Ο επικεφαλής της Ford Performance, Mark Rushbrook, δήλωσε ότι η εταιρεία δε θα διαθέσει «απεριόριστους» πόρους στη Formula 1, ενόψει της συνεργασίας με τη Red Bull.
Ο αμερικάνικος κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας ανακοίνωσε τη συμφωνία του με τους παγκόσμιους πρωταθλητές του αθλήματος στα αποκαλυπτήρια του μονοθεσίου τους στη Νέα Υόρκη την προηγούμενη εβδομάδα, με στόχο τη δημιουργία νέου κινητήρα για το 2026 μαζί με τη Red Bull Powertrains.
Η Ford εμπλέκεται και σε άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού, κατά κύριο λόγο NASCAR, τα Supercars της Αυστραλίας και το WRC, με την επιστροφή τους στη Formula 1 να σηματοδοτεί την επαναφορά μιας ενασχόλησης που είχε κλείσει πριν δύο δεκαετίες.
Η επιστροφή αυτή ωστόσο δε σημαίνει ότι η εταιρεία θα επενδύσει εξωφρενικά ποσά στο άθλημα.
«Οπωσδήποτε όχι απεριόριστους πόρους, μπορώ να το εγγυηθώ αυτό. Αγωνιζόμαστε υπεύθυνα πιστεύω, σε όλες τις διαφορετικές διοργανώσεις που συμμετέχουμε,» δήλωσε ο Rushbrook.
«Δεν έχουμε απεριόριστο προϋπολογισμό, όσο και αν οι αγώνες μερικές φορές σε τραβάνε προς τα κει. Κινούμαστε στρατηγικά με τους σωστούς συνεργάτες για να κερδίσουμε αγώνες, αλλά επίσης με υπεύθυνο προϋπολογισμό.
Νομίζω ότι αυτό, ως επικάλυψη ή πρόσθετο πρόγραμμα, είναι πολύ διαφορετικό ανάλογα με την εκάστοτε ευκαιρία και το πραγματικό όφελος για την ομάδα marketing της εταιρείας μας, χρησιμοποιώντας το μηχανοκίνητο αθλητισμό όπως δεν έχουμε κάνει εδώ και πολύ καιρό.»
Η Ford θα τοποθετήσει μέρος του προσωπικού της στη βάση της Red Bull Powertrains στο Milton Keynes, καθώς οι δύο πλευρές ξεκινούν να δουλεύουν μαζί πάνω στον κινητήρα του 2026.
Η Honda θα συνεχίσει τη συνεργασία της με τη Red Bull προς το παρόν, αλλά φυσικά η ομάδα διαβεβαιώνει ότι δε θα υπάρξει οποιαδήποτε επαφή με τη Ford, ιδίως εφόσον οι Ιάπωνες αναμένεται να επιστρέψουν επίσης ως προμηθευτές κινητήρων στο grid το 2026 όπως αποκάλυψε η λίστα της FIA για τη σεζόν.
Αυτή η αλλαγή κατεύθυνσης για τη Red Bull Powertrains πάντως δεν της έδωσε προνόμια νέου προμηθευτή για το 2026, ύστερα και από διαμαρτυρίες των Ferrari, Mercedes και Audi.
Ακόμα και έτσι ωστόσο, και με τη Ford να υποστηρίζει ότι υπάρχουν όρια στην προσπάθεια αυτή, η αρωγή της εταιρείας θα είναι σημαντική για την ομάδα, ειδικά εφόσον παραμείνουν αποκλειστικοί συνεργάτες.
Πηγή: planetf1.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!