Τις μεγαλύτερες αλλαγές στην ιστορία του δέχεται το Albert Park για τη φετινή διεξαγωγή του Αυστραλιανού Grand Prix, με επτά στροφές να τροποποιούνται και άλλες δύο να αφαιρούνται εντελώς.
Η νέα χάραξη στο Albert Park θα επιτρέψει περισσότερες προσπεράσεις και θα διευκολύνει τις υψηλές ταχύτητες και τη μεγάλη ανταγωνιστικότητα για το Grand Prix του Νοεμβρίου.
Οι δουλειές που γίνονται περιλαμβάνουν επίσης μια γκάμα από οφέλη για την κοινότητα, εναρμονισμένα με το Master Plan του Albert Park της Victoria. Αυτά περιλαμβάνουν αυξημένο χώρο για στάση δίπλα στη λίμνη, επιπρόσθετες θέσεις παράλληλου parking στον δρόμο, βελτιωμένους ποδηλατόδρομους, βελτιωμένο φωτισμό και πίστα για ποδηλατικούς αγώνες.
Μια σύνοψη των όσων θα αλλάξουν στο Albert Park ενόψει του επερχόμενου αγώνα της Formula 1 είναι:
Στροφή 1: Διεύρυνση της στροφής κατά 2,5 m (από τη δεξιά πλευρά καθώς οδηγούν οι οδηγοί)
Στροφή 3: Διεύρυνση της στροφής κατά 4 m (στη δεξιά πλευρά των οδηγών) και προσαρμογή της γωνίας camber
Στροφή 6: Διεύρυνση της στροφής κατά 7.5 m (στη δεξιά πλευρά των οδηγών)
Στροφές 9 και 10: Αφαίρεση του chicane αυτού ώστε να δημιουργηθεί μια ευθεία, μαζί με την πιθανότητα μιας τέταρτης ζώνης DRS στο Albert Park.
Στροφή 13: Διεύρυνση της στροφής κατά 3 m (στη δεξιά πλευρά των οδηγών), προσαρμογή της γωνίας camber και ανάταξη της Ross Gregory Drive με μικρή επέκταση της Lakeside Drive για να δημιουργηθεί μια πιο στενή συνολικά στροφή.
Στροφή 15: Διεύρυνση της στροφής κατά 3.5 m (στη δεξιά πλευρά των οδηγών) και προσαρμογή της γωνίας camber
Pit lane: Διεύρυνση του pit lane κατά 2 m (έχει ολοκληρωθεί στα τέλη του 2020).
Όλες αυτές οι αλλαγές θα έχουν ως συνέπεια η πίστα να αλλάξει, με την αγωνιστική πλέον να είναι ίση με 5.231 km (χάνοντας 28 m σε σχέση με την παλιά χάραξη). Επίσης, οι χρόνοι που θα κάνουν οι οδηγοί αναμένεται να πέσουν. Από την περιοχή του 1:21, οι φετινοί χρόνοι φαίνεται πως θα βρεθούν κοντά στο 1:16 με 1:15.8.
Η μεγαλύτερη δύναμη g που θα δεχτούν οι οδηγοί στην πίστα είναι κατά την είσοδο στην τωρινή στροφή 11 κατά τις κατατακτήριες, όπου θα αναπτυχθούν δυνάμεις 5.4 g.
Με βάση τις προσομοιώσεις, η ταχύτητα στις κατατακτήριες αναμένεται να πιάσει μέγιστο τα 330 km/h, στην τωρινή στροφή 11 (εάν πριν από αυτή τοποθετηθεί και 4η ζώνη DRS).
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!