H Mercedes απείχε πολύ σήμερα από το να έχει ένα ομαλό ξεκίνημα στις δοκιμές του Μπαχρέιν, κάτι που ο Lewis Hamilton παραδέχτηκε ξεκάθαρα δηλώνοντας πως “σίγουρα δεν ήταν από τις πιο ξεκάθαρες μέρες”.
Ο Valtteri Bottas βρισκόταν στο τιμόνι της W12 σήμερα το πρωί, καταφέρνοντας να κάνει μονάχα έξι γύρους λόγω ζητήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων που χρειάστηκε δύο ώρες για να επιδιορθωθεί. Ουσιαστικά, οι μηχανικοί της Mercedes αναγκάστηκαν να βγάλουν το παλιό και να βάλουν ένα εντελώς νέο κιβώτιο.
Στο απογευματινό σκέλος εντωμεταξύ, ο Hamilton συμπλήρωσε 42 γύρους δοκιμών, δυσκολεύτηκε ωστόσο να βρει ρυθμό και συχνά έχανε τον έλεγχο της W12. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην κάνει από τους ταχύτερους γύρους της πρώτης μέρας στο Μπαχρέιν.
“Σήμερα ξεκάθαρα δεν ήταν μια από τις πιο ομαλές μέρες που είχαμε αλλά αυτά τα πράγματα μας έρχονται για να μας δοκιμάσουν”, σχολίασε ο Βρετανός μετά το τέλος της διαδικασίας.
“Είχαμε το ατυχές συμβάν το πρωί το οποίο ήταν πολύ ατυχές για τον Valtteri αναφορικά με το ότι έχασε χρόνο στην πίστα και η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά ώστε να προσπαθήσει να κατανοήσει το τί συνέβη. Πιστεύω πως έκαναν εξαιρετική δουλειά λύνοντας και εξετάζοντας το μονοθέσιο”.
“Η δεύτερη περίοδος επίσης δεν ήρθε χωρίς προβλήματα. Υπάρχουμε όμως για να βρίσκουμε λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Είχαμε μια καλή ενημέρωση και θα συνεχίζουμε να δουλεύουμε για να ξεφύγουμε απ’ τα προβλήματα”.
Το απόγευμα, οι συνθήκες δεν ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκές, καθώς μια αμμοθύελλα είχε καλύψει την πίστα και τον αέρα γύρω απ’ αυτή. Αυτό, επιδείνωσε τα επίπεδα πρόσφυσης και ορατότητας.
Ήταν η πρώτη φορά που η πίστα του Sakhir αντιμετώπιζε ζήτημα τέτοιας έκτασης σε περίοδο F1, και ο Hamilton τόνισε γι’ αυτό πως του ήταν δύσκολο εντός αυτών των συνθηκών να βρει έναν σταθερό ρυθμό.
“Δεν έχω δει ποτέ ξανά να έρχεται αμμοθύελλα εδώ σε όλα τα χρόνια που έχω οδηγήσει στην πίστα αυτή”.
“Η άμμος κινούταν όπως ακριβώς κινείται η βροχή. Το να υπάρχει άμμος στα ελαστικά δεν είναι καλό για τη μακροζωία τους και το να διατηρήσεις σταθερό τον ρυθμό σου σε μεγάλα stint είναι δύσκολο. Σε έναν μόνο γύρο, δεν είναι και ό,τι χειρότερο, αλλά χρειάζεσαι πολλούς γύρους σε αυτή τη φάση της σεζόν ώστε να πάρεις δεδομένα”.
“Δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να πάρουμε τα θετικά. Θυμάμαι το 2007 είχα 10 μέρες δοκιμών στο μονοθέσιο και τώρα ο χρόνος αυτός γίνεται όλο και λιγότερος. Έχουμε μόνο μιάμιση μέρα στο μονοθέσιο πριν τον πρώτο αγώνα, με διαφορετικά ελαστικά και διαφορετικές αεροδυναμικές ρυθμίσεις. Έτσι, δεν είναι εύκολα τα πράγματα, αλλά είναι ίδια για όλους”.
“Θα ήθελα να πιστεύω πως η εννεαετής εμπειρία μου με την ομάδα θα με βοηθήσει να λύσω το πρόβλημα όσο καλύτερα γίνεται”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!