του υβριδικού σκέλους στις δυναμομετρήσεις και επιβεβαίωσης της αξιοπιστίας, αλλά υπάρχουν πολλές ακόμα πλευρές που πρέπει να αντιμετωπιστούν ώστε να έχουμε την αναβάθμιση διαθέσιμη στην πίστα”.
“Αυτή τη στιγμή, δεν έχει καθοριστεί σε ποιον αγώνα θα έρθει. Θα είναι το συντομότερο δυνατόν επειδή πιστεύουμε πως όσο περισσότερο τρέξουμε με την αναβάθμιση φέτος θα είναι προς το συμφέρον μας για την επόμενη σεζόν. Ελπίζουμε να είναι μέσα στους επόμενους αγώνες, και πολύ σύντομα”, τόνισε ολοκληρώνοντας ο Binotto.
Αυτή τη στιγμή, με 8 αγώνες να απομένουν για το τέλος της φετινής σεζόν, η Ferrari βρίσκεται 13.5 βαθμούς πίσω από τη McLaren, στη μάχη της 3ης θέσης για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!