Ο Gary Gannon, πρώην μηχανικός αγώνων του Romain Grosjean, του Mick Schumacher και του Nico Hulkenberg στην Haas, είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη της Aston Martin ενόψει της φετινής σεζόν.
Ο Gannon, ο οποίος προηγουμένως εργάστηκε στην Marussia για τρία χρόνια μεταξύ 2011 και 2014, έχει γίνει μία γνώριμη φωνή του team radio τα τελευταία χρόνια.
Διατηρώντας μια στενή συνεργασία με τον Grosjean μεταξύ 2016 και 2020, ο Gannon πέρασε δύο χρόνια συνεργαζόμενος με τον Schumacher από το 2021 μέχρι το 2022 πριν συνεργαστεί με τον Hulkenberg μετά την επιστροφή του Γερμανού στην αρχή του 2023.
Ο αποχώρησε από τον ρόλο του στη Haas στο τέλος της σεζόν του 2024 και έχει ενταχθεί στην Aston Martin ως ανώτερος μηχανικός αγώνων ενόψει του 2025.
Όπως φημολογείται η ομάδα δεν έχει ακόμη αποφασίσει αν ο Gannon θα συνεργαστεί με τον Fernando Alonso, τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ή με τον teammate του Lance Stroll για τη νέα σεζόν.
Ο πολύπειρος σχεδιαστής, Adrian Newey, θα ενταχθεί επίσημα στην ομάδα από τη Δευτέρα 3 Μαρτίου, περίπου δύο εβδομάδες πριν από το αυστραλιανό Grand Prix στην αρχή της σεζόν, μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull.
Ο Newey, έχει περισσότερες από 200 νίκες και συνολικά 26 τίτλους οδηγών και κατασκευαστών για τις Red Bull, McLaren και Williams. Ο 66χρονος, θα είναι μέτοχος της Aston Martin, και αναμένεται να ηγηθεί της ανάπτυξης του νέου αυτοκινήτου της ομάδας για το 2026.
Η Aston Martin στοχεύει να κάνει σημαντική πρόοδο υπό τους νέους κανόνες που προγραμματίζονται για το 2026, με την ομάδα να εισέρχεται σε συνεργασία με την Honda, τους τρέχοντες προμηθευτές κινητήρων της Red Bull.
Ο Gannon είχε προηγουμένως εργαστεί ως μηχανικός για τη Honda για μια δεκαετία μεταξύ 1999 και 2009, με συμμετοχή στις κατηγορίες CART και American Le Mans.
Η άφιξή του έρχεται μετά την ανακοίνωση της Aston Martin για αναδιάρθρωση της διοίκησης για το F1 2025, με τον Andy Cowell να διορίζεται ως επικεφαλής της ομάδας μόλις μήνες μετά την ένταξή του στην ομάδα ως Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου.
Ο Cowell θεωρείται ως ένας από τους πιο εντυπωσιακούς ηγέτες στη F1, έχοντας συμμετάσχει την επιτυχία του τμήματος κινητήρων της Mercedes σύμφωνα με τους κανονισμούς V6-hybrid που εισήχθησαν το 2014.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!