Σε μεταβαλλόμενες συνθήκες στο Silverstone, η Mercedes υπέμεινε ένα δύσκολο απόγευμα και σημείωσε μόνο έναν βαθμό, καθώς ο George Russell τερμάτισε 10ος.
Ο Russell προκρίθηκε τέταρτος για τον αγώνα του Silverstone, με τον teammate του Andrea Kimi Antonelli να βρίσκεται 10ος, αφού δέχθηκε ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση, η οποία του είχε επιβληθεί από το Αυστριακό Grand Prix. Δεν ήταν μια ιδανική περίοδος κατατακτήριων το Σάββατο, αλλά ο αγώνας της Κυριακής πήγε από το κακό στο χειρότερο και ο Russell πήρε έναν μόνο βαθμό, καθώς ο Antonelli αναγκάστηκε να αποσυρθεί.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, χαρακτήρισε την απόφαση να βάλει τον Russell στα pit μετά τον γύρο σχηματισμού για να αλλάξει από ενδιάμεσα σε slicks ως «τρομερά λάθος», ενώ η πρόωρη στάση του Antonelli υπό την παρουσία ενός εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας απλώς επιδείνωσε τα λάθη.
Ερωτηθείς αν ήταν απόφαση του Russell, και όχι της ομάδας, να κάνει δύο pit box για slick σε δύσκολες συνθήκες, ο Wolff απάντησε: «Λοιπόν, ο οδηγός είναι μέλος της ομάδας. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό. Αλλά η πρώτη απόφαση, ή η πρώτη απόφαση από το αυτοκίνητο και τους ανθρώπους, ήταν τρομερά λάθος.
«Αυτό μας έκανε να περάσουμε από το κακό στο χειρότερο, επειδή αυτό πυροδότησε το pit stop για τον Kimi. Όταν βλέπεις πού έτρεχε ο Kimi, θα έπρεπε απλώς να τον κρατήσουμε έξω με μια στρατηγική split και πιθανώς θα ήμασταν εκεί που ήταν ο Nico Hulkenberg (τρίτος), επειδή ήταν μπροστά του.
«Αυτό δεν σημαίνει ότι υποβαθμίζουμε την οδήγηση του Nico, η οποία από μακριά φαινόταν πολύ καλή. Όταν είχαμε λάθος ελαστικό στο αυτοκίνητο, επειδή πιστεύαμε ότι η μεσαία γόμα δεν θα μας κρατούσε, επειδή η Παρασκευή ήταν τόσο άσχημη. Άλλη μια λάθος απόφαση. Και μετά, προφανώς, το δεύτερο pit stop ήταν πιθανώς ακόμη πιο λάθος από το πρώτο, και αυτό ήταν ουσιαστικά η γκιλοτίνα που έπεσε.
«Νομίζω ότι όλοι μαζί είχαμε μια έντονη συζήτηση εκεί πάνω και όλοι αναγνωρίζουν ότι η πρώτη απόφαση ήταν στην πραγματικότητα η καταστροφική».
Η Mercedes δεν ήταν η μόνη ομάδα που έπαιζε άσχημα με τα σύννεφα βροχής του Northamptonshire, αλλά υπέφερε άσχημα σχεδόν σε κάθε στροφή.
Ενώ ο Antonelli αναγκάστηκε να αποσυρθεί αφού τον χτύπησε από πίσω ο Isack Hadjar, ο Russell κατέληξε με μόλις έναν βαθμό, έχοντας πιέσει στον ασύρματο για να πάρει ξανά το ρίσκο και να μπει στα pit για slicks, ακόμα και αφού του είπαν ότι θα μπορούσε να είναι μια «αυτοκτονική» κίνηση.
«Νομίζω ότι σε εκείνο το στάδιο είχε κολλήσει πίσω από τον Gasly επειδή η απόδοση του αυτοκινήτου ήταν κακή και δεν μπόρεσε να προσπεράσει. Και τότε πιθανότατα ήταν μια πράξη αντιρρησίας και κάνοντας κάτι εντελώς διαφορετικό από τους άλλους και ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα», εξήγησε ο Wolff.
Ο Russell υπερασπίστηκε την επιλογή να μπει στα pit στην αρχή του grand prix, υποστηρίζοντας ότι η στρατηγική επηρεάστηκε από ένα πρώιμο εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.
«Νομίζω ότι το να μπεις στα pit στην αρχή δεν ήταν μια ανόητη απόφαση επειδή ήταν στεγνό για 25 λεπτά», είπε. «Αυτό που δεν ξέραμε είναι ότι θα ήταν 15 λεπτά εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Όταν τελείωσε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, είχαμε πέντε δευτερόλεπτα πλεονέκτημα ρυθμού έναντι των άλλων. Μακάρι να είχαμε όλο αυτό το διάστημα, ίσως να είχαμε ξαναπάρει το προβάδισμα. Αλλά όλα πήγαιναν εναντίον μας.
«Στη θέση μας, αν παίζεις με ασφάλεια, θα γυρίσεις σπίτι με ένα ασφαλές αποτέλεσμα. Φυσικά, αυτό πιθανότατα θα ήταν η 4η θέση. Στεκόμενος εδώ τώρα, μακάρι να είχα την 4η θέση; Φυσικά. Θέλαμε να είμαστε τολμηροί. Θέλαμε να είμαστε γενναίοι. Πήραμε κάποιες τολμηρές αποφάσεις και τελικά κόστισαν.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!