Ο βρετανός κατασκευαστής, ο οποίος θα γίνει ο χορηγός της Red Bull την επόμενη σεζόν, ενδιαφέρεται για τον επόμενο κύκλο των κανόνων κινητήρων της F1, αλλά επιθυμεί να μειωθεί σημαντικά το κόστος.
Ο Marmorini εργάστηκε για τη Ferrari δύο φορές, από το 1990-99 και το 2009-14. Στο μεταξύ έτρεξε τα προγράμματα κινητήρων και ηλεκτρονικών συστημάτων της Toyota F1.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, Andy Palmer, δήλωσε στο Motorsport.com ότι η εταιρεία έχει προσλάβει “το μυαλό με το οποίο θα μπορέσει να αναπτύξει έναν κινητήρα της Formula 1” σε περίπτωση που οι νέοι κανόνες αποδειχθούν κατάλληλοι για τη βρετανική μάρκα.
Ο κατασκευαστής επιβεβαίωσε ότι ο Marmorini συμμετέχει πλέον στην αξιολόγηση του κινητήρα F1, αν και πρόκειται για σύμβουλος και όχι για πλήρες ωράριο.
Σε μια δήλωση στο Motorsport.com, ένας εκπρόσωπος της Aston Martin δήλωσε: “Ο Luca Marmorini μας βοηθά από μια συμβουλευτική πλευρά, καθώς συνεχίζουμε να αξιολογούμε τις επιλογές για τη μονάδα ισχύος 2021.
“Δεν έχουμε προσλάβει κανέναν για να εργαστούμε με πλήρες ωράριο σε αυτό και η μονάδα ισχύος παραμένει τομέας μελέτης για την εταιρεία, σύμφωνα με τα προηγούμενα σχόλια και τη συμμετοχή μας στις συναντήσεις της Ομάδας Εργασίας Φόρμουλα 1”.
Ο επικεφαλής της ομάδας Red Bull Christian Horner δήλωσε ότι η ομάδα του θα είναι “απολύτως ανοικτή” για την χρησιμοποίηση ενός κινητήρα Aston Martin F1 στο μέλλον.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!