Η McLaren στοχεύει στη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης του μονοθεσίου της στις χαμηλές ταχύτητες και στην καλύτερη απόκρισή του σε ριπές ανέμου για το 2021.
Η ομάδα του Woking έκανε ένα καλό βήμα προόδου μέσα στο 2020 με την MCL35. Πλέον, με κινητήρες Mercedes στην πλάτη της, η ομάδα έχει ελπίδες για περαιτέρω βελτίωση το 2021.
Πέρα από την αλλαγή της μονάδας ισχύος, η McLaren θεωρεί πως θεμελιώδες σημείο προσοχής για τη βελτίωση του μονοθεσίου της αποτελούν δύο τομείς.
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, James Key, δήλωσε πως το μονοθέσιο του 2020 απέδιδε καλύτερα σε στροφές υψηλών ταχυτήτων και όταν οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν εναλλασσόμενες.
“Πιστεύω πως τα δυνατά μας σημεία ήταν συνήθως στις στροφές υψηλών ταχυτήτων”, εξήγησε ο Key μιλώντας σχετικά με τις αδυναμίες που αντιμετωπίστηκαν το 2020. “Σίγουρα από το ξεκίνημα της σεζόν, ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί στις στροφές μεσαίων και υψηλών ταχυτήτων”.
“Το φρενάρισμα στις ευθείες ήταν επίσης άλλο ένα δυνατό μας σημείο, το οποίο μας βοήθησε σε μερικές πίστες, όπως στην Αυστρία για παράδειγμα”.
“Θεωρώ πως αναφορικά με τις αδυναμίες, ακόμα πρέπει να βελτιωθούμε λίγο στις χαμηλές ταχύτητες. Δεν είμαστε τόσο αδύναμοι όσο πριν (το 2019), και κάναμε μεγάλη προσπάθεια βελτίωσης στις χαμηλές ταχύτητες, την ισορροπία και τη σταθερότητα που είχαμε σε συγκεκριμένους τύπους στροφών χαμηλής ταχύτητας”.
“Έπειτα, υπό κάποιες συνθήκες, το μονοθέσιο δεν αποδίδει τόσο καλά όσο θα θάλαμε, και αυτό γίνεται σε ορισμένες καιρικές συνθήκες ή συνθήκες πρόσφυσης, κάτι που το βλέπουμε κατά κάποιο τρόπο στα δεδομένα”.
“Πρέπει να το κατανοήσουμε αυτό επί της ουσίας, αλλά δεν είναι από τα πράγματα που διορθώνονται σε μια νύχτα. Έτσι, εκεί στοχεύουμε πραγματικά. Πιστεύω πως εάν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε μέρος αυτού του ζητήματος, θα έχουμε ένα πολύ πιο σταθερό μονοθέσιο από αγώνα σε αγώνα”.
Οι Carlos Sainz και Lando Norris αντιμετώπισαν προβλήματα κάποιες φορές πέρυσι σε περιπτώσεις που υπήρχαν έντονοι άνεμοι, καθώς η MCL35 ήταν επιρρεπής σε απότομες αλλαγές ισορροπίας όταν ο άνεμος άλλαζε κατεύθυνση.
Αν και το να λυθεί το ζήτημα στη βάση του δεν είναι κάτι εύκολο μέσα από τους προσομοιωτές, ο Key δήλωσε πως η McLaren έχει κάποια κατανόηση σχετικά με το πού θα πρέπει να εστιάσει για να λύσει το συγκεκριμένο ζήτημα στην MCL35M.
“Ήταν ένα θέμα για εμάς”, εξήγησε ο Βρετανός. “Πιστεύουμε πως το έχουμε εντοπίσει σε ένα συγκεκριμένο παράγοντα, το οποίο είναι ουσιαστικά ένα χαρακτηριστικό του μονοθεσίου που πρέπει να εξαλείψουμε”.
“Αλλά με όλα αυτά τα πράγματα δεν υπάρχουν πανάκειες, θα πρέπει απλά να δουλέψεις πάνω σ’ αυτά. Υπάρχει όμως ένα στοιχείο που δείχνει πως πιθανώς επηρεαζόμαστε περισσότερο από τους άλλους στο ζήτημα αυτό, θετικά αλλά και αρνητικά, ανάλογα με την κατεύθυνση του ανέμου”.
“Κάθε μονοθέσιο, φυσικά, υποφέρει από αυτό το ζήτημα. Οι οδηγοί μας έχουν πει πως έχουν δει μπροστά τους μονοθέσια να μπλοκάρουν τα φρένα τους και να έχουν προβλήματα επίσης (όταν έχει έντονο άνεμο), έτσι πιστεύω πως είναι κάτι που τους επηρεάζει όλους”.
“Αλλά ίσως ανά περίπτωση, όταν (ο άνεμος) βρίσκεται στην λάθος κατεύθυνση ή επηρεάζει μια συγκεκριμένη στροφή με κάποιο τρόπο, έχει χειρότερη επίδραση πάνω σε μας”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!