Ο George Russell παραδέχτηκε πως το σημερινό Sprint Shootout στο Spa ήταν ένα “μεγάλο χάλι από την αρχή ως το τέλος”, με τον ίδιο να μπλέκει τα πόδια του πολλές φορές με τον teammate του, Lewis Hamilton.
Σε ένα Spa που διαρκώς στέγνωνε από την αρχή του σημερινού Sprint Shootout, η ουσία ήταν στο να γίνει ο τέλειος γύρος από τους οδηγούς στο τέλος του κάθε SQ, εκεί που το οδόστρωμα ήταν στη βέλτιστη κατάστασή του.
Αυτό φάνηκε περίτρανα στο SQ3, εκεί που ο Pierre Gasly, όντας ο πρώτος που έκανε την τελευταία προσπάθεια, βρήκε αρκετό χρόνο ώστε από 10ος να βρεθεί κατευθείαν 1ος, πριν εν τέλει αυτή καταλήξει προσωρινά στον Oscar Piastri και τελικά στον Max Verstappen.
Στη Mercedes έδειξαν πως δεν εκτίμησαν σωστά τις θέσεις που θα πρέπει να έχουν στην πίστα οι οδηγοί τους, προκειμένου να ξεκινήσουν από σωστή θέση τις τελευταίες του προσπάθειες, με τον Russell να βρίσκεται ακριβώς μπροστά στον Hamilton και, χάνοντας τα φρένα στη La Source, εμπόδισε τον teammate του απ’ το να κάνει έστω αυτός έναν καλύτερο γύρο.
Με τον Hamilton να περνά εν τέλει μπροστά στην Kemmel Straight, ο χρόνος και των δύο είχε καταστραφεί μιας και αμφότεροι χρειάστηκε να αφήσουν το πόδι απ’ το γκάζι. σε Eau Rouge – Radillon.
Αυτό σήμαινε πως Hamilton και Russell θα εκκινήσουν στο Sprint των 18:05 από το 7-10, θέσεις που ενδεχομένως να μην ταιριάζουν στη δυναμική της W14 στο Spa, όπως φάνηκε και από τις χθεσινές κατατακτήριες.
Μετά το τέλος της διαδικασίας, ο Russell κατηγόρησε την άσχημη επικοινωνία ως την αιτία της παρεμπόδισης του Hamilton, ενώ παραδέχτηκε πως και ο ίδιος δεν απέδιδε όπως θα ήθελε στο Shootout.
“Ήταν ένα μαύρο χάλι από την αρχή ως το τέλος, για να είμαι ειλικρινής”, δήλωσε στο F1 TV ο Βρετανός.
“Εξεπλάγην που πέρασα στο Q3 επειδή έγιναν τόσα λάθη από την πλευρά μου και επίσης υπήρχε στο τέλος κάποια έλλειψη επικοινωνίας. Ήμουν πολύ κοντά στον μπροστινό μου και ο Lewis πολύ κοντά σε μένα”.
“Θεωρήσαμε πως δεν θα καταφέρναμε να προλάβουμε για τον γύρο επειδή το χρονόμετρο πίεζε. Υπήρχε, ωστόσο, περισσότερος διαθέσιμος χρόνος τελικά απ’ ότι προβλέψαμε, επειδή θεωρώ πως το τελευταίο μονοθέσιο που πέρασε τη γραμμή ήταν ο Max”.
“Το τριήμερο μέχρι στιγμής είναι χάλια, δεν πάει βάσει σχεδίου. Ελπίζω πως θα μπορέσουμε να ανακάμψουμε κάπως. Είμαι ξεκάθαρα σίγουρος πως στον αγώνα μπορούμε να είμαστε ταχύτεροι, αλλά μέχρι στιγμής, στον έναν γύρο είμαστε κακοί”.
That ending to SQ3… 🙃
We clearly didn’t execute the end of the session the way we needed to. We’ll evaluate that now, then it’s full focus on the Sprint.
A chance to turn our promising pace into some points. 💪 pic.twitter.com/H3k5DTjB71
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) July 29, 2023
Ο Hamilton, από την πλευρά του, θεωρεί πως θα μπορούσε να πετύχει χρόνο ικανό για την πρώτη σειρά της εκκίνησης, εάν δεν είχε παρεμποδιστεί από τον Russell.
“Προφανώς, δεν χαίρομαι για όσα έγιναν”, σχολίασε ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής. “Έδειχνε πως θα πήγαινε καλά: στον πρώτο μου γύρο είχα κάνει τον καλύτερο χρόνο”.
“Εκτιμώ πως θα μπορούσα εν τέλει να είμαι πρώτος ή δεύτερος στη διαδικασία, η επικοινωνία ήταν αρκετά κακή. Φτάσαμε στην τελευταία στροφή και υπήρχαν επτά μονοθέσια γύρω μας να σεργιανίζουν”.
“Αφεθήκαμε να πιστέψουμε πως δεν υπήρχε αρκετός διαθέσιμος χρόνος αλλά αποδείχτηκε πως υπήρχε άπλετος χρόνος. Και στη συνέχεια, αυτό που συνέβη με τον George, έτσι έχουν τα πράγματα. Δεν έχει και πολλή σημασία”.
Σε αντίθεση με τον νεαρό teammate του, ο Hamilton νιώθει πιο αισιόδοξος για τη συνολική απόδοση της W14, με τον ίδιο να εκκινεί από την 3η θέση στον αγώνα της Κυριακής.
“Νιώθω εξαιρετικά στο μονοθέσιο, υπό κάθε συνθήκη”, συνέχισε ο Βρετανός.
“Είμαστε λίγο πιο αργοί από τις Red Bull στο μεσαίο χρονομετρημένο, αλλά κανείς μας δεν έχει τρέξει με μεγάλα φορτία καυσίμου, έτσι είμαι ενθουσιασμένος που σήμερα είναι στεγνό το οδόστρωμα και ελπίζω πως θα έχουμε έναν καλό αγώνα (sprint)”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!