Η Renault έχει προειδοποιήσει τις ομάδες της να μην περιμένουν ένα δραματικό βήμα προς τα εμπρός στην ισχύ του κινητήρα για την έναρξη του 2017, με τα νέα σχέδια για τη νέα μονάδα ισχύος της να είναι πιθανό να δώσουν τα σωστά οφέλη αργότερα στη σεζόν.
Η Renault εργάζεται πάνω σε ένα εντελώς νέο σχέδιο κινητήρα για το 2017, μετά το αίσθημα ότι η μονάδα που είχε χρησιμοποιηθεί μέχρι τώρα είχε φτάσει το ανώτατο όριο ανάπτυξης.
Ο νέος κινητήρας έχει σχεδιαστεί στα κεντρικά γραφεία Viry-Chatillon της εταιρείας, αλλά οι αρχηγοί της είναι ανένδοτοι ότι στόχος για την έναρξη της σεζόν είναι σχετικά με την αξιοπιστία και όχι άμεσα για την απόδοση.
Αυτό σημαίνει ότι η πρώτη φάση κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί για το Αυστραλιανό Grand Prix δεν θα έχει τις μονάδες ισχύος σε πλήρης δυνατότητες, και ότι θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις δεύτερες μονάδες ισχύος να χρησιμοποιηθούν γύρω από το ισπανικό Grand Prix.
Η διευθύνων σύμβουλος της Renault F1 Cyril Abiteboul είπε ότι η επιλογή για το νέο σχέδιο ήταν απαραίτητη εάν η εταιρεία του ήθελε να στοχεύσει στη δόξα του παγκόσμιου τίτλου μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια – αλλά οι βραχυπρόθεσμοι συμβιβασμοί θα ήταν αναγκαίοι για να μην βλάψει το ποσοστό τερματισμών.
Ο Abiteboul αποκάλυψε ότι το σχέδιο της Renault περιελάμβανε τη χρήση τεχνολογίας που δεν έχουμε δει στην F1 πριν, αλλά τέτοια τολμηρά σχέδια δεν θα είναι έτοιμα για την έναρξη της σεζόν του 2017.
«Προτιμώ να είμαστε συντηρητικοί, με την προσδοκία για την πρώτη αρχική λειτουργία του κινητήρα κατά την έναρξη της σεζόν,” εξήγησε Abiteboul.
“Αλλά σίγουρα είναι μια μηχανή που προσφέρει τη δυνατότητα να έχουμε ένα φοβερό ποσό ανάπτυξης. Έχουμε πολλές ιδέες σχεδίων στη σειρά – τα περισσότερα από αυτά, απ ‘όσο γνωρίζω, δεν έχουν εμφανιστεί στην πίστα.
“Είναι σαφές ότι δεν πρόκειται να αποκαλύψουμε τίποτα, αλλά είμαστε σούπερ ενθουσιασμένοι από το επίπεδο της καινοτομίας που προσφέρει αυτή η νέα πλατφόρμα. Γι ‘αυτό είναι μια επιλογή που δεν είναι για την έναρξη της σεζόν, αλλά είμαστε σίγουροι για την απόφασή μας για μακροπρόθεσμα.”
Όταν ρωτήθηκε πόσο ρίσκο ήταν για τη Renault να πάει σε ένα ολοκαίνουργιο σχέδιο κινητήρα το επόμενο έτος, ο Abiteboul είπε: «Είναι μια καλή ερώτηση.
“Ειλικρινά είχαμε μακρές συζητήσεις γι ‘αυτό, διότι κατά τη χρονική στιγμή που όλα αλλάζουν για το υπόλοιπο αυτοκίνητο, θα μπορούσαμε να είχαμε υιοθετήσει μια πιο συντηρητική προσέγγιση στην προσπάθεια να παγώσουμε ό, τι έχουμε και να επικεντρωθούμε στο σασί.
«Αλλά δεν έχουμε πάει σε αυτό. Έχουμε πάει σε μια πολύ επιθετική επιλογή – που σημαίνει ότι δεν υπάρχει χρόνος. Αν θέλουμε να είμαστε εκεί που θα θέλουμε να είμαστε για το 2018 ή το 2020, όπου είναι η επόμενη φάση, όπου θέλουμε να στοχεύουμε τις κορυφαίες ομάδες, δεν έχουμε την πολυτέλεια να καθυστερήσουμε τίποτα. Γι ‘αυτό και πρέπει να αποδεχτούμε το ρίσκο.
“Θα εστιάζουμε στην αξιοπιστία με το νέο αυτό σχέδιο του κινητήρα.»
“Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μην είναι ένα μεγάλο άλμα όσον αφορά την απόδοση, απλά για το λόγο ότι θέλουμε να σιγουρευτούμε πως θα εισάγουμε αυτό το σχέδιο όταν θα είναι αξιόπιστο και ότι θα είναι η τέλεια πλατφόρμα για την ανάπτυξη της απόδοσης για τα επόμενα τρία έως τέσσερα χρόνια.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!