Οι πρώτες φετινές δοκιμές που αποσκοπούν στην εξέλιξη των νέων ελαστικών βροχής του 2026 ξεκίνησαν χτες στο Paul Ricard, δια χειρός McLaren και Oscar Piastri που έκαναν την Τετάρτη την αρχή.
Η δοκιμή του Piastri, που οδηγούσε την MCL60, δεν ξεκίνησε όπως θα ήθελαν Pirelli και McLaren και αυτό όχι λόγω κάποιου λάθους του οδηγού, αλλά των καιρικών συνθηκών. Συγκεκριμένα, οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, που σε μερικά σημεία της επιφάνειας της πίστας ήταν μόλις -2°C, δεν επέτρεψαν στον Αυστραλό να ολοκληρώσει τον προγραμματισμένο αριθμό γύρων το πρωί.
Το απόγευμα πήγε καλύτερα ωστόσο και τελικά ο Piastri έκλεισε τη μέρα έχοντας κάνει 120 γύρους, με τον καλύτερο χρόνο του να είναι 1:07.008.
Οι δοκιμές συνεχίζουν και σήμερα με τον Lando Norris πίσω από το τιμόνι, ξανά με ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά του 2026. Προβλέπεται και βροχή αυτήν τη φορά, αλλά η χρήση τεχνητών μέσων για τη δημιουργία των κατάλληλων υγρών συνθηκών στην πίστα, όπως έγινε χτες για τον Piastri, δεν έχει αποκλειστεί.
Υπενθυμίζεται ότι τα ελαστικά του 2026 θα έχουν την ίδια διάμετρο των 18 ιντσών με αυτά που παρουσιάστηκαν το 2022, αλλά το πλάτος τους θα είναι μικρότερο, πέρα από τις όποιες αλλαγές στη γόμα.
Η πρώτη δοκιμή των νέων ελαστικών είχε γίνει τον Σεπτέμβριο στη Βαρκελώνη και αναμένονται περισσότερες για όλους τους τύπους μέσα στη χρονιά, εν αναμονή των νέων κανονισμών που θα ισχύουν από του χρόνου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!