Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το αξιοσημείωτο βήμα προς τα εμπρός που έκανε τις τελευταίες εβδομάδες η McLaren, μετά τις πρόσφατες αναβαθμίσεις του μονοθεσίου της, αλλά ο Lando Norris λέει ότι η MCL60 παραμένει “αρκετά προβληματική” σε έναν κρίσιμο τομέα.
Στην Αυστρία, η McLaren ξεκίνησε το πρώτο από τα τρία στάδια του προγράμματος αναβάθμισης της, που επικεντρώνεται στη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης του μονοθεσίου της για το 2023. Στο Silverstone το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Oscar Piastri έλαβε και αυτός τις αναβαθμίσεις, που στην Αυστρία έφερε μόνο ο Lando Norris, ενώ μια άλλη φάση εξέλιξης εγκαταστάθηκε στο μονοθέσιο του Norris.
Αν και δεν μπόρεσε να διεκδικήσει σοβαρά την νίκη από την Red Bull, η McLaren ήταν αναμφισβήτητα ένα βήμα μπροστά από τις Mercedes, Ferrari και Aston Martin το περασμένο Σαββατοκύριακο, γεγονός που αποτελεί καλό οιωνό για το υπόλοιπο της σεζόν της ομάδας από το Woking.
Κάνοντας έναν απολογισμό των πρόσφατων αναβαθμίσεων της ομάδας του, ο Norris υπογράμμισε τη συνέπεια της αναβαθμισμένης MCL60 κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου και τη δυνατότητα των οδηγών της να “προσέχουν” καλύτερα τα ελαστικά τους.
“Αυτές οι πίστες μας επιτρέπουν να φροντίζουμε καλά τα ελαστικά,” εξήγησε.
“Είμαστε πολύ, πολύ ανταγωνιστικοί στις υψηλές ταχύτητες και είμαστε σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με αυτό που μπορεί να πετύχει η Red Bull,” πρόσθεσε ο Βρετανός.
“Και στην πραγματικότητα, θα έλεγα, προς τις μεσαίες ταχύτητες, όπως η στροφή 15 εδώ, στην Stowe, θα έλεγα ότι είμαστε κοντά στο να είμαστε το καλύτερο μονοθέσιο στο grid,” ανέφερε.
“Στις πολύ, πολύ υψηλές ταχύτητες, όπως η στροφή 9 (Copse), ίσως όχι τόσο πολύ. Αλλά αυτό ήταν στις κατατακτήριες και στη συνέχεια, όταν ερχόμαστε στον αγώνα, σίγουρα διατηρούμε την απόδοσή μας όταν οι άλλοι φαίνεται να δέχονται ένα μικρό πλήγμα. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε στην πραγματικότητα να διατηρούμε τα ελαστικά αρκετά καλά, ειδικά όταν δεν υπάρχει θερμικός περιορισμός μέσα στο ελαστικό, όπως υπήρχε αναγκαστικά εδώ,” σχολίασε για τα χαρακτηριστικά της MCL60.
Ωστόσο, ο Norris εξέφρασε μια προειδοποίηση σχετικά με τις προοπτικές της McLaren στην Ουγγαρία την επόμενη εβδομάδα και σε άλλους επερχόμενους αγώνες, καθώς κατανοεί μια ξεκάθαρη αδυναμία που παραμένει στο μονοθέσιό του.
“Έχουμε ένα κακό μονοθέσιο, και όταν λέω κακό θα έλεγα αρκετά απαίσιο, στις στροφές χαμηλής ταχύτητας,” εξήγησε.
“Είναι εξαιρετικά δύσκολο να το οδηγήσεις. Αισθάνομαι τον κόσμο να ενθουσιάζεται και το δέχομαι, αλλά σε μερικές πίστες που έρχονται είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος θα λέει: ‘Τι κάνατε τώρα; Πώς έγινε τόσο άσχημα ξαφνικά;'”
“Έτσι, έχουμε βελτιώσει πολλά πράγματα, όπως την φθορά των ελαστικών, και πάντα υπάρχουν μικρά πράγματα που προσπαθείς να κάνεις με την ψύξη των ελαστικών και μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, αλλά τίποτα σπουδαίο από αυτή την πλευρά,” δήλωσε θέλοντας να χαμηλώσει τον πήχη των προσδοκιών.
“Απλά αυτή η πίστα μας επέτρεψε να προσέχουμε τα ελαστικά καλά και να τα διατηρούμε σε καλή κατάσταση. Είναι τόσο απλό,” ανέφερε για το πρόσφατο βάθρο.
“Πολλά από αυτά είναι ειδικά σε αυτή την πίστα. Δεν θέλω να ενθουσιαστώ. Έχουν έρθει καλά πράγματα από την αναβάθμιση, αλλά υπάρχουν ακόμα πολλά πράγματα που απέχουν χιλιόμετρα από το να ανταγωνιστούμε σε ορισμένα σημεία με μια Mercedes, και ως συνολικό πακέτο να ανταγωνιστούμε ακόμα και με μια Red Bull. Οπότε, πρέπει να γίνει πολύ περισσότερη δουλειά και στους δύο αυτούς τομείς,” πρόσθεσε κλείνοντας τις δηλώσεις του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!